مشکلات مربوط به کدهای PSN

مشکلات مربوط به کدهای PSN

نوشته‌ی
avatar
4 سال و 4 ماه و 15 روز پیش

فهرست مطالب

 

مشکلات مربوط به کدهای پلی‌استیشن نتورک

ممکن است در مواقعی که کد یک بازی یا پلی‌استیشن پلاس را خریداری کرده‌اید، با این پیغام روبه رو شوید که کد اشتباه است. در این موقع باید حتما دقت کنید که کد را به صورت دقیق وارد کرده باشید و همچنین باید تاریخ انقضای آن را بررسی کنید.

 

رایج‌ترین مشکلاتی که ممکن است با کدهای بازخرید شده (Redeem Code) داشته باشید

  • کد پلی‌استیشن من آسیب دیده است

اگر که کد شما روی رسید فروشگاه خاصی چاپ شده، لطفا با آن فروشگاه تماس بگیرید.

اگر که کد شما بر روی کارت مخصوص پلی‌استیشن استور یا پلی‌استیشن پلاس می‌باشد، با پشتیبانی پلی‌استیشن تماس بگیرید. ممکن است در این موقع از شما خواسته شود عکسی از کارت خرید خود ارائه بدهید.

  • کد پلی‌استیشنم را گم کرده‌ام

متاسفانه در این موقع هیچ کاری نمی‌توان کرد؛ البته ممکن است با ارائه‌ی رسید به فروشگاهی که کد را خریداری کرده‌اید، بتوانید آن را بازیابی کنید.

  • کد پلی‌استیشن من قبلا استفاده شده است.

حساب کاربری و کنسول خود را چک کنید. اگر که کد توسط شما استفاده شده باشد، شما در Library خود می‌توانید بازی‌ای که کدش را وارد کرده‌اید، دانلود کنید.

اگر که کد توسط شما استفاده نشده، با پشتیبانی پلی‌استیشن تماس بگیرید. ممکن است از شما خواسته شود عکسی از کارت آن کد یا پلی‌استیشن استور خود ارائه کنید.

  • کد پلی‌استیشن من فعال نشده است.

در این موقع کد توسط فروشگاهی که آن خریداری کرده‌اید، فعال نشده و ممکن اسا با ارور WC-40377-1 مواجه شوید. به فروشگاهی که کد را از آن خریده‌اید مراجعه کنید، تنها آن‌ها می‌توانند کد را فعال کنند.

  • کد پلی‌استیشن من برای کشور متفاوتی است.

کشوری که کد مربوط به آن است بر روی کارت آن نوبشته است و کد هم تنها در حساب کاربری‌ای که مربوط به همان کشور است، فعال می‌شود.

  • کد پلی‌استیشنم را در حساب کاربری اشتباه وارد کرده‌ام.

متاسفانه امکان انتقال کد شما میان چند حساب کاربری وجود ندارد؛ لطفا قبل از وارد کردن کد مطمئن شوید که به حساب کاربری‌ای می‌خواهید وارد شده‌اید.

 

چگونه رمز پلی‌استیشن نتورک خود را تغییر دهم؟

ابتدا در کنسول خود به این مسیر بروید: Settings > Account Management > Sign In

اگر که در حساب کاربری خود قرار دارید، گزینه‌ی Sign Out را انتخاب کنید تا از حساب خود خارج شوید.

در صفحه‌ی Sign In، دکمه‌ی مثلث را فشار دهید و شناسه کاربری یا ایمیل خود را وارد کنید و گزینه Next را بزنید.

ایمیل خود را چک کنید و اگر ایمیل از سوی سونی دریافت نکرده بودید، تمام پوشه‌ها از جمله اسپم و جانک‌ها را جستجو کنید.

ایمیل فرستاده شده را بازکرده و به لینکی که برایتان فرستاده شده بروید.

سپس باید به سوالات امنیتی پاسخ دهید، بعد از آن باید رمز جدید خود را وارد کنید که بهتر است ترکیبی از حروف بزرگ، کوچک و اعداد و کارکترهای خاص باشد.

اکنون می‌توانید با رمز جدید خود وارد حساب کاربریتان بشوید و یک ایمیل هم برای اطلاع از تغییر رمز برای شما ارسال خواهد شد.

 

فروشگاه اگزو گیم عرضه کننده تمامی تجهیزات و کالاهای گیمینگ است و همچنین در کنار آن، خدماتی نظیر مشاوره رایگان فنی نیز به گیمرهای ایرانی ارائه می‌دهد. برای دریافت مشاوره و یا هرگونه سوالی می‌توانید با شماره ۸۸۹۴۶۵۶۱ تماس گرفته و یا به بخش دایرکت اینستاگرامِ اگزو گیم مراجعه کنید.

 

مقالات مرتبط
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.
محصولات مرتبط