گیمپلی لیک شده از بتای Riders Republic نشان دهنده بخشهای مختلف بازی است، تریلر جدی شخصیسازی آواتار و لباسها را نشان میدهد
بتای محدود عنوان Riders Republic که به دست کمپانی Ubisoft ساخته میشود روز گذشته منتشر شد و به همین زودی بخشهایی از گیمپلی آن لیک شدهاند. کاربران یوتیوب ویدیوییهایی از بازی به شکل لحظات مهم و کلیپهای مهم منتشر کردند و در این ویدیوها بخشهای مختلف گیمپلی بازی نیز به نمایش گذاشته شدهاند، بخشهایی مثل ورزشهای مختلف، ترفندها و حتی گیمپلی اول شخص.
در زمینه محتوا، این بتا شامل ورزشهای اسکی، دوچرخهسواری، وینگسوت، وینگسوت با راکت و اسنوبردینگ میشود که همه آنها نیز در ویدیوهای لیک شده موجود میباشند. بازیکنان میتوانند بیش از صد نوع ترفند مختلف را اجرا کنند و همچنین لباسها و وسایل جدید را آزاد کنند. مسابقات بخش چندنفره نیز نمایش داده میشوند و در حالی که سخت است تشخیص بدهیم آیا ۵۰ بازیکن در حال شرکت هستند یا خیر، همه چیز بسیار پرآشوب و جالب به نظر میرسد!
همچنین یوبیسافت یک تریلر جدید نیز از بخش شخصیسازی آواتار و لباسها در بازی منتشر نمود. از همان ابتدا بازیکنان میتوانند دو نوع بدن را برای آواتار خود انتخاب کنند، شما قابلیت تغییر رنگ پوست، چهره، چشمها، رنگ مو، ریش و سبیل و بخشهای دیگر را دارید و همچنین میتوانید که هرگاه که خواستید برگردید و ویژگیهای ظاهری خود را تغییر دهید.
بخش بعدی پوشش رایدر شماست و تنوع زیادی از پوشاک و و لوازم وجود دارد که میتوانید آنها را آزاد کنید که در میان آنها لباسهای کامل نیز وجود دارند. این لباسهای کامل در ترکیب با سایر تکههای پوشاک میتوانند سازنده ظاهری منحصر به فرد از شخصیت شما باشند.
یک نکته مهم تنوع فراوان آيتمهای شخصیسازی است که تنها از طریق «بازی کردن» در اختیار شما قرار میگیرد. بعضی وقتها برای به دست آوردن این آیتمها باید برای یک اسپانسر مسابقه دهید یا کارهای مخصوصی را انجام داده و مسابقهها را برنده شوید تا به رنک موردنیاز دریافت جایزه برسید.
همچنین به اتمام رساندن چالشهای هفتگی و همچنین Bucks که واحد پول بازی است، برای به دست آوردن و خرید آیتمهای مختلف از فروشگاه درون بازی کاربری میباشند.
این عنوان در تاریخ ۲۸ اکتبر (۶ آبان) برای پلتفرمهای Xbox Series X|S / Xbox One / PS4 / PS5 / PC / Stadia عرضه خواهد شد.
آپدیت جدید Valheim سپر Tower Shield را بهتر میکند
استودیو Iron Gate یک ویدیو جدید از آپدیت بعدی عنوان Valheim یعنی Hearth and Home منتشر نمود و تمرکز اصلی این ویدیو روی سپرها و قابلیت بلاک کردن است. با تغییراتی که در زمینه غذا و قدرت بلاک کردن رخ داده که آن را براساس میزان نهایت سلامتی بازیکن میکند، سازنده بازی تغییراتی در سپرهای بازی ایجاد کرد و گزینههای بیشتری را در بخش دفاع به بازیکنان داد. سپر Tower Shield نیز بسیار بهبود یافت و حالا دشمنانی که به آن ضربه بزنند، به عقب رانده میشوند.
این موضوع باعث میشود تا Tower Shield متد خوبی برای زمانی شود که توسط دشمنان محاصره شدهاید، هرچند که باز هم متد بسیار کندی است. همچنین Buckler حالا در زمینه بلاک کردن صدمه به خوبی قبل نیست ولی میتوان با استفاده از آن ضربات دشمنان را Parry کرد. همچنین Round Shields به عنوان یک انتخاب متوسط و خوب برای جنگجویان معمولی به شمار میآید اما اگر میخواهید در دل دشمنان بروید، Tower Shield بسیار بهتر خواهد بود.
هفته آینده نیز قرار است که توسعه دهندگان جزئیات بیشتری از غذاها و چگونگی استفاده بازیکنان از آنها منتشر خواهند کرد. آپدیت Hearth and Home هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد اما قرار است «به زودی» منتشر شود.
استودیو 343 Industries درنظر داشت تا باز هم Halo Infinite را تاخیر بزند ولی پشیمان شد
اخیرا استودیو 343 Industries اعلام کرد که عنوان Halo Infinite قطعا امسال منتشر میشود اما بخش داستانی فاقد Co-Op خواهد بود و بخش Forge هم به هنگام عرضه شامل بازی نمیشود و هردوی این مدها قرار است در ماههایی پس از عرضه بازی منتشر شوند. طرفداران سری واکنش خوبی به این خبر نشان ندادند و خیلیها نیز این سوال را پرسیدند که چرا بازی مجددا تاخیر نمیخورد تا به هنگام عرضه در بهترین شکل خود باشد.
حالا اینطور که به نظر میرسد، این موضوع در داخل استودیو 343 Industries نیز مورد بحث قرار گرفت! در آخرین ویدیویی که شامل جزئيات جدیدی از روند توسعه Halo Infinite میشد، مدیر نوآوری بازی آقای "جوزف استیتن" (Joseph Staten) اظهار داشت با وجود این که صحبتهایی در مورد تاخیر مجدد بازی وجود داشت تا بازی همراه با بخش Co-Op و Forge منتشر شود، استودیو 343 تصمیم گرفت تا این کار را نکند و به جای تاخیر زدن بازی از ماهیت لایو سرویس آن بهره برده و این قابلیتها را در آینده به Infinite اضافه بنماید.
او گفت: «ما در مورد تاخیر زدن مجدد بازی صحبت کردیم اما در نهایت به این نتیجه رسیدیم که Halo Infinite یک عنوان لایو سرویس است و به گونهای، هیچگاه نمیتوان گفت که توسعه بازی به اتمام رسیده است، منظورم را متوجه میشوید؟ قرار است بازی فصل به فصل پیشرفت داشته باشد و تکامل پیدا کند. ما در مورد این صحبت کردیم که عرضه بازی تنها شروع ماجرای ماست، اما در هر صورت برای این شروع نیز شما باید زمانی را انتخاب کنید و آن را به عنوان مبدا کار خود برگزینید.»
با اینحال هنوز مشخص نیست که زمان عرضه رسمی Halo Infinite چه موقعی خواهد بود اما 343 Industries اظهار داشت که بازی «قطعا» امسال عرضه میگردد. به احتمال بسیار زیادی قرار است در نمایش Xbox در Gamescom شاهد تاریخ عرضه بازی باشیم. در هر صورت بازی به هنگام عرضه برای Xbox One / Xbox Series X|S / PC در دسترس خواهد بود و روی Xbox Game Pass نیز قرار میگیرد.
هیدئو کوجیما بعد از بازی کردن Twelve Minutes قصد خود برای ساخت یک بازی ادونچر را اعلام کرد
طراح افسانهای بازیهای ویدیویی یعنی "هیدئو کوجیما" (Hideo Kojima) بعد از بازی کردن عنوان Twelve Minutes که به دست "لوئیز آنتونیو" (Luis Antonio) ساخته شده است، اعلام نمود که میخواهد یک بازی ماجراجویی بسازد! ظاهرا کوجیما علاقه بسیاری به Twelve Minutes پیدا کرده و طرفدار بزرگی برای آن است. گویا بازی الهامبخش او برای ساخت یک عنوان ماجراجویی شده است.
کارگردان Death Stranding عنوان Twelve Minutes را به بازیهای Amiga تشبیه کرد، عناوینی که او در گذشته به انجام آنها میپرداخت، او همچنین علاقه خود به "ویلم دفو" (Willem Dafoe)، بازیگری که نقش پلیس را در Twelve Minutes دارد، اظهار نمود. صداپیشگان و بازیگران معروف به طور کلی یکی از بهترین بخشهای تجربه Twelve Minutes بودند و عجیب نیست که کوجیما هم بسیار جذب این موضوع شده است.
این که کوجیما در حال حاضر روی چه عنوانی کار میکند مشخص نیست، خبرنگار معروف "جف گراب" (Jeff Grubb) معتقد است که کوجیما در حال همکاری با مایکروسافت میباشد در حالی که حواشی عجیب حول محور استودیو Blue Box و عنوان Abandoned هنوز وجود دارند.
هرمن هلست: محتوای انحصاری برای PlayStation در اولویت میباشد
در مصاحبهای که اخیرا با Game Informer انجام شد، رئيس استودیوهای پلیاستیشن یعنی "هرمن هلست" (Hermen Hulst) جزئياتی در مورد عرضه بازیهای انحصاری PlayStation روی PC به ما داد. در طول این مصاحبه، او گفت که توسعه تجربههای انحصاری هنوز در اولویت آنهاست اما ممکن است در آینده نزدیک بازیهای بیشتری از PS4 به PC بیایند.
عنوان Horizon: Zero Dawn سه سال بعد از عرضه خود برای PlayStation روی PC منتشر شد، در حالی که این اتفاق برای Days Gone در زمان نسبتا کمتری رخ داد و بازی دو سال پس از عرضه خود روی PC در دسترس قرار گرفت. حالا هلست میگوید که تیم توسعه میخواهد حداقل دو سال زمان میان عرضه بازی به شکل انحصاری و عرضه آن روی PC باشد.
او گفت: «غالبا فاصلهای دو ساله میان عرضه عنوانی روی پلتفرم ما و سپس روی پلتفرم PC وجود دارد اما شما میتوانید مطمئن باشید که ما به ساخت عناوین انحصاری با کیفیت برای پلتفرم PlayStation ادامه میدهیم، این موضوع بخشی از دلیل این است که ما چرا هنوز وجود داریم.»
«برای ما بسیار مهم است که از نهایت قدرت پلتفرم خود بهره ببریم، نمایشهایی را برای این پلتفرمها به ارمغان بیاوریم و به مخاطبین اجازه بدهیم که تجربه کلی آنها شامل چه ویژگیهای برجستهای میشود.»
به نظر میآید که PlayStation در چند وقت اخیر کشش زیادی به سمت پلتفرم PC داشته است، آنها چند وقت پیش استودیو Nixxes را خریدند و تایید کردند که برای توسعه پورتهای بیشتر این کار انجام شده است. عنوان Days Gone با عرضه خود روی PC موفقیت زیادی را کسب کرد و Death Stranding نیز همین سرنوشت را داشت. حالا با وجود پیشنهاد ۲۰۰ میلیون دلاری Epic برای عرضه بازیهای سونی روی Epic Games Store، قطعا دلایل زیاید برای سونی وجود دارد تا بازیهای خود را به PC بیاورد.
سالگرد ۲۰ سالگی فرانچایز Devil May Cry جشن گرفته شد!
سری Devil May Cry یکی از شناختهشدهترین بازیهای اکشن است و بیشک این موضوع را مدیون تاریخ بلندبالای خود و جادوی انکارناپذیر خود میباشد. روز گذشته نیز سالگرد ۲۰ سالگی این فرانچایز بود و اکانت توییتر رسمی بازی این مناسبت را با تشکر از طرفداران بازی جشن گرفت.
در حالی که در حال حاضر هیچ اعلامیهای از یک نسخه جدید در سری وجود ندارد، سازندگان متوجه این هستند که میراث این سری در هرصورت بسیار عظیم میباشد. تعداد بسیار زیادی از طرفداران در کامنتها با استفاده از فنآرتها و ترولهای مختلف، عشق و تاریخچه خود با این فرانچایز را به نمایش گذاشتند. توسعه دهنده بازی یعنی Capcom در حال حاضر مشغول کار روی بسته الحاقی Resident Evil Village است که هنوز تاریخ عرضه آن مشخص نشده است.
عنوان Devil May Cry 5 Special Edition نیز سال گذشته برای کنسولهای نسل جدید منتشر شد و در حالی که تمام بستههای الحاقی را داشت، فریمریت بازی را نیز تا ۱۲۰ فریم بر ثانیه میبرد و تجربهای نرم و روان را برای بازیکنان و طرفداران سری به ارمغان میآورد.
کنسولهای PlayStation 5 با ظاهری جدید در استرالیا دیده شدند!
اخیرا تعدادی از کنسولهای PlayStation 5 با ظاهری جدید در استرالیا دیده شدند. این موضوع به گزارش Press-Start است، گویا آنها یک کنسول PlayStation 5 با شماره سریال بروزرسانی شده را پیدا کردهاند. سونی برنامههایی برای تغییر کنسول داشت تا بتواند بهتر به تقاضای طرفداران پاسخ دهد و حالا اینطور که به نظر میرسد، مدل بروزرسانی شده کاملا بی سروصدا کار خود را آغاز کرده است.
البته این PlayStation 5های جدید تفاوتی در زمینه عملکرد یا مصرف انرژی ندارند. دو عدد از تفاوتهای اصلی این کنسول که به راحتی قابل دیدن هستند، مربوط به یک پیچ میشود که با دست قابل تنظیم است و دیگری نیز این میباشد که کنسول جدید ۳۰۰ گرم سبکتر از کنسول اصلی است. تفاوت دوم به عوض شدن سختافزارها اشاره کوچکی میکند ولی به نظر نمیرسد این تغییر چیز بزرگ و مهمی باشد.
با وجود این که هیچ تغییری در عملکرد کنسول حاصل نشده، منطقی است که سونی بدون یک معرفی بزرگ این کار را کرده باشد، زیرا این موضوع تنها باعث گیجشدن کاربران میشد.
بروزرسانی قابلیت ۶۰ فریم Assassin’s Creed Odyssey منتشر شد
آیا میخواهید Assassin’s Creed Odyssey را تجربه کنید؟ خصوصا الان که این عنوان روی فروشگاه مایکروسافت تخفیف خورده است؟ خبر خوب برای شما این است که یوبیسافت اعلام کرده آپدیت ۱.۶.۰ برای عنوان Assassin’s Creed Odyssey منتشر شده است و این آپدیت باعث میشود تا این عنوان محبوب روی کنسولهای Xbox Series X|S و PS5 با فریمریت ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا شود.
این آپدیت روی Xbox One حدود ۳۷۰ مگابایت و روی PS4 حدود ۴۷۰ مگابایت حجم دارد، بطور کلی حجم این آپدیت زیاد نیست زیرا پشتیبانی کامل از کنسولهای نسل نهم صورت نگرفته است. آپدیت تنها به شما اجاره میدهد تا هنگام استفاده از قابلیت Backward Compatibility بازی را با ۶۰ فریم اجرا کنید، پس انتظار رزولوشن 4K و پشتیبانی از DualSense را نداشته باشید!
آپدیت جدید Resident Evil Village روی مشکلات پردازنده و کارت گرافیک تمرکز کرده است
پیش از این در سال جاری عنوان Resident Evil Village، آخرین نسخه اصلی از سری بازیهای Resident Evil که توسط کمپانی Capcom ساخته و منتشر میشوند، عرضه شد. بازی در کنار آخرین نسخه سری Monster Hunter یعنی Monster Hunter Rise سودهای فراوانی را برای ناشر رقم زد و بطور کلی با بازخوردهای بسیاری خوبی رو به رو شد. البته عرضه بازی روی PC با تعدادی مشکلات فنی همراه بود و کپکام پیوسته پیگیر حل این مشکلات با پچها و آپدیتها بوده است.
حالا نیز از طریق توییتی که از از صفحه رسمی توییتر بازی منتشر شد، کپکام اعلام نمود که پچ جدید بازی عرضه شده است و قرار است مشکلاتی که مربوط به تعدادی از پردازندهها میشد را حل کند. پچ قبلی بازی نیز بخش Denuvo DRM را بهبود میبخشید و پیرو آن عملکرد بازی را بهتر میکرد.
نسخه آلفای Call Of Duty: Vanguard هنگام اجرا فاقد لوگوی Activision است
همانند سال گذشته رونمایی رسمی از Call of Duty دیرتر از موعد همیشگی سررسید اما بالاخره در چند وقت پیش ما موفق شدیم تا بطور کامل با Call of Duty Vanguard آشنا شویم. در حالی که این عنوان قطعا مثل همیشه یکی از بزرگترین و موفقترین بازیهای سال خواهد بود، کمپانی ناشر آن یعنی Activision اخیرا زمان خوبی را سپری نکرده است.
با وجود این که بیشتر موارد موجود مربوط به بخش Blizzard در Activision-Blizzard میباشند، بخش Activision ماجرا نیز تا حدی درگیر اتهاماتی مثل آزار جنسی، محیط کاری ناامن، تبعیض جنسیتی و سایر موارد شده و اینطور که به نظر میرسد، Activision از شما میخواهد که این کمپانی را فراموش کنید، حداقل در زمینههای مربوط به سری کلیدی Call of Duty!
به گزارش VGC، اینطور که دیده میشود هنگامی که شما وارد نسخه آلفای Call of Duty Vanguard میشوید، لوگوی Activision در ابتدای بازی نشان داده نمیشود! پیش از این نیز از عدم حضور لوگوی این کمپانی در تریلر رونمایی بازی گفته گفته بودیم. حالا با توجه به این که تمام استودیوهای Activision در حال کار روی نسخههای مختلفی از سری Call of Duty هستند، این امکان وجود دارد که ناشر مذکور خود را از Activision تبدیل به لیبل نشر «Call of Duty» بکند.
عنوان Call of Duty Vanguard در تاریخ ۵ نوامبر (۱۴ آبان) برای PS4 / PS5 / Xbox Series X|S / Xbox One / PC عرضه میگردد.
عنوان Ghost of Tsushima: Director’s Cut در صدر جدول فروشهای فیزیکی بریتانیا
جدیدترین جدول پرفروشترین عناوین فیزیکی در بریتانیا از طریق Gfk منتشر شد و اینطور که به نظر میرسد عنوان Ghost of Tsushima: Director’s Cut که به دست استودیو Sucker Punch توسعه یافته است، در رتبه اول قرار دارد. با وجود این که این عنوان برای PS4 نیز عرضه شد، نسخه PS5 حدود ۹۱ درصد از فروشها را به خود اختصاص داد. عنوان Ratchet and Clank: Rift Apart نیز نسبت به هفته قبل ۱۰۵ درصد افزایش فروش داشت و در رتبه دوم قرار گرفت.
عنوان Marvel’s Spider-Man: Miles Morales نیز با ۹۲ درصد افزایش در فروش موفق شد تا جایگاه سوم را کسب کند تا در نتیجه آن، این هفته سه عنوان پرفروش فیزیکی در بریتانیا، در انحصار بازیهای سونی باشند. عنوان Mario Kart 8 Deluxe که هفته گذشته در صدر جدول جای گرفته بود، علیرغم افزایش چهار درصدی فروش نسبت به هفته گذشته به دلیل افزایش چشمگیر فروش عناوین PlayStation در جایگاه چهارم قرار گرفت.
عنوان Madden NFL 22 در رتبه نوزدهم کار خود را شروع کرد و در اول هفته اول عرضه خود نسبت به نسخه قبلی سری افتی ۴۷ درصدی در فروش مشاهده نمود. عنوان Hades که هفته گذشته در ۱۰ عنوان پرفروش جای داشت این هفته با ۵۲ درصد کاهش فروش خود را در جایگاه بیست و سوم دید و عنوان Marvel’s Avengers با توجه به افزایش فروش ۷۸ درصدی که پیرو عرضه افزونه War for Wakanda بود، تنها موفق به کسب جایگاه یازدهم شد. لیست ده عنوان پرفروش:
1. Ghost of Tsushima: Director’s Cut
2. Ratchet and Clank: Rift Apart
3. Marvel’s Spider-Man: Miles Morales
4. Mario Kart 8: Deluxe
5. Minecraft (Switch)
6. Grand Theft Auto 5
7. Olympic Games Tokyo 2020: The Official Video Game
8. Animal Crossing: New Horizons
9. Assassin’s Creed Valhalla
10. FIFA 21
اخبار کوتاه:
عنوان F1 2021 قابلیت صدای سه بعدی را با پچ ۱.۰۷ مجددا به PS5 اضافه نمود
برخلاف شایعات، استودیو Bloober Team تایید کرد که عنوان The Medium هنگام عرضه برای PS5 در بازیهای رایگان PS Plus نخواهد بود
نمایش گیمپلی عنوان Death Stranding Director’s Cut در Gamescom Opening Night Live رسما توسط "جف کیلی" (Geoff Keighley) تایید شد
طبق گفته "پیت باتملی" (Pete Bottomley) از White Paper Games، قابلیت FidelityFX Super Resolution به توسعه دهندگان کوچکتر اجازه میدهد تا عناوین خود را به شکل بهتری روی PS5 و Xbox Series X|S بهینهسازی کنند
تریلر جدید Life is Strange: True Colors نشان دهنده ۱۵ دقیقه اول این عنوان است
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.