قصه‌ی برند - آشنایی با محصولات Corsair

قصه‌ی برند - آشنایی با محصولات Corsair

نوشته‌ی
avatar
3 سال و 11 ماه و 8 روز پیش

فهرست مطالب

طی سری مقالاتی در اگزومگ، می‌خواهیم شما عزیزان را با برندهای معتبر تولید تجهیزات جانبی گیمینگ آشنا کنیم، برندهایی که جزو بهترین‌های دنیای گیمینگ هستند و حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. همیشه در اگزوگیم تلاش کرده‌ایم که محصولات کمپانی‌های مختلف را با ویژگی‌های متفاوت و در گسترده‌ی قیمتی متفاوت برای تمام سلیقه‌ها و نیازها داشته باشیم، و فکر می‌کنیم آشنایی با این برندها می‌تواند آگاهی و درک بهتری به شما و برای انتخاب محصول مورد علاقه‌ی شما بدهد. امروز می‌خواهیم با یکی از این برندها آشنا شویم: کُرسیر! برندی قدرت‌مند با محصولات متنوع و جذاب برای همه‌ی گیمرها. با اگزوگیم همراه باشید..

زمینه‌ی شناخت برند

از بازار حافظه رم گرفته تا محصولات جانبی گیم و استریم، کُرسیر (Corsair) سال‌هاست که به عنوان یکی از بهترین برندهای گیمینگ دنیا شناخته می‌شود. سبد کالایی کرسیر بسیار گسترده است و با کالاهای متنوع چون هدست، موس و کیبورد و تجهیزات استریمینگ پیشرفته طیف وسیعی از گیمرها از مشتاقان کامپیوترهای گیمینگ گرفته تا قهرمانان مسابقات حرفه‌ای الکترونیکی را به خود جذب کرده است.

کُرسیر طی سالیان اخیر صدها جایزه و عنوان معتبر از جشنواره‌ها و مراسم مختلف در عرصه تکنولوژی و سخت افزار گرفته تا مجلات و نشریات فیزیکی و الکترونیکی گیمینگ دریافت کرده است. کیفیت، ابتکار و خلاقیت در طراحی و استفاده از امکانات و تکنولوژی‌های پیشرفته از ویژگی‌های محصولات کرسیر محسوب می‌شود. کرسیر یک برند تخصصی گیم بوده و تمام تحقیقات، سرمایه گذاری‌ها و تولیدات خود را به طور کامل روی جامعه‌ی گیمرهای حرفه‌ای و مشتاق متمرکز کرده است.

تاریخ‌چه‌ای کوتاه از قصه‌ی شکل‌گیری برند

برند کرسیر در سال ۱۹۹۴ تحت عنوان Corsair Microsystems در ایالت کالیفرنیا متولد شد. ابتدا با معرفی ماژول‌های کش وارد بازار سخت افزار شد و مدتی بعد تمرکز خود را روی تولید ماژول‌های رَم گذاشت. در سال 2002 ماژول‌های رم کرسیر برای افرادی که مشتاق اورکلاک بودند بسیار مورد توجه قرار گرفت.

پس از محبوبت کرسیر در میان اورکلاکرها، این کمپانی روی امکانات اورکلاک کردن سیستم تمرکز بیشتری کرد و رم‌های قوی‌تری به بازار عرضه کرد که توانایی زیادی برای افزایش پرفورمنس سیستم داشتند. سری رم‌های تخصصی کرسیر طی این سال‌ها به طور ویژه برای اپلیکیشن‌های اورکلاینگ تولید شدند.

از آن زمان تا کنون کرسیر سبد کالایی خود را بسیار گسترش داده و تلاش کرده که در انواع زمینه‌های تجهیزات گیمینگ محصولات کاملا تاپ و کاربردی داشته باشد. هدست و هدفون، موس‌های گیمینگ، کیبوردهای حرفه‌ای و مکانیکال و خنک کننده‌های قدرت‌مند برای پی سی‌های گیمینگ از جمله‌ی این محصولات هستند.

طی سال‌های اخیر کرسیر به طور جدی وارد دنیای استریمینگ و تجهیزات تخصصی استریم شده است. در سال 2018 این کمپانی اعلام کرد که الِگاتو (Elgato Gaming) را برای تولید کپچر کارت‌ها و دیگر محصولات استریم جذب کرده است. همچنین کرسیر طی همان سال اُریجین (Origin Computer) را نیز جذب کرد تا خط تولید کامپیوترهای قدرت‌مند گیمینگ خود را تقویت کند.

جایگاه کرسیر در صنعت سخت افزار و تجهیزات گیمینگ

کافی است در گوگل لیست برندهای برتر در زمینه‌ی ابزار و تجهیزات گیمینگ را سرچ کنید تا به اعتبار نام کرسیر پی ببرید. آمار و ارقام نشان می‌دهد که کرسیر به تنهایی و در کنار برندهای بزرگ دیگری چون لاجیتک و ریزر سهم قابل توجهی در بازار گیمینگ دنیا داشته است. کرسید به تنهایی در بخش کیبوردهای گیمینگ کرسیر با 18.15 درصد تا ژانویه ی 2020، بیشترین سهم در فروش کیبوردهای گیمینگ را در دنیا و در بخش مسابقات الکترونیکی داشته است.

جوایز و افتخارات

کرسیر همیشه به عنوان یک برند تایپ و درجه یک در دنیا و در میان نشریات و منتقدین سخت افزارهای گیمینگ شناخته می‌شودُ یک برند قوی، با کیفیت، با قیمت بالاتر از کالاهای معمول اما با ظرافت و قدرت بسیار بیش از آن چه که از متوسط بازار انتظار دارید. در میان تجهیزات جانبی گیمینگ کرسیر اما کیبوردهای این کمپانی درخشش متفاوتی دارند! به جرات می‌توان گفت که کرسیر دارای بهترین کیبوردهای گیمینگ دنیاست و در میان رنکینگ‌های هر سال نشریات بزرگ معمولا به عنوان برترین انتخاب موجود برای گیمرهای حرفه‌ای شناخته می شود.

از دیگر جوایز کرسیر می‌توان به این موارد اشاره کرد: بیش از بیست نامزدی در مراسم جوایز سخت افزار اروپا 2019 و دریافت چندین جایزه در رشته‌های مختلف، جایزه طلایی مراسم جوایز بخش پی‌سی گیمینگ استرالیا 2019، چهار عنوان برند منتخب گیمینگ در نشریات مختلف آمریکا در سال 2011 و انتخاب کرسیر به عنوان یکی از سه برند برتر تجهیزات گیمینگ دنیا در سال 2019 به انتخاب سایت‌های معتبر تنها گوشه‌ای از حضور درخشان کرسیر در دنیای صنعت گیم است.

 

معرفی برخی از بهترین کالاهای کرسیر موجود در سبد کالایی اگزوگیم

کیبورد CORSAIR K95 RGB CHERRY MX BROWN

به جرات می‌توان گفت که K95 بهترین یا دست کم یکی از سه کیبورد گیمینگ برتر دنیاست! و از آن کیبوردهایی است که همیشه در لیست تاپ‌ترین کیبوردهای گیمینگ مکانیکال در نشریات و سایت‌های معتبر دیده می‌شود. طراحی این کیبورد زیبا و خارق‌العاده است و تمام چیزهایی که یک کیبورد گیمینگ بی‌نظیر باید داشته باشد را در خود جای داده. سوئیچ‌های محبوب چری‌ام‌ ایکس براون با عمر بسیار طولانی، استفاده از 18 کلید مایکرو در سمت چپ کیبورد و نوردهی زیبای RGB در کنار طراحی بی‌نقص، جنس بسیار با دوام و عمر طولانی از ویژگی‌هایی هستند که K95 را چنین متمایز کرده‌اند.

هدست CORSAIR VOID PRO

کرسیر در طراحی این هدست واقعا خلاقانه عمل کرده است. گوشی‌های هدست به شکل چهار ضلعی زیبایی با هندسه‌ای جالب و چشم نواز هستند و ظاهر هوشمندانه و حرفه‌ای به هدست می‌دهند. هدست وُید پرو از درایورهای صوتی50 میلی متری با قدرت صوتی بسیار بالا استفاده می‌کند و دارای سیستم صوتی سوراند 7.1 است. یک میکروفون بلند با قابلیت خم شدن و البته شفافیت صدای بسیار بالا و استفاده از فیلتر نویز نیز این هدست را کامل‌تر کرده است.

CORSAIR M65 ELITE RGB

یک موس خاص با طراحی بسیار جالب! فُرم موس M65 متفاوت کار شده و ارگونومیِ بالایی دارد. انگشتان دست به خوبی روی کلیک ها می‌نشیند و کار کردن با آن بسیار راحت است. استفاده از 9 کلید قابل برنامه‌ریزی، عمر بیش از 50 میلیونی کلیدها، وزن کمتر از 100 گرم و مواد با کیفیت در ساخت موس از ویژگی‌های برجسته‌ی M65 هستند. از دیگر چیزهایی که این موس را متفاوت کرده، استفاده از یک سنسور بسیار قدرتمند و دقیق با حساسیت فوق العاده 18000DPI است.

رم CORSAIR VENGEANCE RGB PRO 32GB 3000MHZ CL16

کرسیر سال‌ها یکی از قطب‌های تولید رم‌های قدرت‌مند گیمینگ بوده است. سری وِنجِنس این برند در میان پی‌سی گیمرها و مشتاقان اورکلاک محبوبیت زیادی دارد. نوردپردازی زیبا با میلیون‌ها رنگ و طراحی خاص، رم‌های کرسیر را در میان گیمرها محبوب کرده است. این رم با دو ماژول 16 گیگابایتی و فرکانس 3000 مگاهرتز یک رم حرفه‌ای برای سیستم‌های گیمینگ قوی محسوب می‌شود.

شما عزیزان می‌توانید محصولات دوست داشتنی و حرفه‌ای کرسیر را از فروشگاه اگزوگیم و با گارانتی معتبر تهیه کنید. فروشگاه اگزو گیم عرضه کننده تمامی تجهیزات و کالاهای گیمینگ است و همچنین در کنار آن، خدماتی نظیر مشاوره رایگان فنی نیز به گیمرهای ایرانی ارائه می‌دهد. برای دریافت مشاوره و یا هرگونه سوالی می‌توانید با شماره ۸۸۹۴۶۵۶۱ تماس گرفته و یا به بخش دایرکت اینستاگرامِ اگزوگیم مراجعه کنید.

 

مقالات مرتبط
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.
محصولات مرتبط