خلاصه اخبار روز: از بتای جدید Halo Infinite تا لیک‌های Redfall

خلاصه اخبار روز: از بتای جدید Halo Infinite تا لیک‌های Redfall

نوشته‌ی
avatar
2 سال و 7 ماه و 26 روز پیش

فهرست مطالب

عنوان Tiny Tina’s Wonderlands روی PC انحصاری زمانی Epic Games Store است، آپدیت بازی از نسل فعلی به نسل جدید پولی خواهد بود

همانند عنوان Borderlands 3 روی پلتفرم PC، عنوان Tiny Tina’s Wonderlands نیز به هنگام عرضه بازی در انحصار Epic Games Store خواهد بود. کمپانی 2K Games اخیرا این موضوع را تایید نمود و گفت که نسخه PC، در مارس امسال برای از طریق این فروشگاه روی PC و در سال ۲۰۲۲ روی سایر فروشگاه‌های پلتفرم PC عرضه می‌گردد.

در کنار این موضوع، اطلاعات تازه‌ای نیز از بازی منتشر گشت و تایید شد که شش درخت مهارت‌ در بازی وجود دارند و می‌توانید آن‌ها را با هم مخلوط کنید تا سیستمی چند کلاسه برای خود بسازید. همچنین پیش‌خرید کردن این عنوان پیش از عرضه به شما Golden Hero Armor Pack را می‌دهد که در آن دو Armor Themes با رنگ طلایی وجود دارند. شما تا ۲۴ مارس (۴ فروردین) در صورت پیش‌خرید می‌توانید از این پاداش استفاده کنید.

بازی همچنین به هنگام عرضه چهار نسخه مختلف خواهد داشت، نسخه Standard که برای کنسول‌های نسل قبلی و PC در دسترس قرار می‌گیرد، نسخه Next-Level که برای PS5 و Xbox Series X|S است و در کنار آن The Chaotic Great Edition نیز وجود دارد. همچنین یک نسخه دیگر Dragon Lord Pack می‌باشد که در آن لباس‌های مختلف و سلاح‌های Legendary مثل The Apex، یک Legendary Spell به نام Skullantir و چیزهایی مثل Tyrant Attire Armor Preset، Death’s Head Makeup Pack، Emperor of the Dead Banner Set و در نهایت Kwartz Hero Statue Material وجود دارند.

نسخه Next-Level Edition شامل محتوای اضافی از Dragon Lord Pack می‌شود و در کنار آن بازی به طور کامل برای کنسول‌های نسل جدید بهینه شده است. نسخه The Chaotic Great Edition نیز قرار است به همه پلتفرم‌ها بیاید و شامل بازی اصلی، Dragon Lord Pack و Season Pass (که به شما Butt Stallion Pack) را می‌دهد.

نکته جالب اینجا اما این است که نسخه Next-Level Edition قیمتی معادل ۷۰ دلار دارد و در عین حال نسخه Standard Edition، برای کنسول‌های نسل جدید یعنی Xbox Series X|S و PS5 بهینه نشده است!

اینطور که به نظر می‌رسد، اگر شما می‌خواهید بازی را از نسخه PS4 و Xbox One به نسخه PS5 و Xbox Series X|S ارتقا دهید، باید مبلغی اضافی پرداخت کنید. طبق گفته‌های 2K Games: «یک دیسک عنوان Tiny Tina’s Wonderlands که برای PS4 می‌باشد، می‌تواند با پرداخت مبلغی اضافی به نسخه دیجیتالی PS5 که برای این کنسول بهینه شده، ارتقا یابد. برای این کار شما باید دیسک PS4 را وارد دستگاه PS5 کنید.»

نسخه The Chaotic Great Edition نیز که قیمتی معادل ۹۰ دلار دارد، برای کسانی که نسخه قبلی را خریدند، شامل کپی دیجیتالی نسخه نسل جدید نیز می‌شود و به طور کلی این ورژن‌ از بازی Dual Entitlement نام دارد.

همچنین با نگاهی به پروفایل بازی در Microsoft Store می‌توان دید که بخش چندنفره بازی دارای پشتیبانی از کراس پلتفرم و کراس‌جن برای پلتفرم‌های Xbox است و همچنین بازی روی Xbox Series X|S از HDR10، رزولوشن 4K، 60 FPS و سیوهای سیستم ابری Xbox استفاده می‌کند. البته اشاره‌ای به ویژگی Smart Delivery نشده است. همچنین انتقال سیو‌ها از PS4 به PS5 ممکن است اما برعکسش ممکن نمی‌باشد.

عنوان Tiny Tina’s Wonderlands در تاریخ ۲۵ مارس (۵ فروردین) برای PS4 / PS5 / Xbox One / Xbox Series X|S / PC عرضه می‌شود.

یکی از مادساز‌ها SSD اکسترنال را به عنوان درایو خارجی به Xbox Series X متصل کرد!

قوی‌ترین کنسول مایکروسافت تا به امروز یعنی Xbox Series X قابلیت ارتقای حافظه دارد و بازیکنان برای این کار باید یک درایو جدید Seagate را تهیه کنند تا بتوانند حافظه خود را افزایش بدهند. اما حالا اینطور که به نظر می‌رسد، یکی از مادساز‌ها توانسته که یک SSD اکسترنال را به کنسول وصل کند! این عمل توسط یکی از کاربران وب‌سایت چینی BiliBili انجام شده بود.

این مادساز از اس اس دی Seagate SN530 m.2 2230 برای این کار استفاده نمود و آن را از طریق یک آداپتور NVME به CFe وصل نمود. هنگامی که تمام موارد لازم انجام شده بودند، این مادساز توانسته بود بدون استفاده از درایو مخصوص Seagate، ۱ ترابایت حافظه را به کنسول خود اضافه کند.

یکی از مواردی که به این اتفاق کمک می‌کند، این است که اس اس دی استفاده شده در این آزمایش، همان حافظه‌ای است که کنسول Xbox Series X|S روی خودش دارد و باید ببینیم آیا سایر حافظه‌های SSD نیز به همین شکل  روی این کنسول کاربرد خواهند داشت یا خیر.

بتای بعدی Halo Infinite تمام اینسایدرها را به بخش PvP دعوت می‌کند

توییت جدیدی از سوی اکانت توییتر Halo‌ منتشر شد و اینطور که به نظر می‌رسد، بتای بعدی بازی تنها دو هفته بعد منتشر می‌گردد و همه پروفایل‌هایی که در Halo Insiders ثبت‌نام کرده‌اند به هنگام عرضه آن در ۲۴ سپتامبر (۲ مهر) به بتا دسترسی خواهند داشت. این بتا قطعا بزرگ‌تر از بتای قبلی خواهد بود و همچنین آخرین بتایی است که قبل از عرضه بازی در دسترس قرار می‌گیرد.

این بتای عنوان Halo Infinite شامل مسابقات PvP مثل 12 vs 12 Big Team Battle خواهد بود و در کنار آن نقشه‌های 4 vs 4 نیز در دسترس خواهند بود. بتای اول با بازخوردهای بسیار خوبی از طرفداران رو به رو شده بود هرچند برخی مشکلات جزئی مثل فیزیک میوه‌ها در فضای مجازی مورد بحث زیادی قرار گرفته بودند!

بازیکنانی که هنوز برای Halo Insiders ثبت‌نام نکردند تا پایان ۱۳ سپتامبر (۲۲ شهریور) فرصت دارند که ثبت نام کنند تا برای این بتا مجاز شوند. عنوان Halo Infinite در تاریخ ۸ دسامبر (۱۷ آذر) برای پلتفرم‌های Xbox Series X|S / Xbox One / PC عرضه می‌شود و هنگام عرضه خود، بخش‌های Co-Op و Forge را به همراه نخواهد داشت.

سازندگان We Happy Few: سرویس Xbox Game Pass تاثیر بدی در روند توسعه بازی‌ها نخواهد داشت

در مصاحبه‌ای که اخیرا با Xbox Squad انجام شد، سازندگان عنوان We Happy Few یعنی استودیو Compulsion Games در مورد تاثیرات Xbox Game Pass روی روند توسعه بازی‌ها صحبت کردند. در این مصاحبه، مدیر روابط عمومی استودیو یعنی "نایلا هجاس" (Naila Hadjas) گفت که سرویس Xbox Game Pass، به هیچ‌وجه تاثیری منفی روی روند توسعه بازی‌ها ندارد.

هجاس اظهار داشت که Xbox Game Pass به بازیکنان بیشتری اجازه می‌دهد تا بازی را تجربه کنند و آن‌ را امتحان بنمایند که در نهایت این موضوع منجر به خرید آن‌ها می‌شود. عنوان We Happy Few از طریق برنامه ID@Xbox روی Xbox Game Pass منتشر شد و هجاس گفت که به نظرش به هنگام توسعه بازی، وقتی آن‌ها می‌دانستند که قرار است برای Xbox Game Pass بازی بسازند، هیچ چیز منفی‌ای از این موضوع در ذهنشان نبود.

او گفت: «نه، هیچ تاثیر منفی‌ای نبود. فقط تاثیر مثبت. ما می‌خواهیم تا جایی که ممکن است افراد زیاید به انجام بازی‌های ما بپردازند، در ابتدا قرار بود بازی را تنها برای Steam عرضه کنیم اما کم کم به شکل همزمان آن را به ID@Xbox و سپس PlayStation اضافه نمودیم.»

«چیزی که ما واقعا می‌خواهیم، این است که مردم بازی‌های ما را بازی کنند. این که بازی ما روی Game Pass است، به این معنی می‌باشد که افراد بیشتری عناوین ما را بازی می‌کنند و هیچ چیز منفی‌‌ای در مورد این موضوع دیده نمی‌شود.»

هجاس همچنین اظهار داشت که تفاوت‌های تکنیکی میان Xbox Series X و Xbox Series S باعث محدود شدن بخش‌هایی از توسعه می‌شود، موضوعی که پیش از این نیز طرفداران دنیای گیم به آن اشاره کرده بودند. استودیو Compulsion Games حالا بخشی از Xbox Game Studios است و هنوز مشخص نیست که عنوانی که آن‌ها در دست کار دارند، چه چیزی می‌باشد.

تریلر عنوان Marvel’s Spider-Man 2 به شکل In-Engine بود، بازی بسیار عظیم است

عنوان Marvel’s Spider-Man 2 یکی از چندین عناوینی بود که در نمایش PlayStation Showcase حضور یافت. در تریلر این بازی شخصیت‌های Peter Parker و Miles Morales نشان داده شدند که در حال جنگیدن با دشمنان مختلف بودند و سپس، صدایی رازآلود پخش شد و در انتها ما چهره شخصیت Venom را دیدیم. تریلر بازی از نظر بصری فوق‌العاده به نظر می‌ٰسید و حالا تایید شده که هیچ‌ بخشی از این نمایش، CG نبود.

طراح بخش VFX عنوان Marvel’s Spider-Man 2 یعنی خانم "بریانا لیندزی" (Bryanna Lindsey) اخیرا در توییتر تایید کرد که تریلر منتشر شده در نمایش پلی‌استیشن، کاملا Real-Time و In-Engine بود و روی یک کنسول PS5 اجرا می‌شد.

با توجه به این که استودیو Insomniac حتی با عناوین میان‌نسلی‌ای مثل Marvel’s Spider-Man Miles Morales به جلوه‌های بصری فوق‌العاده‌ای دست‌یافته بود، حتی فکر کردن به این که این استودیو قرار است با عنوان Marvel’s Spider-Man 2 که انحصاری کنسول قدرتمند PS5 نیز است چه کار می‌خواهد بکند، هیجان انگیز می‌باشد.

همچنین این استودیو عنوان Ratchet and Clank: Rift Apart را نیز ساخته بود که تاکنون، یکی از بهترین بازی‌ها از نظر بصری است و در کل می‌توان گفت که انتظارات از نظر فنی و بصری از استودیو Insomniac Games، بسیار بالا می‌باشد.

همچنین مدت کوتاهی پس از معرفی بازی گفته شده بود که صداپیشه نقش Venom برعهده "تونی تاد" (Tony Todd) قرار دارد و به نظر می‌رسد که حتی خود تاد نیز تحت تاثیر عنوانی که Insomniac Games در حال توسعه آن می‌باشد، قرار گرفته است.

او در توییتر خود پیرو پرسش به پاسخ یکی از طرفداران، اظهار داشت که الان دو ماه می‌شود که او در حال کار روی این بازی است و اینطور که به نظر می‌آید، بازی واقعا عظیم خواهد بود. البته در حال حاضر چیزهای زیادی از بازی مشخص نیست و این «عظیم» می‌تواند در مورد مطالب مختلفی باشد ولی با این حال خوب است که بشنویم Insomniac قصد دارد عنوانی بهتر و جذاب‌تر از نسخه قبلی بسازد.

عنوان Marvel’s Spider-Man 2 در سال ۲۰۲۳ به شکل انحصاری برای PS5 عرضه خواهد شد.

مبارزات God of War: Ragnarok عمودی‌تر خواهد بود، تمام نه منطقه بازی تحت تاثیر Fimbulwinter هستند

در مصاحبه‌ای با IGN، کارگردان جدیدترین عنوان سری God of War یعنی God of War: Ragnarok، آقای "اریک ویلیامز" (Eric Williams) که جایگزین کارگردان پیشین یعنی "کوری بارلوگ" (Cory Barlog) شد، اظهار داشت که این بازی از پایه مبارزات نسخه قبلی استفاده می‌کند و در عین حال آن را به اشکال مختلفی گسترش می‌دهد.

یکی از چیزهایی که ویلیامز گفت، این بود که استودیو Santa Monica ابزار‌ها وسایل موجود در God of War: Ragnarok را افزایش داد تا تنوع بیشتری برای بازیکنان داشته باشند و در عین حال بیشتر در مبارزات استفاده شوند. او که روی همه نسخه‌های اصلی سری کار کرده، گفت: «احتمالا God of War 2 و Ghost of Sparta دو نسخه مورد علاقه من از سری هستند که روی آن‌ها کار کردم.»

«در هردوی این بازی‌ها متدی بود که به شکل عمیقی همه چیز را در فن سرویس غرق می‌کرد و تنوع زیادی به همه چی می‌داد اما همه این‌ها در بازی به اندازه بود و با ساختمانی مشخص در بازی وجود داشت.»

«اولین بار است که من به عنوان کارگردان روی این عنوان کار می‌کنم و قرار است درس‌هایی را ز گذشته بگیرم و قرار است از آن درس‌ها استفاده کنم تا چیزهای تازه‌ای را در بازی به کار بگیرم. بنابرین در Ragnarok، کاری که ما قصد داریم با Kratos بکنیم است است که راه‌های زیادی قرار می‌دهیم تا بازیکنان خودشان را ابراز کنند.»

ویلیامز ادامه داد و گفت که این ابراز از سوی بازیکن، از طریق راه‌های مختلفی ممکن است و یکی از آن‌ها پیشرفت شما از طریق لوازم و آیتم‌هایتان می‌باشد. در عین حال او گفت که Atreus نیز بیش از پیش در مبارزات خواهد بود. «او و Kratos با هم همکاری می‌کنند، او مقداری بزرگ‌تر شده است بنابرین می‌تواند کمک‌های بیشتری به Kratos بکند.»

او همچنین گفت که در این نسخه دشمنان قوی‌تر خواهند بود و مهارت‌ها و روش‌های خود را دارند. «بنابرین موجودات نیز باید راه‌هایی داشته باشند که در مقابل Kratos بایستند وگرنه شما به راحتی آن‌ها را از بین می‌إرید. بنابرین آن‌ها قابلیت‌های جدیدی دارند و شما باید برای مبارزات خود استراتژی بچینید و به آن‌ها فکر کنید.»

«قرار است مجادله‌های زیادی با دشمنان باشد و این مجادله‌ها از تمام وسیله‌های شما بهره می‌برند اما چون شما وسیله‌ها و ابزار زیادی دارید، راه‌های زیادی نیز برای این مجادلات دارید و می‌توانید از طریق مختلفی به آنچه می‌خواهید برسید.»

در نهایت ویلیامز به صحنه‌ای در تریلر رونمایی بازی اشاره کرد که در آن Kratos از Blades of Chaos استفاده می‌کند تا خودش را به بالای محیطی بکشد و به طور کلی از آن به شکل یک Grapple Hook استفاده می‌کند. طبق توضیحات او این مکانیک بازی را عمودی‌تر می‌کند و دشمنان نیز نسبت به محیطی که در آن قرار دارند، نسبت به شما برتری‌هایی پیدا خواهند کرد.

«اینکه شما در بازی تنوع ایجاد کنید، صرفا برای این تنوع داشته باشید اصلا وجود خارجی ندارد. تنوع در بازی بوجود می‌آید تا آن چه ما می‌خواهیم را انجام دهد. اینکه Kratos با زنجیر‌هایش از محیطی بالا می‌رود و سپس به جنگ با دشمنان می‌پردازد، چیز جدیدی است و شما نمی‌توانستید همچین کاری را در نسخه ۲۰۱۸ انجام دهید.»

«بخش‌های زیادی از گیم‌پلی در بازی قبلی، در محیط‌هایی دشت شکل بودند اما حالا بازی عمودی‌تر است. البته این که ما از این ویژگی در بازی استفاده کردیم، صرفا بخاطر این نبود که کل گیم‌پلی بر محور آن است، بلکه بازیکنان می‌توانند خود را به اشکال مختلفی در میدان نبرد بروز بدهند و این روش، یکی از آن‌هاست.»

«دشمنان می‌توانند از ارتفاع بهره زیادی ببرند، بنابرین اگر حواستان نباشد آن‌ها از این موضوع استفاده می‌کنند و اینجاست که شما باید روش‌هایی برای مجادله بهتر با آن‌ها پیدا کنید.»

او در ادامه مصاحبه همچنین در مورد تاثیر Fimbulwinter در بخش‌های مختلف بازی صحبت کرد و گفت که اثر این موضوع روی هر منطقه در God of War: Ragnarok، به یک شکل است و دلیل این که Midgard کاملا توسط برف پوشیده شده، این می‌باشد که مرکز اصلی Fimbulwinter است.

«در مورد رفتن به هر ۹ منطقه باید بگویم که تازه کردن چیزهای قدیمی برایم سخت بود. به خاطر وجود Fimbulwinter، تمام مناطقی که پیش از این در آن بوده‌اید دچار تغییراتی شده‌‌اند. البته این به این معنی نیست که تمام مناطق پوشیده از برف هستند. Fimbulwinter رویدادی است که هرکدام از مناطق را به شکل مختلفی تغییر می‌دهد، میدگارد مرکز اصلی آن است برای همین کاملا پوشیده از برف می‌باشد.»

همچنین بازی دو عدد Valkyrie جدید نیز دارد و چندین Einherjar نیز به آن اضافه گشته‌اند. تعدادی از صداپیشگان بازی حضور خود را در این عنوان تایید کردند و در میان آن‌ها "اریکا لیندبک" (Erica Lindbeck) و "اوان الیزابت فریمن" (Evanne Elizabeth Friedmann) نیز تایید نمودند که هرکدام به ترتیب نقش Hrist و Gna را دارند.

این دو، Valkyrieهایی هستند که در این نسخه اضافه می‌شوند اما این موارد تنها موارد اضافه شدنی نیستند، بلکه "لائورا استال" (Laura Stahl)، "آنا بریزبین" (Anna Brisbin) و "آرون فیلیپس" (Aaron Phillips) نیز از طریق توییتر تایید کردند که صداپیشگان Einherjar می‌باشند، جنگ‌جویانی که به Valhalla آورده شدند و آماده جنگ برای Odin به هنگام رخداد Ragnarok هستند.

عنوان God of War: Ragnarok در سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شود.

صداپیشه‌های Adam Jensen و Solid Snake می‌خواهند Wolverine باشند، بازی مضمونی بزرگسالانه خواهد داشت

حتی با وجود بازی‌هایی مثل God of War: Ragnarok، Marvel’s Spider-Man 2، Star Wars: Knights of the Old Republic – Remake و موارد دیگر، این Marvel’s Wolverine بود که بیشترین توجه را به خود جلب نمود و این پیرو این است که چقدر معرفی این عنوان برای تمام کسانی که در حال تماشای مراسم بودند تعجب برانگیز بود. در عین حال چیزهای زیادی در مورد این بازی وجود دارد که ما آن را نمی‌دانیم و تنها چیز مشخص از آن، این است که بازی در مراحل اولیه توسعه قرار دارد.

غیر از این، هیچ چیزی به جز این موضوع در دسترس نیست و حتی نمی‌دانیم که قرار است چه کسی صداپیشه Wolverine‌ باشد. حالا تعدادی از بازیگران و صداپیشه‌ها هستند که می‌خواهند در نقش Wolverine باشند و دونفری که تاکنون به شکل رسمی ابراز علاق نمودند، قطعا طرفدار زیادی برای بازی در این نقش خواهند داشت.

اولین آن‌ها "دیوید هیتر" (David Hayter) بود که پیش از این در نقش شخصیت‌های محبوب و معروف Solid Snake و Big Boss در سری Metal Gear Solid ایفای نقش کرده بود و نفر بعدی "الیاس توفو" (Elias Toufexis) می‌باشد که صداپیشه شخصیت محبوب Adam Jensen در عنوان Deus Ex: Human Revolution و دنباله‌اش بود. هردوی این اشخاص در توییتر به شکل رسمی اعلام نمودند که می‌خواهند نقش Wolverine را در عنوان پیش‌روی Insomniac بازی کنند.

همچنین طبق گفته‌های کارگردان بازی یعنی آقای "برایان هورتون" (Brian Horton) در پاسخ به یکی از طرفداران در توییتر اظهار داشت که عنوان Marvel’s Wolverine مضمونی بزرگسالانه خواهد داشت و این انتخاب سازندگان قطعا انتخاب درست‌تری برای کرکتر خواهد بود. در عین حال او تایید کرد که بازی یک عنوان کامل است، برعکس عنوان Marvel’s Spider-Man Miles Morales که برایان پیش از این کارگردانی کرده بود اما پیش از گفتن او نیز این موضوع مشخص بود.

جزئیات جدیدی از عنوان Redfall لیک شد

از زمان معرفی عنوان Redfall در E3 2021، کمپانی مایکروسافت، Bethesda و حتی Arkane اطلاعات زیادی از بازی منتشر نکردند و احتمالا تا مدتی این روند ادامه داشته باشد اما پیش از هرگونه اعلامی رسمی، به نظر می‌رسد اسکرین‌شات‌هایی از بازی روی Reddit لیک شده‌اند، اسکرین‌شات‌هایی که ظاهرا مربوط به یک Playtest بودند.

با توجه به این که مایکروسافت گفته بود استودیو Arkane می‌خواهد با این بازی چیزهایی را به تصویر بکشد و کارهایی را انجام بدهد که برای آن شناخته شده است، با توجه به چیزهایی که از بازی منتشر شده‌اند به نظر می‌رسد که تغییرات جالبی را در آن شاهد هستیم.

برای مثال جهان باز این عنوان، الهاماتی از عناوین دیگر مثل Borderlands خواهد داشت و حتی مواردی مثل هسته و روند گیم‌پلی، باس‌فایت‌ها و حتی NPCها نیز الهام زیادی از عنوان لوتر شوتر استودیو Gearbox گرفته‌اند. گویا بازی یک داستان اصلی خواهد داشت که بازیکنان آن را دنبال می‌کنند و قرار است مراحل فرعی و محتواهایی از این دست نیز در بازی باشند.

اندازه دنیای بازی مشابه عنوان Ghost of Tsushima و Fallout 76 است و گویا همانند Breath of the Wild کاملا یک‌سره خواهد بود. قرار است شش کرکتر قابل بازی در این عنوان وجود داشته باشند که هرکدام از آن‌ها قابلیت‌های منحصر به فرد خود را دارند، یکی از کرکتر‌ها می‌تواند مصافت‌های کوتاه را تلپورت کند و یکی دیگر از آن‌ها پرنده‌ای دارد که مثل یک پهباد عمل می‌کند و دیگری نیز می‌تواند از قابلیت‌های مختلف خود برای مخفی‌کاری استفاده کند.

در زمینه مخفی‌کاری یا مبارزات نیز شما می‌توانید هرطور که می‌خواهید بازی را پیش ببرید و هردوی آن‌ها قابل اتکار هستند. در زمینه سلاح گرم شما می‌توانید انواع مختلف آن‌ها را در نظر داشته باشید و تعدادی تفنگ نیز مخصوص بازی ساخته شده‌اند. دشمنان نیز انواع مختلفی خواهند داشت و هم به شکل ومپایر هستند و هم به شکل انسان. کشتن دشمنان و به اتمام رساندن مراحل نیز به شما XP می‌دهد.

در نهایت، بخش‌هایی از لیک اشاره می‌کند که کل بازی به شکل Solo یا Co-Op قابل بازی است، این موضوع پیش از این به شکل رسمی نیز تایید شده بود.

عنوان Redfall در سال ۲۰۲۲ برای Xbox Series X|S و PC عرضه می‌گردد.f

 

logo
امتیاز این مطلب: 3
امتیاز شما:
مقالات مرتبط
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.
محصولات مرتبط