طبق حرفهای یک اینسایدر نسخه جدید Donkey Kong بیش از سه سال در دست توسعه بوده است
اندکی قبل از نمایشگاه E3 2021 اینسایدر معروف اخبار نینتندو یعنی Zippo گفته بود که یک نسخه دو بعدی از عنوان Donkey Kong در دست توسعه است. گویا این بازی توسط تیم توسعه عنوان Super Mario Odyssey ساخته میشد و قرار بود که در رویداد Nintendo Direct در E3 معرفی شود، اما این معرفی انجام نگرفت.
حالا مجددا Zippo در مورد این عنوان سخن گفته و تایید کرده که یک Donkey Kong جدید در دست توسعه میباشد و تا بدین لحظه بیش از سه سال از روند توسعه آن میگذرد. این اینسایدر همچنین اظهار داشت که بازی صرفا یک نسخه نخواهد بود و نینتندو میخواهد که این آیپی را «جدی بگیرد» و قصد دارد که Donkey Kong را تبدیل به دومین فرانچایز بزرگ خود پس از Mario بکند.
همچنین Zippo گفت که یک انیمیشن از Donkey Kong نیز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد و ممکن است که یک فیلم یا سریال باشد، هرچند خود او نیز در مورد این موضوع زیاد مطمئن به نظر نرسید. برنامه گسترش فرانچایز همچنین شامل ایجاد کالاهای جدید، یک پارک و چیزهای دیگر با محوریت موضوع Donkey Kong خواهد بود.
در بخشی از صحبتهای خود Zippo اظهار داشت: «فقط صبر کنید، شما به زودی چیزهای زیادی خواهید شنید.»
توسعه Dragon Age 4 خوب پیش میرود؛ کانسپت آرت جدید از بازی
استودیو BioWare توسعه دهنده عناوین Dragon Age و Mass Effect اخیرا تایید کرد که در رویداد EA Play Live مورخ ۲۲ جولای (۱ تیر) برگزار میشود حضور نخواهد داشت و متقابلا عناوین مربوط به این استودیو نیز در این نمایش نخواهند بود. البته با توجه به زمانی که از معرفی Dragon Age 4 گذشته است، طرفداران انتظار یک نمایش را داشتند و حالا BioWare پیامی برای آنها دارد.
رئيس استودیو BioWare Austin آقای "کریستین دیلی" (Christian Dailey) اخیرا در توییتر ابتدا به خاطر غیبت عنوان Dragon Age 4 در نمایشگاه ماه جاری معذرت خواست و سپس اظهار داشت که تیم توسعه بازی وضعیت خوبی داشتهاند و پیشرفت بسیار خوبی دارند. او همچنین یک کانسپت آرت جدید از بازی منتشر کرد و اضافه کرد که آنها هیجان زده هستند تا جزئيات بیشتری را با ما به اشتراک بگذارند.
کمپانی EA: در حال حاضر به دنبال تبلیغات درون برنامهای برای بازیهای کنسولی نیستیم
اخیرا گزارشهایی وجود داشت که طبق آنها EA قراردادی با کمپانی آگهیهای تلویزیونی یعنی Simulmedia بسته بود و طبق آن، EA از پلتفرم جدید این کمپانی یعنی PlayerWON برای اضافه کردن آگهیهای تبلیغاتی به بازیهای PC و کنسولی استفاده میکرد، درست همانند آگهیهایی که امروزه در بازیهای موبایلی وجود دارد.
این موضوع، همانطور که تصور میکردید باعث اعتراض طرفداران شد اما حالا EA میگوید که این گزارشها اشتباه هستند!
یکی از سخنگوهای EA در مصاحبه با PC Gamer اذعان داشت که گزارشهای ذکر شده نادرست میباشند و در حال حاضر کمپانی هیچ برنامهای برای افزودن آگهیهای تبلیغاتی در بازیهای کنسولی یا PC ندارد.
«به دنبال گزارشهای نادرستی که طبق آنها ما قصد داشتیم آگهیهای تلویزیونی را وارد بازیهای خود کنیم، میخواهیم بگوییم که ما در حال حاضر به هیچ وجه به دنبال افزودن آگهیهای تبلیغاتی در بازیهای کنسولی نیستیم و هیچ قراردادی در ارتباط با این موضوع نیز امضا نکردیم. ایجاد کردن بهترین تجربه ممکن برای بازیکنان در مرکز توجه ما قرار دارد.»
اخبار منتشر شده در مورد این موضوع در چند روز اخیر بسیار گیج کننده بودهاند، یکی از مقامات Simulmedia در مصاحبه با Axios تایید کرده بود که کمپانی قراردادی با EA برای سرویس PlayerWON داشت و با این وجود باز هم EA میگوید که اخبار موجود نادرست هستند. تناقض زیادی در زمینه گزارشهای مربوط به این قرارداد وجود دارد و باید صبر کنیم تا ببینیم که در نهایت چه چیزی درست خواهد بود.
نسخه بتای Call of Duty: Vanguard روی PSN و Battle.net ظاهر شد
ما در نیمه دوم سال هستیم و این موضوع یعنی به معرفی Activision از Call of Duty امسال بسیار نزدیک شدهایم. این طور که به نظر میرسد، قبل از معرفی رسمی بازی نسخه آلفای آن برای تستهای داخلی در دسترس قرار گرفته است. یکی از کاربران توییتر در کنار Assetهای بازی نام Splitstream را در Battle.net دیده و یکی دیگر از کاربران نیز گفته که ورژن PS5 عنوان Splitstream در سرورهای PlayStation Network نیز مشاهده شد.
این اولین باری نیست که نسخه آلفای Call of Duty برای تستهای داخلی تحت نام مستعار شکل میگیرد. سال گذشته نیز عنوان Call of Duty: Black Ops Cold War تحت نام مستعار The Red Door در زمانی مشابه در شبکه قرار گرفت.
تریلر جدید ریمیک عنوان System Shock نشان دهنده گشت و گذار و مبارزات بازی است
ریمیک عنوان System Shock که توسط استودیو Nightdive ساخته میشود، برای مدتی است که در دست توسعه بوده و انتظاری که طرفداران برای آن کشیدهاند بسیار طولانی میباشد ولی به نظر میآید که بازی در وضعیت خوبی قرار دارد. تمام چیزهایی که ما تا کنون از این عنوان علمی تخیلی سبک Immersive Sim دیدهایم بسیار نویدبخش به نظر رسیدهاند و پیرو آن نیز حالا سازنده بازی یک تریلر جدید از آن منتشر کرده است.
این تریلر تقریبا هفت دقیقه از گیمپلی بازی را نمایش میدهد و شامل بخشهایی همچون گشت و گذار، مبارزات، هک کردن، دشمنان مختلف و چیزهای دیگر میشود. حداقل در زمینه چیزهایی همچون اتمسفر و همچنین گشت و گذار، بازی مسیر درستی را رفته است و هردوی آنها از مهمترین عناصر عنوان System Shock میباشند.
ریمیک System Shock برای پلتفرمهای PC / PS4 / Xbox One در دست توسعه است ولی هنوز تاریخ مشخصی برای عرضه آن در دسترس نیست.
استودیو سازنده Beyond Good and Evil 2 در حال کار روی یک بازی معرفی نشده است
یوبیسافت عنوان Beyond Good and Evil 2 را در سال ۲۰۱۷ معرفی کرد و به جز اندکی جزئيات و چند تریلر CG، از آن زمان تاکنون چیزی در مورد بازی گفته نشده است. حتی اطلاعاتی در دست ما نیست که اندکی امیدوار باشیم تا بدانیم که بازی قرار است به این زودی عرضه شود یا خیر و این موضوع نیز خود نتیجه این میباشد که تاکنون هیچ نمایشی از گیمپلی بازی وجود نداشته است.
اما جای نگرانی نیست، زیرا توسعه دهندگان آن حالا دارند روی یک عنوان دیگر کار میکنند! استودیو Ubisoft Montpellier که استودیو اصلی در توسعه Beyond Good and Evil 2 بود حالا صفحه LinkedIn خودش را بروزرسانی کرده است و طبق آن، استودیو به دنبال استخدام افرادی برای کار کردن روی عنوان مذکور به همراه یک عنوان معرفی نشده میباشد.
این خبر اطلاعات زیادی در مورد وضعیت Beyond Good & Evil 2 به ما نداد اما در هر صورت میدانیم که بازی هنوز در دست توسعه است و بالاخره عرضه خواهد شد.
عنوان Final Fantasy 7 Remake Part 2 از ویژگیهای Intergrade استفاده خواهد کرد
روند توسعه Final Fantasy 7 Remake Part 2 به خوبی برقرار است و با توجه به این که بازی اول چگونه به اتمام رسید، طرفداران نیز به شدت منتظر این دنباله میباشند. البته احتمالا مدتی بگذرد تا این دنباله به طور رسمی معرفی شود ولی توسعه دهندگان بازی از همین حالا جزئياتی را با بازیکنان به اشتراک گذاشتهاند.
در یک مصاحبه با Washington Post آقای "نائوکی هاماگوچی" (Naoki Hamaguchi) کارگردان نسخه اول بازی که به عنوان کارگردان نسخه دوم نیز تایید شد، اعلام کرد که Final Fantasy 7 Remake Part 2 از بعضی مکانیکهای گیمپلی که در Final Fantasy 7 Remake Intergrade معرفی شده بودند استفاده خواهد کرد.
او مشخصا به همآهنگی ضربات و کمبوهای Yuffie و Sonon اشاره کرد که با هم کار میکردند تا قدرتهای مختلف Yuffie را روی دشمنان پیاده کنند.
هاماگوچی اظهار داشت: «با Intermission یک المان جدید به بازی اضافه شد، کمبوهایی که Yuffie و Sonon در آن همکاری میکردند و این موضوع استراتژیهای مختلفی در مبارزات به شما میداد. من دوست دارم از این موضوع استفاده کنم و این المانها که در Intermission استفاده شدند را در بازی بعدی نیز به کار ببرم.»
گفته شده که این دنباله اتمسفر متفاوتی با بازی اول خواهد داشت و همانند نسخه قبلی داستان آن باعث تعجب طرفداران میشود.
آگهی استخدام جدید 4A Games نشان میدهد که بازی جدید استودیو شوتر اول شخص خواهد بود
بیش از دو سال پیش تایید شده بود که یک آی پی جدید به دست توسعه دهندگان عناوین فوقالعاده سری Metro یعنی 4A Games در دست توسعه است و حالا تعدادی آگهی استخدام جدید که در سایت این کمپانی قرار گرفتهاند، اطلاعات جدیدی در مورد این که این عنوان چگونه خواهد بود به ما میدهند.
در آگهی استخدامی که برای آی پی جدید آنها است، جایگاههای طراح ارشد بازی، طراح ارشد سیستمهای بازی، طراح ارشد بخش تکنیکی، طراح مفاهیم محیطی و طراح مفاهیم موجودات ذکر شدهاند. دو جایگاه آخر همچنین در توضیحات خود اشاره میکنند که خواهان شخصی علاقه مند به عناوین شوتر اول شخص هستند. در عین حال بخش طراح سیستمهای بازی نیز خواهان تجربه کار کردن با عناوین سوم شخص یا اول شخص است.
در کنار آن بخش طراح ارشد بازی نیز میگوید که بازی توسط موتور داخلی خود 4A Games ساخته میشود که زیاد هم تعجب برانگیز نیست. در حالی که طراح ارشد بخش تکنیکی اشاره میکند توسعه دهنده به دنبال ساخت «زندهترین محیط در بازیهای ویدیویی تاکنون» است. این موضوع که آنها یک جایگاه مخصوص را نیز به طراحی مفاهیم موجودات اختصاص دادند به گونهای تایید کننده این موضوع میباشد.
همچنین در مورد آینده سری Metro باید گفت که نسخه Exodus آخرین نسخه این سری نیست و دنبالهای برای PS5 / Xbox Series X|S / PC در دست توسعه است. نویسنده رمان Metro یعنی "دیمیتری گلوخوفسکی" (Dimitry Glukhovsky) نیز نویسندگی داستان آن را برعهده دارد.
آی پی جدید توسعه دهندگان Days Gone دارای بخش چندنفره خواهد بود
همانطور که پیش از این سونی تایید کرده بود، Bend Studio سازنده عنوان Days Gone در حال کار روی یک آی پی جهان باز جدید است. جزئیات زیادی از این آی پی در حال حاضر در دسترس نیست، اما یک آگهی استخدام از طرف آنها منتشر شده است که به نظر میآید اطلاعات مهمی از بازی در آن وجود دارد.
این استودیو برای جایگاه برنامه نویس ارشد شبکه آگهی استخدام منتشر کرده است و اینطور که به نظر میآید، بازی بعدی آنها بخش چندنفره خواهد داشت. در این آگهی ذکر شده که «حل مشکلات سطح پایین در شبکه، طراحی یا معماری موتور بخش چندنفره، کار کردن با سرویس پلتفرم PSN» جزو مسئولیتهای شخص استخدام شده هستند که طبق آن بخش چندنفره احتمالا بسیار مهم خواهد بود. البته در حال حاضر بازی در مراحل اولیه توسعه میباشد و سخت است که از چیزی اطمینان حاصل کنیم.
در چند وقت اخیر استودیو Bend فراز و نشیبهای زیادی داشته است. بعد از این که درخواست آنها برای ساخت Days Gone 2 توسط سونی رد شد، قرار شد که آنها نسخه بعدی Uncharted را زیر نظر Naughty Dog بسازند اما این موضوع نیز به درخواست خود Bend لغو گشت و حالا استودیو در حال کار روی یک آی پی جدید است.
پشتیبانی از Mortal Kombat 11 به پایان رسید
از زمان عرضه عنوان Mortal Kombat 11 در سال ۲۰۱۹، بازی به طور مداوم محتواهایی دریافت نمود و استودیو سازنده آن یعنی NetherRealm Studios نیز به طور پیوسته با افزودن مبارزان جدید، افزونه داستانی در Mortal Kombat 11: Aftermath و همچنین عرضه Mortal Kombat 11 Ultimate از این عنوان پشتیبانی کرد. حالا بعد از دو سال پشتیبانی از بازی به نظر میرسد که نوبت به استراحت این عنوان رسیده است.
استودیو NetherRealm از طریق صفحه رسمی توییتر Mortal Kombat تایید کرد که پشتیبانی از عنوان Mortal Kombat 11 شامل بستههای الحاقی و شخصیتهای مهمان به پایان رسید. دلیل این موضوع متمرکز شدن این استودیو روزی پروژه بعدیاش است.
عنوان ELEX 2 شامل بیش از ۳۰۰ NPC و بیش از ۶۰ ساعت محتوا خواهد بود
با تمام معرفیهای پر زرق و برق در E3 2021 عنوان ELEX 2 استودیو Piranha Bytes در میان این شلوغیها گم نشد. دنباله عنوان نقش آفرینی ELEX که در سال ۲۰۱۶ عرضه شد و امتیازهای متوسطی را از منتقدان دریافت کرد برای کنسولهای PC / Xbox Series X|S / Xbox One / PS4 / PS5 در دست توسعه است. این بار Jax به دنبال گردهمآوری گروههای مختلف است تا به مبارزه با یک تهدید رازآلود بپردازد.
حالا در آخرین کنفرانسی که در مورد بازی برگزار شد، نماینده خبرگزاری WCCF Tech حضور داشت و طبق گزارش او مشخص شد که بیش از ۱۰۰ نوع مختلف دشمن در پنج بخش مختلف بازی حضور داشته و بیش از ۳۰۰ NPC نیز در داستان بازی ایفای نقش میکنند. تعداد کلمات بیان شده در بازی بیش از ۳۵۰ هزار میباشد که بخش اعظم آن به دست NPCها است.
طرفداران نسخه اول نیز شاهد بهبودهایی در زمینه مبارزات خواهند بود. در کنار افراد اعضای مختلف پارتی شما که هرکدام ماموریتهای منحصر به فرد خود را دارند، ماموریتهای کلی در دنیا و همچنین دانجنهای زیادی نیز در بازی هستند. تجربه کردن همه اینها حدود ۶۰ ساعت زمان خواهد برد. البته مشخص نیست که بازی چندین پایان خواهد داشت و یا داستان آن شامل شاخه بندیهایی میشود که ارزش تکرار بازی را بالا ببرند یا خیر.
طبق نام تجاری ثبت شده عنوان نسخه بعدیThe Dark Pictures به نام The Devil in Me شناخته میشود
مجموعه بازیهای ترسناک و فعل و انفعالی کمپانی Bandai Namco و استودیو Supermassive Games مدتی است که رونق خوبی دارند، با عرضه Man of Medan و Little Hope حالا نوبت به House of Ashes است که در اکتبر عرضه میگردد و با توجه به روندی که این عناوین عرضه میشوند، برنامه ریزیهای نسخه بعدی نیز در راه است.
اینطور که به نظر میآید بازی بعدی قرار است The Dark Pictures: The Devil in Me باشد. این موضوع براساس نام تجاریای است که استودیو Supermassive Games برای بازی و لوگوی آن (که در تصویر پایین میبینید) ثبت کرده، نام House of Ashes نیز از طریق ثبت نام تجاری بازی لو رفته بود.
زمانی که The Dark Pictures: The Devil in Me عرضه شود که احتمالا در سال ۲۰۲۲ خواهد بود، سری The Dark Pictures به میانه خود میرسد، پیش از این Supermassive Games گفته بود که قصد ساخت هشت نسخه از سری را دارد.
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.