جدیدترین تریلرهای Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin نشان دهنده Kayna و Alwin است
هایپ شدن برای عنوان Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin که قرار است فردا ۹ جولای (۱۸ تیر) منتشر شود ادامه دارد. دو تریلر جدید از بازی منتشر شدند که نشان دهنده شخصیتهای Kayna و Alwin میباشند، دو شخصیتی که در این عنوان نقش پروتاگونیست را بازی میکنند.
شخصیت Kayna از روستای Mahna میآید و به عنوان یک استاد برای بازیکنان ظاهر میشود. او در مبارزات یک شمشیر و یک سپر حمل میکند در حالی که Monstie او یک Velocidrome به نام Avmar میباشد. در کنار او، Alwin از تبار روستای Rutoh و Wyverian است. لازم به ذکر است که او دوست Red، شخصیت اصلی نسخه قبلی بازی میباشد و ضمن استفاده از تیر و کمان برای مبارزات، یک Legiana به نام Shaulk دارد که از ضربههای یخی استفاده میکند.
عنوان Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin در تاریخ ۹ جولای (۱۸ تیر) برای پلتفرمهای PC و Nintendo Switch عرضه میشود و در حال حاضر نیز دموی آن برای Switch در دسترس است که به شما اجازه تجربه مبارزات، گشت و گذار و داستان را میدهد.
عنوان Assassin’s Creed Infinity رسما توسط Ubisoft معرفی شد؛ حداقل سه سال با عرضه بازی فاصله داریم
اندکی بعد از گزارشاتی که از طرف خبرنگار Bloomberg یعنی "جیسون شرایر" (Jason Schreier) منتشر شد، یوبیسافت رسما جزئیات صحبتهای او را با انتشار یک پست رسمی در وبسایت خود تایید کرد. این پروژه که در حال حاضر تحت نام مستعار Assassin’s Creed Infinity توسعه میيابد قرار است به عنوان یک پلتفرم لایو سرویس ساخته شود و هدف آن نیز این است که روند توسعه فرانچایز به شکل پیوستهتری ادامه یابد.
یوبیسافت در وبسایت خود اعلام کرد: «ما خواستیم اعلامیهای جدید در زمینه توسعه دهندگان با استعدادمان در استودیوهای Ubisoft Montreal و Ubisoft Quebec به شما بدهیم که از این پس با یک همکاری میان استودیویی با هم کار میکنند و قرار است که آینده فرانچایز Assassin’s Creed را رقم بزنند. آیندهای که شامل یک پروژه تازه آغاز شده با نام مستعار Assassin’s Creed Infinity میشود.»
این پروژه قرار است مشترکا با همکاری Ubisoft Quebec و Montreal ساخته شود که در چند وقت اخیر به نوبت عناوین سری Assassin’s Creed را ساختهاند. عناوین Unity، Origins و Valhalla به دست استودیو Ubisoft Montreal ساخته شدهاند در حالی که Quebec ساخت Syndicate و Odyssey را برعهده داشت. تیم توسعه Assassin’s Creed Infinity توسعه دهندگان هردوی این استودیوها را ترکیب میکند و رهبری نه فقط این عنوان، بلکه کل سری از این پس مشترکا به هردوی این استودیوها داده شده است.
رهبری این «ساختار بین استودیویی و مبتنی بر همکاری» به دست "مارک الکسیز کوت" (Marc-Alexis Côté) از استودیو Ubisoft Quebec خواهد بود که پیش از این کارگردانی Assassin’s Creed Syndicate را برعهده داشت و در توسعه Brotherhood و Odyssey نقش داشت. در کنار او "اتین آلونه" (Étienne Allonier) از Ubisoft Montreal قرار دارد که در ده سال اخیر کارگردان برند بازی بوده است.
همچنین "ژولین لافریر" (Julien Laferrière) نیز که از زمان عرضه اولین نسخه این فرانچایز در ۲۰۰۷ در حال کار روی آن بوده است، به عنوان تهیه کننده ارشد پروژه انتخاب گشت.
در بخش خلاقانه چیزها نیز "جاناتان دومنت" (Jonathan Dumont) و "کلینت هاکینک" (Clint Hocking) به ترتیب از یوبیسافت کبک و یوبیسافت مونترئال به عنوان مدیر بخش خلاقیت بازی انتخاب شدند. دومنت در گذشته نیز روی این فرانچایز کار کرده و کارگردان جهان Syndicate و کارگردان خلاق عنوان Odyssey بود. در حالی که هاکینگ به عنوان کارگردان خلاق عناوینی همچون Far Cry 2، Splinter Cell Chaos Theory و Watch Dogs Legion کار کرده است.
یوبیسافت در ادامه صحبتهای خودش اظهار داشت:
«این تغییرات به معنای این است که ما داریم همراه با صنعت گیم تکامل مییابیم. همهگیری COVID-19 و کار کردن از خانه به طور بنیادین راه و روش ما برای توسعه بازیها را تغییر داد و این فرصت به ما داد شد تا همه چیز را سازماندهی کنیم. سری Assassin’s Creed در دیوارهای استودیو Ubisoft Montreal به دنیا آمد و این استودیو با مهارت و خلاقیتبالای خود سازنده فونداسیون فوقالعاده این سری شد و به دنبال آن Ubisoft Quebec با عناوین Assassin’s Creed Syndicate و Odyssey رهبری این فرانچایز را به دست گرفت و آن را به سوی افقهای فراتر برد.»
یوبیسافت همچنین گفت که رویکرد لایو سرویس به تکامل فرانچایز به شکل متحد و مبتنی بر همکاری کمک میکند و همچنین استفاده از رویکرد بین استودیویی به ارائه بهتر و تنوع بیشتر در روند توسعه سری کمک خواهد کرد.
هنوز مشخص نیست که بازی روی چه پلتفرمهایی خواهد بود و یا چه زمانی عرضه میشود (البته شایعاتی در این مورد وجود دارد که در ادامه خبر آنها را بررسی میکنیم) اما با توجه به این که بازی در حال حاضر در مراحل اولیه توسعه قرار دارد، بعید به نظر میرسد که جزئیاتی از آن به این زودیها به اشتراک گذاشته شوند. همچنین جالب خواهد بود که ببینیم آیا بازی حالت پریمیوم خواهد بود و یا یک عنوان رایگان میباشد، پیش از این نیز یوبیسافت تایید کرده بود که تمرکز زیادی روی عناوین رایگان میگذارد و صد البته که عرضه رایگان، به شدت مناسب یک عنوان لایو سرویس خواهد بود.
همچنین شرایر بعد از اظهاراتی که در مورد Assassin’s Creed Infinity داشت در توییتر به سوالهای طرفداران پاسخ داد. یکی از این سوالها این بود که آیا سنت تجربه بخش تکنفره سری Assassin’s Creed از بین خواهد رفت یا خیر و او پاسخ داد:
«نه، لزوما اینطور نخواهد بود. این موضوع بخشی از Infinity خواهد بود. جزئیات زیادی در دسترس نیستند زیرا بازی تازه در مراحل اولیه توسعه قرار دارد اما ایده اصلی این است که یک هاب در حال تکامل برای همه چیزهای سری Assassin’s Creed باشد.»
او اظهار داشت که حداقل سه سال از عرضه بازی دور هستیم و همچنین «جزئيات بازی هنوز مشخص نیستند ولی ایده اصلی پشت Infinity این است که یک پلتفرم بزرگ آنلاین بوده که شامل بازیها و حال و هواهای مختلف میشود.» این که بخش چندنفره چطور در بازی پیاده شود هنوز مشخص نیست. هنگامی که تصویری از Assassin’s Creed Unity استفاده شد تا گفته شود که چطور چند بازی مختلف در بازی قرار میگیرند، شرایر گفت: «بله شاید! آنها قطعا در مورد این که این سرویس حالتی Helix/Abstergo مانند داشته باشند صحبت کردند ولی بازی هم میگویم که بازی در مراحل بسیار اولیه میباشد.»
متاسفانه تا زمان عرضه این عنوان دیگر هیچ عنوان دیگری از Assassin’s Creed منتشر نخواهد شد، حداقل از سوی Ubisoft Quebec.
عنوان Among Us سه گونه مختلف Collector’s Editions برای Xbox / Switch / PlayStation خواهد داشت
استودیو Innersloth در همکاری با Maximum Games است که سه نسخه مختلف Collector’s Editions از بازی Among Us را برای پلتفرمهای PS4 / PS5 / Xbox One / Xbox Series X|S / PC / Switch منتشر کند.
نسخه Among Us Crewmate Edition قیمتی معادل ۳۰ دلار خواهد داشت و شامل نسخه اصلی بازی به همراه بستههای الحاقی پیش از این عرضه شده و بستههای الحاقی مخصوص میشود. همچنین بسیاری از لوازم دیگر نیز همراه این نسخه خواهند بود.
نسخه بعدی Among Us Imposter Edition است که قیمتی ۵۰ دلاری دارد و شامل همه موارد Crewmate Edition شده و در کنار آن شامل یک بالشت عروسکی، یک گردبند Crewmate Vs Imposter و یک اسپینر میشود.
آخرین نسخه نیز Among Us Ejected Edition میباشد که قیمتی معادل ۹۰ دلار دارد و علاوه بر تمام چیزهایی که نسخههای Crewmate Edition و Imposter Edition دارند، یک پتو و کلاه نیز میشود. عکس زیر مربوط به Among Us Ejected Edition است.
نمایش عنوان Destiny 2 برای تاریخ ۲۴ آگوست معرفی شد
صفحه رسمی توییتر Destiny 2 اعلام شد که یک نمایش در تاریخ ۲۴ آگوست (۲ شهریور) برای این عنوان برگزار میشود و همراه این اعلامیه یک تصویر از سمبل The Witch Queen و همچنین نوشته Survive the Truth دیده شد. ممکن است که ما بالاخره شاهد گیمپلی این افزونه باشیم و اگر نه، حداقل جزئیاتی از این که Savathûn چه برنامهای برای Guardians دارد به ما داده شود.
همچنین Bungie احتمالا جزئياتی از فصل بعدی نیز در این رویداد منتشر کند، خصوصا این که Season of the Splicer در همان روز به پایان میرسد و در نهایت احتمالا تاریخ رسمی شروع شدن کراسپلی نیز مشخص گردد.
جزئیات آپدیت جدید Red Dead Redemption 2 مشخص شد
راکستار اخیرا اخبار جدیدی منتشر کرد و در آنها در مورد بروزرسانی جدید عنوان Red Dead Redemption 2 صحبت نمود که قرار است ویژگیهای زیادی را به بخش آنلاین بازی اضافه کند. البته در کنار موارد مربوط به بخش آنلاین، قرار است پشتیبانی از قابلیت DLSS نیز به بازی اضافه گردد. این بروزرسانی در تاریخ ۱۳ جولای (۲۲ تیر) برای بازی منتشر میشود و راکستار میگوید که قابلیت DLSS باعث «افزایش فریم ریت و تولید تصاویر زیبا» در بازی میشود.
همچنین افزونه بخش آنلاین بازی که Red Dead: Blood Money نام دارد تعدادی ماموریت از سوی مرد دست راست Angelo Bronte یعنی Guido Martelli به بازی اضافه میکند که در سرتاسر نقشه قابل دسترسی هستند و به بازیکنان فرمان میدهند تا قراردادهای مختلفی را بازیابی کنند که در نهایت منجر به دزدیها و چیزهای دیگر منجر میشوند.
این مرحلهها به شکل تکنفره یا Co-Op قابل انجام دادن هستند و انجام دادن آنها باعث آزاد شدن Opportunities میشود که به عنوان «نقشهای برای برپایی یک سناتور اهل Lemoyne است که میخواهد عملیات Bronte را در منطقه مختل کند.»
شایعه: به زودی بزرگترین آپدیت Cyberpunk 2077 منتشر میشود
اخیرا یک آگهی از طریق YouTube و Instagram لیک شد که یک ویدیوی کوتاه است و تنها میگوید که عنوان Cyberpunk 2077 به زودی «بزرگترین آپدیت خود تا به امروز» را دریافت خواهد کرد و «چیزهای بیشتری در راه هستند.» لازم به ذکر است که گویا این بروزرسانی شامل چیزهای زیادی میشود، یک پچ بزرگ که ویژگیهای بسیاری از بازی را بهتر کرده و باگها را حل میکند. همچنین محتوای جدید و یا شاید حتی بسته الحاقی جدید نیز در راه هستند ولی در هر صورت باید منتظر اعلامیه رسمی CD Projekt RED بمانیم.
بروزرسانی: ساعاتی بعد از نگارش این خبر، تایید شد که این بروزرسانی به زودی عرضه میشود و نام آن پچ ۱.۲ خواهد بود.
رویداد Thrillseekers عنوان Apex Legends روز ۱۳ جولای منتشر میشود
عنوان Apex Legends استودیو Respawn Entertainment هفته آینده یک رویداد جدید خواهد داشت که نام آن Thrillseekers خواهد بود و روز ۱۳ جولای (۲۲ تیر) عرضه میشود. در کنار چالشهای هفتگی جدید و آیتمهای محدود، این افزونه یک نقشه جدید به نام Overflow نیز به بازی اضافه میکند.
این نقشه بر اساس راههای مختلف سازماندهی شده است و شامل ساختمانهای مختلفی میشود که گدازه در آنها جریان دارد. بخش زیادی از نقشه در مورد مبارزات از راه دور است، جایی که Sniper و DMR بسیار کارآمد هستند. همچنین Overlook و Slope نیز برای مبارزات نزدیک یا نسبتا نزدیک به کار میآیند.
عنوان Resident Evil Village به فروش بیش از ۴.۵ میلیون واحد رسید
کمی بیش از یک ماه پس از اعلام این که این عنوان ۴ میلیون واحد فروخته است، عنوان Resident Evil Village کمپانی Capcom موفقیت جدیدی را تجربه کرد. این عنوان تاکنون در زمینه فروشهای دیجیتالی و فیزیکی بیش از ۴.۵ میلیون واحد فروخته است و با توجه به این که همین چند ماه پیش در تاریخ ۷ می (۱۷ اردیبهشت) برای PC / PS4 / PS5 / Xbox One / Xbox Series X|S منتشر شد، میتوان نتیجه گرفت که بازی فروش بسیار خوبی داشته است.
عنوان Dark Souls 3 حالا به شکل ۶۰ فریم روی Xbox Series X|S اجرا میشود
عنوان Dark Souls 3 استودیو From Software آخرین عنوانی است که از بسته افزایش فریمریت به نام FPS Boost روی Xbox Series X|S استفاده میکند و با فریمریت ۶۰ فریم بر ثانیه روی این کنسول اجرا خواهد شد. حالا هردوی PS5 و Xbox Series X|S این عنوان را با ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا میکنند، کنسول PS5 از زمان عرضه خود در نوامبر گذشته این عنوان را ۶۰ فریم اجرا میکرد.
به گزارش "جیسون رونالد" (Jason Ronald) مدیر برنامه نویسی تیم Xbox، استفاده از FPS Boost برای عنوان Dark Souls 3 «نیاز به استفاده از یک تکنیک جدید داشتند.» او همچنین از From Software و Bandai Namco به خاطر پشتیبیانیهایشان تشکر کرد. متاسفانه بازی هنوز روی این پلتفرم همانند Xbox One روی رزولوشن 900p اجرا میشود.
کونامی ارتباط خود را با آنتوان گریزمان بازیکن بارسلونا قطع کرد
کمپانی Konami اخیرا اعلام نمود که تمام روابط و قراردادهای خود را با بازیکن باشگاه فوتبال بارسلونا یعنی "آنتوان گریزمان" (Antoine Griezman) به دنبال اتهاماتی که گویای توهینهای نژادپرستانه او بودند، قطع میکند. به گزارش VGC تمام قرادادهایی که گریزمان پیش از این با کمپانی داشت را لغو خواهند شد، گریزمان سفیر کمپانی برای عناوین سری Yu-Gi-Oh! بود.
اتهامات مربوط به ویدیویی میشوند که مربوط به دو سال پیش است و در آن گریزمان و همتیمی او "عثمان دمبله" (Ousmane Dembele) اظهار نظرهایی نژادپرستانه در مورد کارکنان آسیایی هتل میکنند. گریزمان و دمبله هر دو در توییتر از سخنان خود عذرخواهی کردند.
کونامی در بیانیه خود گفت: « Konami Digital Entertainment باور دارد که در فلسفه ورزش هیچگونه تبعیضی پذیرفتنی نیست. ما گریزمان را به عنوان سفیر Yu-Gi-Oh! انتخاب کرده بودیم اما به خاطر اتفاقات اخیر، تصمیم گرفتیم قرارداد خود را لغو کنیم. با توجه به قرار داد ما در فرانچایز eFootball PES با باشگاه بارسلونا، ما خواستار توضیحاتی از آنها در این زمینه هستیم.»
توسعه دهندگان در استودیو Respawn Entertainment در مورد اتفاقات اخیر صحبت کردند
یکی از توسعه دهندگان استودیو Respawn اخیرا در توییتر اطلاعاتی در مورد هک شدن عنوان Apex Legends و نمایش پیام Save Titanfall صحبت کرد. کارگردان بخش ارتباطات آقای "رایان ریگنی" (Ryan K. Rigney) توییتهایی منتشر کرد و اظهار داشت که این هک هیچ کار مفیدی انجام نداد و تنها باعث خراب شدن تعطیلات بازیکنان شد.
او از بازیکنان عذرخواهی کرد که تیم توسعه نتوانست مشکلات مربوط به حمله DDoS را در Apex Legends حل کند و اظهار داشت که این مشکلات پیش آمده حل نمیشوند زیرا هکرها تعطیلات بازیکنان را خراب کردند.
در رشته توییتهای دیگری، رایان توییتهای قبلی خود را نشان داد و گفت که آنها از مشکلات بازیکنان Titanfall اطلاع دارند.
اخبار کوتاه:
کارگردان طراحی Fallout 76 امیدوار است که بازیکنان بعد از بروزرسانیهای فراوان شانس مجددی به این بازی بدهند
نینتندو تایید کرد که Nintendo Switch OLED از Joy-Conهای کنسول اصلی استفاده میکند
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.