تکنولوژی Ray Tracing در برابر رزولوشن 4K

تکنولوژی Ray Tracing در برابر رزولوشن 4K

نوشته‌ی
avatar
3 سال و 6 ماه و 7 روز پیش

فهرست مطالب

مدیرعامل کوانتیک دریم جناب دیوید کیج صحبت‌هایی جدیدی انجام داده است. ایشان برای کارگردانی عناوینی چون هوی رین و دیترویت شناخته شده هستند. آقای دیوید کیج معتقد است که توسعه‌دهندگان ترجیح می‌دهند از رهگیری پرتو استفاده کنند حتی اگر مجبور به ارائه‌ی کیفیت فول اچ دی باشند، در برابر ارائه‌ی کیفیت 4k با نورپردازی محدود چندان مورد استقبال توسعه‌دهندگان بازی نمی‌باشد.

 دیوید کیج می‌گوید امروزه بحث اصلی نورپردازی ست. در گذشته تعدد پولیگان بیانگر کیفیت بالای بازی بود و سپس بحث رزولوشن بر سر زبان‌ها افتاد و مورد توجه بازی‌سازان قرار گرفت. اما امروزه نورپردازی حرف اول را می‌زند و موجب واقعگرایانه‌تر کردن بازی‌ها می‌شود. از این رو توسعه‌دهندگان ترجیح می‌دهند بازی آن‌ها فول اچ دی باشد ولی رهگیری پرتو (ری تریسیتگ) داشته باشد تا این‌که 4k باشد ولی نورپردازی محدود داشته باشد.

 دیوید کیج در خصوص موتور بازی‌سازی خودشان نیز اظهارنظر کرد و گفت در حال به‌روزرسانی آن برای نسل بعد هستند و ویژگی‌های جدیدی برای آن تدارک دیده‌اند.

در ادامه ایشان به دیگر ویژگی‌های مهم بازی‌سازی برای نسل بعد اشاره کردند و گفتند که هوش مصنوعی پیشرفته و تخریب پذیری بالا نیز اهمیت بالایی دارد و همچنین فیزیک واقعگرایانه‌تر می‌دهید به لطف سخت‌افزار جدید ممکن و در دسترس خواهد بود.

نظر شما خوانندگان اگزو مگ چیست؟ شما رهگیری پرتو و نورپردازی بهتر را ترجیح می‌دهید یا رزولوشن بالاتر و نورپردازی محدودتر؟ لطفاً در بخش نظرات با من و دیگر خوانندگان در میان بگذارید.

 

فروشگاه اگزوگیم عرضه کننده تمامی تجهیزات و کالاهای گیمینگ است و همچنین در کنار آن، خدماتی نظیر مشاوره رایگان فنی نیز به گیمرهای ایرانی ارائه می‌دهد. برای دریافت مشاوره یا هرگونه سوالی می‌توانید با شماره 88226531 تماس گرفته یا به بخش دایرکت اینستاگرامِ اگزوگیم مراجعه کنید.

 

مقالات مرتبط
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.
محصولات مرتبط