نمايش 1 تا 14 از 14 (1 صفحه)

کامپیوترهای گیمینگ

کامپیوترهای گیمینگ

خرید کامپیوتر گیمینگ



خرید کامپیوتر گیمینگ جدید یک کار تخصصی است که نیاز به زمان و تحقیق زیادی دارد. خواه قصد خرید یک کامپیوتر آماده گیمینگ را داشته باشید یا قطعاتی را بخرید و خودتان کیس را اسمبل کنید، تصمیم نهایی یک سرمایه‌گذاری بزرگ خواهد بود. اما کدام گزینه بهتر است؟ در ادامه به بررسی کامپیوتر آماده گیمینگ می‌پردازیم و شما را با مزایا و نحوه خرید بهترین کامپیوتر اقتصادی گیمینگ آشنا می‌کنیم.

کامپیوتر آماده گیمینگ چیست؟

یک کامپیوتر آماده یا کیس گیمینگ به این معنی است تمام اجزای مربوط به راه‌اندازی سیستم گیمینگ را به صورت اسمبل شده خریداری می‌کنید. خرید تک تک تجهیزات سیستم گیمینگ فوق‌حرفه‌ای نیاز به زمان کافی برای بررسی دقیق دارد. از طرفی شرایط کنونی بازار و روند رو به رشد قیمت‌ تجهیزات کامپیوتری که هر روز ممکن است گران‌تر شوند، تقریبا شرایط را برای خرید اجزای کیس اسمبل شده 4k‌ به صورت مجزا سخت کرده است.

علاوه بر آن باید به طور تخصصی با تمام اجزا آشنایی داشته باشید تا دچار خطای کاربری برای اتصال اجزا نشوید و بتوانید یک کامپیوتر اقتصادی و سازگار جمع کنید. بهترین کامپیوتر آماده گیمینگ راه‌اندازی سیستم را سرعت می‌بخشد و در هزینه‌ها نیز صرفه‌جویی می‌کند، بنابراین در این شرایط خرید کامپیوتر آماده گیمینگ بهترین راه حل است.

راهنمای خرید کامپیوتر آماده گیمینگ

سیستم آماده گیمینگ، شامل تمام اجزای مهم کیس اسمبل شده مانند کارت گرافیک، پردازنده، رم و... است. با این حال در زمان خرید کیس اسمبل شده باید تعیین کنید آیا یک سیستم گیمینگ میان رده می‌خواهید یا حرفه‌ایی؟ کدام مشخصات برای شما به عنوان یک کاربر اهمیت بیشتری دارد و قرار است چه بازی‌هایی و در چه سطحی انجام دهید. قبل خرید کامپیوتر آماده گیمینگ یک لیست از مشخصات استاندارد و مورد نیاز خود را تهیه کنید و با توجه به آن خرید خود را انجام دهید. خوب است که چند نکته مهم را در زمان بررسی کامپیوتر آماده گیمینگ در نظر بگیرید.

هارد کامپیوتر اقتصادی

هر چه میزان ظرفیت هارد مورد نیاز بیشتر باشد فضای ذخیره‌سازی بیشتری در سیستم گیمینگ فوق‌حرفه‌ایی خواهید داشت. هارد به راحتی ارتقا می‌یابد، بنابراین در زمان خرید اولیه اهمیت زیادی ندارد.  

پردازنده مناسب کامپیوتر گیمینگ ارزان قیمت

قدرت CPU یا پردازنده شما به طور مستقیم با قدرت کامپیوتر آماده گیمینگ شما مرتبط است. هر چه گیگاهرتز پردازنده بیشتر باشد، سی پی یو قدرتمندتر است. اکثر CPUهای مدرن سرعت متوسط ​​​​از ۳ تا ۴ گیگاهرتز دارند.

کارت گرافیک (GPU)

کارت گرافیک یا GPU نقش مهمی در تعیین قدرت سیستم آماده گیمینگ دارد. سرعت ساعت برای اندازه‌گیری قدرت GPU استفاده می‌شود. با این حال، یکی دیگر از مشخصات مهم کارت گرافیک، VRAM یا رم ویدیویی است که نشان دهنده مقدار حافظه‌ای کارت گرافیک و مستقیماً با قدرت آن ارتباط دارد. در سیستم گیمینگ 4k‌ نیاز به VRAM بیشتری داریم.

ظرفیت رم کامپیوتر اقتصادی مخصوص بازی

انتخاب یک RAM مناسب برای بهترین کامپیوتر آماده گیمینگ بسیار اهمیت دارد. هرچه رم بیشتری داشته باشید، کامپیوتر شما برای انجام بازی‌های پیچیده‌تر مناسب است. معمولا رم مناسب برای انواع بازی‌ها بهتر است از ۱۶ گیگابایت بالاتر باشد.

سیستم گیمینگ میان رده

خرید یک کامپیوتر گیمینگ بسیار هیجان‌انگیز و البته پراسترس است. سریع‌ترین راه برای تهیه یک سیستم گیمینگ میان رده جدید و راه‌اندازی آن، خرید یک سیستم آماده است. سازندگان کامپیوترهای آماده گیمینگ اغلب با خرید عمده قطعات، هزینه نهایی را کاهش می‌دهند. با این حال گاهی اوقات شرکت‌ها کامپیوترهای آماده خود را با تخفیف‌هایی خوبی ارائه می‌دهند. پس قیمت کامپیوتر آماده گیمینگ به‌صرفه‌ و اقتصادی است و راه‌اندازی و نصب آن نیز نیاز به تخصص و مراحل اضافی ندارد.

سیستم گیمینگ 4K

عرضه اولین مانیتورهای 4k در سال ۲۰۱۳ فرصتی را برای گیمرها در سراسر جهان فراهم کرد تا تجربه خوبی از  بازی‌ها در سطح کاملاً جدید 4k داشته باشند. اکنون سیستم‌ آماده گیمینگ نه‌تنها با کیفیت 4k بلکه بازی ۱۲۰ فریم در ثانیه را نیز ارائه می‌دهند. بازی‌های با کیفیت 4k‌ جذابیت بالایی دارند که برای اجرای واقعی گرافیک 4k نیاز به یک سیستم گیمینگ 4k‌ حرفه‌ایی با یک کارت گرافیک قدرتمند دارند. کامپیوتر آماده گیمینگ متشکل از پردازنده، کارت گرافیک، رم و مادربرد رده بالا، عملکرد کیس گیمینگ را برای اجرای انواع بازی‌های پیچیده 4k‌ افزایش می‌دهد.

همچنین اگر به دنبال تجربه بهترین گرافیک 4k هستید، کامپیوتر آماده گیمینگ باید مجهز به یک مانیتور گیمینگ 4K باشد. برای استفاده واقعی از این فناوری، مانیتورهای بزرگ‌تر از ۲۷ اینچ ترجیح داده می‌شود. ممکن است بتوان رزولوشن 4k را روی یک مانیتور ۲۴ اینچی تجربه کرد اما خواندن متن در آن بسیار سخت است.

سیستم گیمینگ فوق‌حرفه‌ای

اصولا گیمرهای حرفه‌ایی کامپیوتر ترجیح می‌دهند اجزای رده بالای کامپیوتری را یک‌جا جمع کنند. آن‌ها دوست دارند بازی‌های خود را با بالاترین تنظیمات ممکن، با بالاترین نرخ فریم و حداکثر نورپردازی RGB اجرا کنند. خوشبختانه، امروزه، سیستم‌های گیمینگ فوق‌حرفه‌ایی به گیمر این امکان را می‌دهد که اکثر بازی ها را با تنظیمات و کیفیت بالا اجرا کند.

قبل از خرید کامپیوتر آماده گیمینگ باید بدانید که همراه شدن CPU قدرتمند با گرافیک عالی، به شما امکان می‌دهد از بازی با کیفیت بالا لذت ببرید. به طور کلی کارت گرافیک‌های رده بالا، مانیتورهایی با کیفیت و رزولوشن بالا، پردازنده‌های قدرتمند نسل‌های جدید، یک کیس گیمینگ با ابعاد تقریبا بزرگ، مادربرد با اسلات‌های متعدد، نورپردازی قابل کنترل حرفه‌ایی RGB و یک رم بالا از  اجزا مهم بهترین کامپیوتر گیمینگ هستند.

انتظار می‌رود که قیمت کامپیوتر آماده گیمینگ فوق‌‌حرفه‌ایی بسیار بیشتر از یک سیستم معمولی و رده پایین گیمینگ باشد. با این حال، با مشکلات جهانی در زنجیره تامین تجهیزات گیمینگ، هزینه خرید اجزا به صورت جداگانه را برای ساختن یک سیستم گیمینگ به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد. در حال حاضر خرید یک کامپیوتر آماده گیمینگ مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

فروشگاه اِگزو گیم به عنوان عرضه کننده رسمی و تخصصی محصولات گیمینگ ازجمله کیس گیمینگ، سیستم‌های تخصصی در بودجه‌های مختلف را برای گیمرهای عزیز فراهم می‌کند و با گارانتی و ضمانت معتبر شرکتی آن‌ها را بفروش می‌رساند. هدف ما این است که تمامی گیمرها با قدرت خرید مختلف، بتوانند کامپیوتری را برای اجرای بازی‌های مختلف در اختیار داشته باشند.

آیا کامپیوتر اقتصادی می‌تواند مانند یک کامپیوتر گیمینگ عمل کند؟

اگر بخواهید بازی‌های سبک و معمولی را با کامپیوتر اقتصادی اجرا کنید، مشکلی نخواهید داشت و با بهترین کیفیت از بازی‌های مورد علاقه خود لذت خواهید برد، اما اگر می‌خواهید بازی‌های سنگین و جدید را با بهترین فریم ریت اجرا کنید، طبیعتا خروجی که کامپیوتر اقتصادی یا کامپیوتر گیمینگ ارزان قیمت برای شما فراهم می‌کند، ضعیف‌تر از یک سیتسم گیمینگ پیشرفته و گران قیمت است.

نحوه خرید سیستم ؛ ویژگی های خرید کامپیوتر اقتصادی و گیمینگ از اگزو

برای دوستان تهران، دو شیوه خرید وجود دارد. راه اول خرید سیستم و پرداخت کامل وجه بصورت آنلاین است و حداکثر 24 ساعت پیش از ثبت سفارش، سیستم درب منزل تحویل خریدار داده می‌شود. شیوه دوم خرید به شکل حضوری است که براساس آن مشتریان عزیز تهرانی می‌توانند با مراجعه به دفتر مرکزی شرکت "اگزو گیم"، مبلغ 20% از سیستم را بیعانه پرداخت کنند و مابقی مبلغ 24 ساعت بعد از ثبت سفارش درب منزل دریافت می‌گردد.

ویژگی های خرید کامپیوتر از اگزو

✅ تحویل یک روزه (تهران) 

✅ پشتیبانی 24 ساعته

✅ خرید حضوری یا آنلاین

✅ گارانتی

برای سایر مشتریان عزیز در سرتاسر کشور نیز شیوه خرید پرداخت کامل وجه بصورت آنلاین است و حداکثر 72 ساعت پس از ثبت سفارش، سیستم درب منزل تحویل خریدار داده می‌شود.

آیا می‌توان قطعات سیستم را تغییر داد؟

بله شما براحتی می‌توانید هر قطعه‌ای از سیستم ازجمله کیس اسمبل شده را با قطعه مدنظر خود تغییر دهید و تیم فنی اگزو گیم، سیستم را براساس قطعات انتخابی شما اسمبل می‌کند. برای درخواست تغییر قطعات و یا حتی ارائه لیست قطعات و دریافت قیمت، می‌توانید با فروشگاه تماس گرفته و یا از طریق پشتیبانی تلگرام یاپشتیبانی اینستاگرام با ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

کامپیوتر آماده گیمینگ یک سیستم اسمبل شده توسط شرکت‌هاست. تمام اجزای مربوط به کامپیوتر به‌طور کامل همراه با هم عرضه می‌شود و نیازی به خرید اجزا به صورت جداگانه نیست.

خرید آن به زمان کمتر برای بررسی نیاز دارد، بنابراین در زمان صرفه‌جویی می‌شود. کامپیوتر آماده به صرفه‌تر و اقتصادی‌تر است. تمام اجزای کامپیوتر آماده با یکدیگر سازگار هستند.

تولیدکنندگان کامپیوترهای گیمینگ اسمبل شده عمدتا قطعات را به صورت عمده و کلی خریداری می‌کنند به همین دلیل هزینه نهایی سیستم آماده کاهش می‌یابد و می‌توانند سیستم‌های خود را با تخفیف عرضه کنند.

ابتدا میزان بودجه خود را تعیین کنید. سپس سطح بازی‌های خود را مشخص کنید و با توجه به آن میزان رم، هارد، سطح کارت گرافیک، کیفیت پردازنده را مشخص کرده و یک لیست از مشخصات مورد نظر خود را تهیه کنید.

کارت گرافیک در تعیین قدرت گرافیکی سیستم گیمینگ نقش مهمی دارد. سرعت ساعت و VRAM (مقدار حافظه‌ای کارت گرافیک) باید سازگار با بازی‌ها، پردازنده و البته کیفیت پشتیبانی شده توسط مانیتور باشد.

اگر سیستم شما قابلیت ارائه بازی‌ها با کیفیت 4K را دارد باید مانیتورتان نیز از این کیفیت پشتیبانی کند. معمولا مانیتورهای بزرگ‌تر از ۲۷ اینچ مناسب سیستم 4K‌ هستند.

این محصول در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا ایمیل و مشخصات خود را کامل کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.