افزونه Destiny 2: The Witch Queen در ۲۲ فوریه ۲۰۲۲ منتشر میشود، از محتوای جدید رونمایی شد
استودیو Bungie نمایش Destiny 2 را با رونمایی از افزونه The Witch Queen آغاز کرد. در این تریلر سینماتیک Guardians دیده میشوند که به Throne World میروند، جایی که در مالکیت Savathun قرار دارد و Guardians نیز میروند تا او را از پای در بیاورند. بعد از دزدیدن Light، گویا Hive God راهی پیدا کرد تا با ساختن Hive Guardians از آن علیه بازیکنان استفاده کند.
گیمپلی این افزونه نیز به نمایش گذاشته شد و در آن Hive Guardians از قابلیتهایی مثل Sentinel Shield و Blade Barrage استفاده میکردند، همچنین آنها همراه خود Hive Ghosts را نیز دارند که باید آنها را هم از بین ببرید. Throne World که در دست Savathun قرار دارد نیز دنیای جالبی است و پر از قصرهای بزرگ و مردابهای تاریک برای گشت و گذار میباشد. همچنین یک Pyramid of Darkness نیز در گوشههای دنیا قرار دارد.
همچنین ویژگیهای جدیدی از گیمپلی بازی مثل Glaive نیز نشان داده شدند که به شما اجازه میدهند کمبوهای مختلفی را در جنگهای تن به تن استفاده کرده و وسیلههای مختلف را نیز در طی آن پرتاب کنید و همزمان یک سپر انرژی را هم استفاده بنمایید.
بازیکنان میتوانند سلاحهای مدنظر خودشان را بسازند و هرکدام از آنها ویژگیها و ظاهری منحصر به فرد خواهند داشت. پاداشهای پیشخرید نیز شامل Throne World Exotic Ghost Shell، Enigma Exotic و یک نشان جدید میشوند. در عین حال نسخه Digital Deluxe Edition دارای Exotic Sparrow, Exotic SMG، بتل پس برای فصلهای ۱۶ تا ۱۹ و دسترسی به دو دانجن در سال پنج میباشد.
افزونه The Witch Queen در تاریخ ۲۲ فوریه ۲۰۲۲ (۴ اسفند) برای Xbox Series X|S / Xbox One / PS5 / PS4 / PC / Stadia عرضه میشود.
افزونه Destiny 2: The Final Shape معرفی شد
استودیو Bungie در کنار اعلامیههای مربوط به The Witch Queen، یک افزونه دیگر به نام The Final Shape را نیز معرفی نمود. این افزونه پس از Lightfall عرضه میشود و نتیجهگیری یک داستان طولانی خواهد بود و داستان مربوط به Light and Darkness Saga به پایان میرسد. البته این موضوع به هیچ وجه به معنی پایان یافتن Destiny 2 نیست!
در عین حال جزئيات Season of the Lost که ۲۴ آگوست (۲ شهریور) آغاز میشود و ۲۲ فوریه (۴ اسفند) به پایان میرسد نیز منتشر شد. Mara Sov به Dreaming City برمیگردد و حالا برعهده شماست که به Shattered Realm بروید و مردم را نجات دهید و در عین حال با نیروهای Xivu Arath بجنگید. یک زره با مضمون Queen و یک سلاح Statis و چیزهای دیگر نیز در این افزونه موجود هستند.
برای بخش PvP نیز Trials of Osiris و آنتی چیت BattleEye به مچمیکینگ اضافه میشوند. هم به شکل تنها و هم به شکل گروهی میتوان وارد این بخش شد و بازیکنان براساس راندهای که تکمیل کردند پاداش دریافت میکنند، البته بینقص تمام کردن بخش نیز جایزههای خود را دارد. در نهایت نیز در دسامبر، عنوان Destiny 2 میزبان رویداد جشن ۳۰ سالگی کمپانی Bungie خواهد بود.
عناوین Marvel’s Guardians of the Galaxy و Dying Light 2 Stay Human از DLSS و RTX پشتیبانی میکنند
در هفته گیمزکام هستیم و این یعنی قرار است انواع و اقسام اعلامیههای بزرگ و کوچک از کمپانیهای مختلف منتشر شود. حالا یکی از اولین کمپانیهایی که این کار را انجام داد Nvidia بود، این کمپانی اعلام نمود تعدادی از عناوین پیش رو مثل Marvel’s Guardians of the Galaxy و Dying Light 2 Stay Human از قابلیتهای ویژه Nvidia مثل Nvidia DLSS و GeForce RTX پشتیبانی خواهند کرد.
عنوان Marvel’s Guardians of the Galaxy شامل بازتابهای ریتریسینگی خواهد بود و این موضوع نیز مدیون پشتیبانی از RTX خواهد بود، بازی همچنین به برنامه GeForce نیز اضافه میگردد تا برای سیستمهای نسبتا ضعیفتر به شکل بهتری در دسترس باشد. همچنین Dying Light 2 Stay Human از نورپردازی با ریتریسینگ استفاده میکند که اجازه میدهد نورپردازیهای موجود در تمام بخشهای بازی فوقالعاده باشند. ریتریسینگ در سایهها و بازتابها نیز در کنار پشتیبانی از GeForce Now تایید شدهاند.
در کنار همه اینها کمپانی Nvidia تایید کرد عنوان Battlefield 2042 که آن نیز از DLSS و Reflex پشتیبانی میکند، به شکل باندل همراه کارت گرافیکهای GeForce RTX روی لپتاپ و دسکتاپ خواهد بود. البته به نظر نمیرسد که ریتریسینگ در بازی وجود داشته باشد.
کارگردان Marvel’s Guardians Of The Galaxy میگوید که چرا تنها Star-Lord قابل بازی است
در ماههای پیش رو قرار است با Marvel’s Guardians of the Galaxy پا به یکی دیگر از دنیاهای محبوب مارول بگذاریم. با وجود این که بازی چیزهای زیادی از MCU در خود دارد، پیوستگی و طراحی هنری آن منحصر به خودش خواهد بود و همچنین با توجه به این که به هنگام توسعه برنامههایی برای اضافه شدن بخش چندنفره به بازی وجود داشت، در نهایت تبدیل به یک بازی صرفا تکنفره شد.
البته هنگامی که اعلام شد شما فقط در نقش Star-Lord بازی میکنید و قابلیت بازی کردن با سایر اعضای Guardians را ندارید، بسیاری متعجب شدند، زیرا این این ایده که اعضای Guardians پیوسته قابل بازی باشند بسیار فوقالعاده به نظر میرسد! حالا اما طبق گفتههای کارگردان بازی، گویا این کار برای این بوده که شما در یک نقش خاص قرار بگیرید.
در مصاحبهای با VG24/7 کارگردان نوآوری این عنوان آقای "ژان فرانسیس دوگا" (Jean-François Dugas) صحبتهای زیادی در مورد این موضوع انجام داد. در حالی که او درک میکرد چرا مردم فکر میکردند که ایده داشتن یک پروتاگونیست در بازی عجیب بود، معتقد است که این موضوع یک روش بسیار خوب میباشد تا بازیکنان را در میان رهبر Guardians بودن و تجربه اتفاقات پویای میان سایر کرکترها قرار دهد. سازندگان میخواهند شما پیوسته در محاصره یاران خود و شخصیتشان باشید تا به هنگام رخ دادن مشکلات مختلف، بدانید چطور با آنها دست و پنجه نرم کنید.
«همانند زندگی واقعی، وقتی گروهی از مردم با هم کار میکنند، باید با شخصیتهای مختلف که عقاید مختلفی دارند، فعل و انفعال داشته باشید، شما با مردمی که ذهن قدرتمندی دارند و مردمی که رهبرانی ذاتی هستند مشغول خواهید شد. این که شما رهبر هستید، به این معنی نیست که مردم همیشه هرچیزی شما میگویید را اطلاعت کنند، بنابرین شما باید کسی باشید که این مردم را به سوی یک هدف مشترک هدایت کنید. ما خواستیم این موضوع در بازی بوده و بخش جالبی باشد.»
«ما خیلی با این ایده هیجانزده شدیم، همه Star-Lord، Gamora، Rocket، Drax و Groot سرشار از شخصیت و شخصیت پردازی هستند. ما خواستیم بازیکنان در مرکز این موضوع باشند بنابرین این سوال پیش آمد که چه میشود اگر بازیکن تنها یکی از Guardians باشد؟ چه میشود اگر ما آنها را در نقش رهبر قرار داده و اجازه دهیم که تصمیمات بزرگی را بگیرند؟ آیا بازیکنان نیاز دارند به رفتار دور از انتظار گروه عادت کنند؟«
«این موضوع منجر شد تا ما ماجرایی را بسازیم که شما در آن پیوسته Guardians را دور خود میبینید. آنها نه تنها با حرفها و شوخیهایشان کنار شما هستند، بلکه میتوانید از قابلیتهایشان در مبارزات و سایر لحظات بازی استفاده کنید. آنها پیوسته زنده هستند و نقش خود را در تمام بخشهای بازی ایفا میکنند. به عنوان یک بازیکن، وقتی اطراف آنها حضور دارید خود را به عنوان بخشی از این گروه میبینید.»
«به کار گرفتن این فانتزی که بازیکن رهبر گروهی از این قهرمانهای ناسازگار باشد، به ما اجازه داد تا سیستم انتخاب و عواقب را در بازی استفاده کنیم. شما باید تصمیماتی بگیرید که نقش تعیین کنندهای در ماجرای موجود خواهند داشت. ماجرای موجود برای همه بازیکنان یکی خواهد بود ولی این که مردم چگونه آن را تجربه میکنند، از یک بازیکن به بازیکن دیگر متفاوت میباشد.»
«این که شما Star-Lord باشید بسیار قدرت دهنده، درگیر کننده و تعاملی خواهد بود. این روش بهترین راهی بود که میشد از طریق آن یک داستان با محوریت Guardians را تعریف کرد. خیلیها این کار ما را یک حرکت جسور دیدند ولی بطور کلی چشم انداز این حرکت برای ما بسیار هیجانانگیز بود.»
عنوان Marvel’s Guardians of the Galaxy در تاریخ ۲۶ اکتبر (۴ آبان) برای پلتفرمهای PS5 / PS4 / Xbox One / Xbox Series X|S / PC / Stadia / Switch عرضه میشود.
تاخیر WWE 2K22 روابط میان WWE و 2K Sports را خدشهدار کرده است!
گزارش جدیدی که از SportsGamersOnline منتشر شده جزئیاتی در مورد خراب شدن رابطه میان WWE و 2K Sports را به ما میدهد. این موضوع بعد از تاخیر عنوان WWE2K22 تا مارس ۲۰۲۲ شدت گرفت و گویا این موضوع نقش بسیار پررنگی را در میان خراب شدن رابطه میان دو کمپانی بازی کرده است.
طبق این گزارش 2K Sports مجبور بوده تلاش زیادی بکند تا بتواند از مسئولین بلندمرتبه WWE برای تاخیر زدن بازی رضایت بگیرد و این موضوع نیز باعث بحثهای زیادی شد و حتی تهدیدهایی منجر به لغو کردن قرارداد نیز موجود بود! این موضوع به دنبال عملکرد بسیار ضعیف WWE2K20 نیز تشدید شد و منابع نزدیک میگویند که ممکن است WWE2K22 آخرین نسخهای باشد که 2K از این فرانچایز میسازد و اگر بازخوردهای این عنوان نیز منفی بود، سازنده سری عوض می شود.
مقامات بلندمرتبهای در WWE اخیرا طی جلسهای به Take-Two و 2K گفتند که اگر بازی عالی از آب در نیاید، ادامه این فرانچایز به ناشران دیگر سپرده میشود. به نظر میآید که 2K Sports این تهدیدها را بسیار جدی گرفته و گزارش منتشر شده نوشته است که تیم توسعه سخت مشغول طراحی مدلینگ و اسکن کشتیگیرها برای داشتن یک فهرست بلندبالا از آنها برای WWE2K22 میباشد.
در هر صورت باید ببینیم عنوان نهایی به هنگام انتشار چطور خواهد بود اما این که هر دو طرف ماجرا میخواهند که بازی تبدیل به عنوان بهتری شود، نشانهای خوب به نظر میرسد.
بارگذاریهای Psychonauts 2 روی Xbox Series X بسیار سریع است؛ تیم شفر میگوید خروجی تیم توسعه با Xbox Game Pass همخوانی بالایی دارد
عنوان Psychonauts 2 روز گذشته منتشر شد و به همین زودی بازی همانند یکی از بهترین عناوین امسال به نظر میرسد. ممکن است Psychonauts 2 از نظر بصری جالب توجه به نظر نرسد، ولی بطور کلی عنوان بسیار جالبی به نظر میآید. حالا صفحه ElAnalistaDeBits در YouTube تمام نسخههای اصلی بازی را با هم مقایسه کرده است.
بازی روی کنسولهای Xbox Series X و Xbox Series S بسیار سریع بارگذاری میشود و در هردوی این کنسولها بارگذاری بازی تنها ۷ ثانیه است. PS5 اما بسیار آهستهتر است و بارگذاری بازی روی آن تا ۲۰ ثانیه طول میکشد! البته این موضوع زیاد تعجب برانگیز نیست زیرا نسخه PS5 عملا همان نسخه PS4 میباشد که از طریق Backward Compatibility اجرا میگردد و این موضوع اجازه نمیدهد که SSD این کنسول بدرخشد.
همچنین در مصاحبهای با GameIndustry، "تیم شفر" (Tim Schafer) در مورد دید خود از آینده Double Fine صحبت کرد. در حالی که او اظهار داشت ترسهای مربوط به آینده سیستمهای سرویسمحور را درک میکند، در عین حال این سرویسها را اجتناب ناپذیر میداند. او معتقد است خروجی Double Fine برای سرویس Game Pass بسیار مناسب است و در نهایت باعث میشود تا آنها سریعتر مخاطبین خود را پیدا کنند. بنابرین آنها میتوانند بدون نگرانی از رقابت با عناوینی که بودجههای بالاتری دارند، به ساخت عناوین منحصر به فرد و خوب ادامه دهند.
او گفت: «فکر میکنم همه چیز در حال حرکت به سوی اشکال مختلفی از سرویسها هستند. این باعث ایجاد رابطهای با بازیکن میشود که من فکر میکنم برای Double Fine بسیار خوب است، خصوصا جایی که ما میخواهیم عنوانی منحصر به فرد و تعجبآور بسازیم و با این سرویس بازیکنان بیشتری ما را میشناسند، بازیکنانی که حتی نمیدانند این عنوان چیست.»
«اگر این بازیکنان از نظر مالی مانعی نداشته باشند، دیگر همه چیز خیلی آسانتر میشود و دیگر مسئله این نیست که آیا بازیکن ۷۰ دلار پول میدهد تا این بازی را بخرد یا خیر، چیزی که مهم میشود زمان موجود برای دانلود کردن آن است، زیرا تمام بازیها روی Game Pass قرار دارند. من فکر میکنم این موضوع باعث میشود بازیهای Double Fine سریعتر مخاطبان خود را پیدا کنند.»
عنوان Final Fantasy 4 Pixel Remaster در تاریخ ۸ سپتامبر منتشر میشود
به دنبال عرضه سه بازی اول از سری بازیهای Final Fantasy Pixel Remaster، کمپانی Square Enix تاریخ عرضه عنوان Final Fantasy 4 از این سری را نیز تایید نمود. این ریمستر در تاریخ ۸ سپتامبر (۱۷ شهریور) برای PC و پلتفرمهای موبایلی عرضه میگردد.
این عنوان که در اصل در سال ۱۹۹۱ برای Super Famicom منتشر شد، در Blue Planet جریان دارد و روایتگر داستان Cecil of the Red Wings است. پس از این که او از دست پادشاه Baron فرار میکند، با دوستش Kain به یک سفر میرود تا حلقهای را تحویل کسی دهد. نهایتا این دو با Rydia برخورد میکنند، کسی که میتواند قدرت Titan را احضار کند و بنابرین سفر آنها دور دنیا آغاز میشود.
در کنار ظاهر ریمستر شده بازی به دست "کازوکو شیبویا" (Kazuko Shibuya)، Final Fantasy 4 Pixel Remaster محیط کاربری مدرن، انتخاب نبردهای خودکار، تنظیمات، Bestiary، پخش کننده موسیقی و سایر بهبودهای دیگری از مواردی هستند که در این نسخه دیده میشوند. همچنین شما میتوانید هرجا که خواستید بازی را سیو کنید که پیشرفت در بازی را بسیار آسانتر میکند.
عنوان Crusader Kings 3 برایPS5 و Xbox Series X|S معرفی شد
هنگام عرضه عنوان Crusader Kings 3 در سال گذشته، بسیاری از بازیکنانی که از کنسولها استفاده میکردند خواهان تجربه این عنوان بودند و با توجه به این که بازی از نظر تجاری و نمرات نیز بسیار موفق ظاهر شد، خیلیها امیدوار بودند که بازی به کنسولها بیاید. به دنبال ردهبندی شدن بازی در تایوان برای کنسولها، این اتفاق اجتناب ناپذیر به نظر میرسید و حالا تایید شده که Crusader Kings 3 به کنسولها میآید.
این بازی قرار است به کنسولهای Xbox Series X|S / PS4 / PS5 بیاید و Xbox One شامل کنسولهایی که بازی روی آن عرضه خواهد شد، نمیشود. هنوز تاریخ عرضه نسخه کنسولی نیز مشخص نیست و تغییراتی که شامل این پورت میشود هم اعلام نشدهاند ولی یک چیز مشخص است و آن محیط کاربری بروز شده برای کنسولها میباشد.
نمایش جدید Forza Horizon 5 و گیمپلی بیشتر از بازی
بلافاصله پس از نمایش Forza Horizon 5 در نمایشگاه گیمزکام، استودیو Playground Games جدیدترین قسمت استریم Forza Horizon 5 Let’s Go! را آغاز کرد و چیزهای بیشتری از بازی نشان داد، همانطور که انتظار میرفت، بازی از نظر بصری فوقالعاده به نظر میرسد.
این استریم با نمایش سه ماشین آغاز شد، سه ماشین که به هنگام شروع بازی باید از میان آنها انتخاب کنید، اینها Chevrolet C8 Corvette Stingray، 2021 Ford Bronco Badlands و Toyota GR Supra هستند. در طول استریم ماشینهای مختلف دیگری نیز نشان داده شدند و زیباییهای محیط بازی نیز در تریلرها نمایان هستند.
عنوان Forza Horizon 5 در تاریخ ۹ نوامبر (۱۸ شهریور) برای Xbox One / Xbox Series X|S / PC عرضه میگردد.
عنوان Little Nightmares 2: Enhanced Edition منتشر شد
عنوان ترسناک و پلتفرمینگ استودیو Tarsier و Bandai Namco یعنی Little Nightmares 2 پیش از این در سال جاری منتشر شد و اگر شما تاکنون برای وارد شدن به این محیط ترسناک صبر کردهاید، حالا زمان خوبی است که به سراغ آن بروید. کمپانی Bandai Namco در اتفاقی دور از ذهن، اعلام کرد که Little Nightmares 2: Enhanced Edition برای PS5 / Xbox Series X|S / PC منتشر شد.
تمام کسانی که بازی را از پیش خریدهاند نسخه Enhanced Edition را به شکل رایگان دریافت میکنند. همچنین Bandai Namco تایید نمود که عنوان Little Nightmares 2 تاکنون ۲ میلیون واحد فروخته است، بازی تا مارس گذشته تنها ۱ میلیون واحد به فروش رسانده بود.
بهبودهای Little Nightmares 2: Enhanced Edition نیز شامل بازتابهای ریتریسینگ، بهبود سایهها و پشتیبانی از صدای سه بعدی میشود. همچنین دو مد از نظر بصری برای بازی در دسترس است، Beauty Mode که در آن بازی با رزولوشن 4K و فریمریت ۳۰ فریم بر ثانیه اجرا میشود و در کنار آن Performance Mode قرار دارد، که در آن نیز رزولوشن 4K خواهد بود ولی فریمریت ۶۰ فریم بر ثانیه است.
در تولد ۵۸ سالگی خود، کوجیما سوگند یاد کرد که تا هرگاه مغزش کار میکند، اثر خلق کند
سازنده معروف بازیهای ویدیویی "هیدئو کوجیما" (Hideo Kojima) روز گذشته ۲۵ آگوست (۳ شهریور) در سالروز ۵۸ سالگی خود، از طریق صفحه توییترش اظهار داشت تا زمانی که مغزش کار میکند، به خلق آثار مختلف ادامه دهد.
برای مقایسه باید گفت که کوجیما از "تام کروز" (Tom Cruise) جوانتر و هم سن "برد پیت" (Brad Pitt) میباشد. طرفداران زیادی تولد او را تبریک گفتند و بسیاری نیز برای او نوشتند که چقدر آثار او مثل سری Metal Gear Solid و Death Stranding را دوست دارد.
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.