خلاصه اخبار روز: از اطلاعات جدید God of War: Ragnarok تا موفقیت سری Tales

خلاصه اخبار روز: از اطلاعات جدید God of War: Ragnarok تا موفقیت سری Tales

نوشته‌ی
avatar
2 سال و 7 ماه و 20 روز پیش

فهرست مطالب

سازنده Kena: Bridge of Spirits جزئیاتی در مورد پشت صحنه طراحی کرکتر صحبت‌هایی کرد

برعکس بسیاری از عناوینی که در چند وقت اخیر تاخیر خوردند، عنوان Kena: Bridge of Spirits که به دست استودیو Ember Lab ساخته می‌شود هنوز در مسیر درست توسعه قرار دارد. سازندگان بازی اخیرا از طریق PlayStation Blog در مورد طراحی کرکتر Kena و این که او چطور به این جایگاهی که است، رسیده صحبت کردند.

طراحی اولیه کرکتر او به دست Wanchana “Vic” Intrasombat انجام شده بود و «شباهت زیادی به پروژه‌های تبلیغاتی ما در گذشته داشت اما این بار طراح این کرکتر آزادی کامل داشت و ما می‌توانیم جذابیت‌های منحصر به فرد این دنیا را در طراحی این کرکتر ببینید.»

با وجود این که Kena بسیار جوان بود، سازندگان احساس کردند که نقش او به عنوان یک Spirit Guide نیازمند تجربه بیشتری است بنابرین سن او بالاتر رفت. آقای "رودریگو گونکالوز" (Rodrigo Gonçalves) او را برای اولین بار به شکل سه بعدی طراحی کرد.

«او نمونه اولیه این کرکتر را ساخت و سپس آن را تصحیح کرد و تکنیک‌های زیادی را استفاده نمود که جزئیات مختلفی مثل موهایش را طراحی کند. ما همچنین با "کارلوس اورتگا" (Carlos Ortega) نیز همکاری کردیم، کسی که خیلی‌ها او را به خاطر طراحی‌ کرکترهای سه بعدی‌اش می‌شناسند.»

استودیو Ember Lab همچنین اشاره داشت که بخش زیادی از بازی به منظور بروز دادن این کرکتر بودند. شخصیت او طوری است که در تمام کارها و حرکاتش، نیاز به یک عمق و معنی دیده می‌شود. «بسیاری از انیمیشن‌های موجود در بازی در بر دارنده انواع مختلفی از احساسات و جزئیات دیگر مثل ژست‌هایی با دست و مو هستند. این موضوع باعث شد تا راه سریع‌تری برای اصلاح و ترکیب انیمیشن‌ها وجود داشته باشد تا مطمئن شویم که کرکتر Kena از ابتدا تا انتهای بازی یک روح دارد.»

کار زیادی روی چیزهایی مثل حرکت موهای او و لباس‌هایش انجام شده است و در نتیجه این موضوع باد بسیار مهم است. در محتوای این بازی، این انیمیشن‌ها راهی برای ابراز احساسات موجودات دهکده‌ای مسکون شده توسط ارواح یا نوک یک قله است. هر کرکتر فیزیک خودش را دارد و تحت تاثیر بخش‌های مختلف فیزیک قرار می‌گیرد اما در مورد Kena، تمام بخش‌های او با دست طراحی شده است.

عنوان Kena: Bridge of Spirits در تاریخ ۲۱ سپتامبر (۳۰ شهریور) برای PS5 / PS4 / PC عرضه می‌شود و روی PC در انحصار Epic Games Store قرار دارد.

حدود ۲۰ دقیقه از گیم‌پلی عنوان The Dark Pictures Anthology: House Of Ashes منتشر شد

ماه آینده قرار است با عنوان House of Ashes به دنیای سری The Dark Pictures Anthology که به دست استودیو Supermassive Games ساخته می‌شود برگردم. بازی همانند دو عنوان قبلی خود، روایتت‌گر گروهی از مردم در شرایطی عجیب در مقابل یک نیروی فراطبیعی می‌بیند.

این بار این گروه، تعدادی از سربازان در عراق هستند که می‌فهمند موجودی در غارهای زیرزمینی به دنبال آنان می‌باشد. ویدیو جدیدی که از بازی منتشر شده، نشان دهنده جزئیاتی از این بازی است و کارگردان بازی نیز در مورد آن توضیحاتی به ما می‌دهد.

ناشر بازی Bandai Namco این ویدیو را منتشر نمود که نشان دهنده ۲۰ دقیقه از گیم‌پلی بازی است. روی این ویدیو نیز صدای کارگردان بازی یعنی آقای "ویل دویل" (Will Doyle) قرار داشت و در آن نیز چیزهایی دیده می‌شد که تعریف‌کننده سری بودند، خصوصا قابلیت گرفتن تصمیمات مختلف و تاثیر آن روی کرکترها و همچنین بخش‌هایی از داستان بازی.

دویل همچنین به ما تعدادی از Collectibleهای بازی را نشان داد و گفت که برداشت و جمع کردن آن‌ها چه سودی دارد و به شما ایده بهتری از این که چه اتفاقاتی در جریان است می‌دهند. عنوان The Dark Pictures Anthology: House of Ashes در تاریخ ۲۲ اکتبر (۳۰ مهر) برای پلتفرم‌های Xbox Series X|S / Xbox One / PS4 / PS5 / PC عرضه می‌شود.

عنوان Tales of Vesperia: Definitive Edition به فروشی ۱.۵ میلیون واحدی رسید

در کنار اعلام این که عنوان Tales of Arise بیش از یک میلیون واحد از زمان عرضه خود فروخته است، کمپانی Bandai Namco آمار جدید فروش سایر عناوین خود را نیز اعلام نمود. در این میان عنوان Tales of Vesperia: Definitive Edition که ریمستری برای عنوان عرضه شده در سال ۲۰۰۸ به حساب می‌آید، از زمان عرضه خود در ژانویه ۲۰۱۹ به فروشی ۱.۵ میلیونی رسید. در ترکیب با نسخه اصلی، بازی تا حالا ۲.۸۸ میلیون واحد فروخته است.

عنوان Tales of Breseria نیز به دو میلیون فروش فیزیکی و دیجیتالی رسید، این بازی در آگوست ۲۰۱۶ برای PS4 و PS3 منتشر گشت و در ژانویه ۲۰۱۷ نیز در سراسر جهان برای PC و PS4 در دسترس قرار گرفت. تاکنون به طور کلی فرانچایز Tales بیش از ۲۵ میلیون واحد فروخته است و عنوان Tales of Arise نیز سریع‌ترین فروش کل سری را به خود اختصاص داد.

سازنده Vigilance 2099: عرضه عنوان Cyberpunk 2077 درس عبرتی برای ما شد که قول‌های توخالی ندهیم

غیر ممکن است که در حال حاضر کسی در بازار بازی‌های ویدیویی بازی‌ای با مضمون و تم سایبرپانک بسازد و درجا با Cyberpunk 2077 مقایسه نشود. اگر بگوییم که استودیو CDPR و بازی‌اش در محبوب کردن ژانر سایبرپانک تاثیر زیادی داشته‌اند، مبالغه نکردیم اما خود Cyberpunk 2077 نیز آغاز خوبی نداش. حالا آیا بازی‌های دیگری که در این سبک هستند، از عرضه ناموفق آن درسی گرفته‌اند؟

هنگامی که این سوال از توسعه دهنده ارشد استودیو Envoidant Studios یعنی آقای "ناس ناکاروس" (Nas Nakarus) در مورد عنوان جهار باز نقش آفرینی این استودیو یعنی Vigilance 2099 پرسیده شد، او گفت با وجود این که به شخصه از عنوان Cyberpunk 2077‌ لذت بسیاری برده است، معتقد می‌باشد که این بازی خطر قول‌های توخالی و توسعه با عجله در دنیای بازی‌های ویدیویی را به ما نشان می‌دهد.

او گفت: «من از Cyberpunk 2077 لذت بردم، خیلی هم زیاد. اما نمی‌توانیم عرضه مشکل‌دار این بازی را نادیده بگیریم. ما یاد گرفتیم که نباید وعده‌های الکی بدیم، مطمئن باشیم همه زمان خوبی دارند و هدف اصلی این است که هیچ وقت چیزی که آماده نیست را با عجله آماده نکنیم و به مردم نشان ندهیم.»

«ما به دنبال این هستیم عنواین بسازیم که ساختش برای ما توسعه دهندگان نیز لذت‌بخش بوده است تا بازیکنان بتوانند این احساساتی که در بازی تزریق شده را حس کنند.»

البته توسعه دهنده Vigilance 2099 بسیار کوچک‌تر است و تیم توسعه آن نیز در مقایسه با تیم عظیم Cyberpunk 2077 بسیار کوچک می‌باشد، بنابرین شرایط این دو بازی دقیقا شبیه هم نیست اما خوب است که بدانیم سازندگان دنیای گیم از اشتباهات بازی‌های بزرگ درس‌هایی آموخته‌اند.

عنوان Vigilance 2099 در حال حاضر برای PC و کنسول‌ها در دسترس توسعه می‌باشد اما تاریخ عرضه مشخصی ندارد.

پایان بخشیدن به داستان نورس در ۲ قسمت ایده کوری بارلوگ بود؛ بازی مکانیک‌هایی را از مبارزات عناوین قبلی سری برمی‌گرداند

این موضوع که عنوان God of War: Ragnarok آخرین نسخه این سری است که روایت‌گر داستان افسانه‌های نورس می‌باشد، بسیاری را شگفت‌زده کرد. بسیاری از مردم انتظار داشتند که داستان نورس حداقل یک سگانه باشد، خصوصا که داستان یونان باستان هم سگانه بود (سه بازی اصلی و اسپین‌آف‌هایی مختلف) بنابرین این که ببینیم قرار است این بخش تنها در دو بازی به اتمام برسد، بسیار تعجب برانگیز بود.

این طور که مشخص است، این تصمیم نیز طبق نظر کارگردان God of War 2018 یعنی آقای "کوری بارلوگ" (Cory Barlog) گرفته شده است. در مصاحبه‌ای که اخیرا میان او و Kapitain Kuba از یوتیوب انجام شد، هنگامی که از کارگردان عنوان God of War: Ragnarok یعنی آقای "اریک ویلیامز" (Eric Williams)  پرسیده شد که چرا این تصمیم در مورد Ragnarok گرفته شد، او گفت که این تصمیم در اصل توسط کوری بارلوگ گرفته شده بود.

سپس بارلوگ داستان کامل را توضیح داد و گفت که گفتن داستان کامل در طول سه بازی که قرار بود ساختشان پانزده سال طول بکشد، داستان بازی را بسیار نازک و اصطلاحا رقیق می‌کرد، از طرفی تیم توسعه نیز معتقد بودند که می‌توانند با پایان بازی دوم، داستان سری را به اتمام برسانند.

بارلوگ گفت: «دلایل زیادی وجود دارد. یکی از آن‌ها این است که ساخت بازی اول ۵ سال زمان برد، بازی دوم را نمی‌دانم چقدر قرار است طول بکشد اما به نظرم نیازمند همین مقدار زمان خواهد بود و اگر فکر کنید که بازی سوم هم نیازمند همین مقدار زمان باشد، در واقع در حال فکر کردن به یک بازه پانزده ساله برای بازگو کردن یک داستان هستید و من  فکر فکر می‌کنم این موضوع باعث می‌شد که داستان زیاد کش بیاید.»

«این که بگوییم به اتمام رساندن این داستان ۱۵ سال به طول می‌انجامد واقعا چیز زیادی است و خیلی طولانی به نظر می‌رسد. با توجه به این که تیم توسعه در چه جایی قرار داشت و تصمیماتی که در ذهن اریک ویلیامز بود، من گفتم که معتقدم ما می‌توانیم بازی را در بازی دوم به اتمام برسانیم. زیرا بیشتر چیزهایی که ما سعی کردیم در ابتدا انجام دهیم، این بود که صرفا در مورد Kratos و Atreus بگوییم و هسته مرکزی و موتور داستان نیز رابطه میان این دو کرکتر است.»

«پییچیدگی زیادی در این رابطه دیده می‌شود، درست مثل موج‌های اطراف آب در یک تالاب و ما می‌توانستیم این تالاب را تبدیل به یک اقیانوس کنیم و کاری کنیم که این موج‌ها تا هزاران مایل پیش بروند. ولی آیا این کار واجب بود؟ یه به نفع ما بود؟ یا اینطور بود که حس می‌کردیم در حال کش دادن بیش از حد چییزی هستیم؟ اگر این موج‌ها زیاد دور بشوند، شما پلات اصلی را گم می‌کنید.»

بارلوگ همچنین اظهار داشت که استودیو SIE Santa Monica می‌خواهد یک تجربه در دو بازی مربوط به نورس بسازد و روایت‌گر یک داستان از آغاز تا پایان باشد، کاری که اگر درست انجام شود حسی فوق‌العاده می‌دهد.»

«هنگام خریدن نسخه Extended Edition برای فیلم The Lord of the Rings، من با خودم گفتم که من می‌توانم حدود ۱۳ یا ۱۴ ساعت بنشینم و این فیلم‌ها را پشت هم ببینم و این تجربه من فوق‌العاده و شگفت‌انگیز بود. بنابرین برای این که بتوانید بگویید شما می‌توانید عنوان God of War 2018‌ را شروع کنید و سپس به دنبال آن God of War: Ragnarok را بازی کنید و حس کنید که کل داستان را متوجه می‌شوید، خیلی خوب است و من می‌خواهم پیش از این که فرزندم به کالج برود این تجربه را داشته باشم!»

بارلوگ افزود: «همچنین ما در مورد موضوع داستاتن بازی صحبت کردیم، جایی که اریک خیلی دوست داشت به آن اشاره کند، چیزهای که برایش جالب و هیجان انگیز بودند و من گفتم که ما واقعا می‌توانیم این کار را انجام دهیم. زیرا بخش مرکزی داستان بازی در مورد این کرکترهاست و همه شخصیت‌ها زمانی که نیاز دارند را می‌گیرند. این موضوع بسیار مهم است.»

«پس از آن، ما خواستیم تا کار بزرگی انجام دهیم، مطمئن نیستم این کار چیست اما معتقدم قطعا عالی خواهد شد.»

نتیجه‌گیری به دست آمده از این مصاحبه، این است که داستان نورس به پایان رسیده است و حالا God of War قرار است به یک متالوژی دیگر منتقل شود و بیانگر داستان جدیدی باشد، چیزی که حتی بازی سال ۲۰۱۸ نیز به آن اشاره می‌کند. این که چگونه این اتفاق در عنوان God of War: Ragnarok‌ پایه‌گذاری می‌شود مشخص نیست اما در هر صورت به هنگام عرضه بازی برای PS5 و PS4 در سال ۲۰۲۲، متوجه این موضوع خواهیم شد.

در بخش دیگری از این مصاحبه همچنین گفته شد که بازی قرار است تعدادی از مکانیک‌هایی که در مبارزات نسخه‌های قدیمی سری بودند را برگرداند. تریلر بازی نیز شامل این مکانیک‌ها می‌شد و حالا ویلیامز گفت که در زمینه‌های مربوط به Blades of Chaos، تیم توسعه در نظر داشت تا بهترین‌های مکانیک‌هایی که وجود داشت ولی در بازی قبلی دیده نمی‌شد را برگرداند.

«بعد از به اتمام رسیدن توسعه God of War 2018 و آماده کردن داستان Ragnarok، بازه زمانی دو ماهه یا سه ماهه‌ای را در اختیار داشتیم که در آن در مورد همه چیز با تیم توسعه صحبت کردیم. ما چیزی به نام جعبه ایده‌ها داشتیم و هرکسی می‌توانست ایده‌های خود و چیزهایی که می‌خواست را وارد آن کند و خیلی از افراد نوشته بودند که ما Blades of Chaos را به بازی برگرداندیم، اما از تمام ویژگی‌هایش استفاده نکردیم.»

«ایده‌های زیادی بودند و مثلا یکی گفته بود که باید Grapple را  برگردانیم یا Chain Pull را برگردانیم ی کمبو‌های 5B که در آن Kratos دشمنان را به هوا پرتاب می‌کرد و آن‌ها را به زمین می‌کوبید. ایده‌های زیادی بود که در بازی‌های قبلی بودند و ما به سراغ بهترین‌های آن‌ها رفتیم، بهترین‌هایی که در بازی قبلی نبودند. به طور کلی در تیم توسعه کار زیادی صرف این موضوع شد.»

فروش عنوان Tales of Arise در هفته اول عرضه خود در ژاپن بیش از ۲۰۰ هزار واحد بود

مجله Famitsu آخرین جدول فروش هفتگی سخت‌افزار و نرم‌افزار را در ژاپن منتشر نمود و اینطور که به نظر می‌رسد، هفته گذشته در زمینه سخت‌افزار این هفته شاهد جنب و جوش زیادی بوده است و دلیل آن نیز عرضه عناوین جدید می‌باشد.

بزرگ‌ترین آن‌ها عنوان Tales of Arise بود که به طور کلی بیش از یک میلیون فروخت و در سطح جهان موفقیتی بزرگی کرد، طبق انتظار بازی در ژاپن نیز فروش خوبی داشت و روی PS4 موفق شد تا بیش از ۱۵۱ هزار واحد بفروشد و در صدر جدول فروش قرار بگیرد، نسخه PS5 نیز با فروشی ۵۰ هزار واحدی در جایگاه سوم قرار گرفت.

در میان این دو، عنوان تازه عرضه شده انحصاری Switch یعنی WarioWare: Get it Together! قرار دارد که شروعی نسبتا خوب را داشت و موفق شد بیش از ۷۲ هزار کپی بفروشد. همچنین عنوان Ys 9: Monstrum Nox نیز هفته گذشته برای Switch منتشر شد و با فروشی بیش از ۹ هزار واحد در جایگاه نهم قرار گرفت.

در عین حال در زمینه سخت‌افزاری نیز Nintendo Switch به فروش فوق‌العاده خود ادامه می‌دهد و این هفته نیز در صدر جدول قرار گرفته است. این کنسول در هفته گذشته موفق به فروش ۶۷ هزار واحدی شد، دومی پلتفرم پرفروش نیز PS5‌ است اما فاصله نسبتا زیادی با Switch دارد و تنها ۱۶ هزار واحد به فروش رساند.

فروش نرم‌افزاری (فروش کلی بازی):

  1. [PS4] Tales of Arise – 151,316 (New)
  2. [NSW] WarioWare: Get It Together! – 72,277 (New)
  3. [PS5] Tales of Arise – 50,482 (New)
  4. [NSW] Ring Fit Adventure – 14,628 (2,818,859)
  5. [NSW] Mario Kart 8 Deluxe – 13,863 (4,039,388)
  6. [NSW] Minecraft – 13,529 (2,180,811)
  7. [NSW] Momotaro Dentetsu: Showa, Heisei, Reiwa mo Teiban! – 8,749 (2,367,610)
  8. [NSW] Super Smash Bros. Ultimate – 8,428 (4,416,060)
  9. [NSW] Ys 9: Monstrum Nox – 7,324 (New)
  10. [NSW] Pokemon Sword / Shield – 7,012 (4,135,212)

 فروش سخت‌افزار (فروش هفته قبلی):

  1. Nintendo Switch – 67,114 (60,942)
  2. PS5 – 16,975 (17,075)
  3. Xbox Series X – 2,089 (2,605)
  4. PS4 – 1,763 (1,431)
  5. 3DS – 789 (746)

عنوان WipEout Rush معرفی شد، عرضه در ۲۰۲۲ برای iOS و Android

عنوان WipEout یکی از بسیار فرانچایز‌های فراموش شده پلی‌استیشن است که طرفداران زیادی امیدوار بازگشت این سری در آینده نه چندان دور هست و عنوان WipEout Omega Collection که در سال ۲۰۱۷ عرضه شد نیز این موضوع را تایید کرد، به طور کلی این سری در بهترین حالت خود می‌تواند القا کننده یکی از بهترین تجربه‌های مسابقه‌ای باشد. حالا اینطور که به نظر می‌رسد، عنوان جدیدی از این سری قرار است منتشر شود و یک بازی موبایلی می‌باشد.

ناشر بازی یعنی Rogue Games اعلام کرد که عنوان WipEout Rush برای iOS‌ و Android در دست توسعه است.

این عنوان یک بازی کارتی مخصوص موبایل‌ها می‌باشد و سبک و سیاق هنری‌ و داستانی‌اش نیز شباهت زیادی به کمیک‌بوک‌ها دارد. بازی قرار است در سال ۲۰۲۲ عرضه شود و دارای بخش داستانی تک‌نفره خواهد بود، ۱۲ مسابقات با کاپ قهرمانی در پنج محیط مختلف در دسترس خواهند بود ساندترک‌های الکترونیکای بازی نیز به دست "الیستر لیندزی" (Alastair Lyndsay) ساخته می‌شوند.

مدیرعامل استودیو Rogue Games یعنی آقای "مت کساماسینا" (Matt Casamassina) اظهار داشت که این عنوان طوری طراحی شده تا تجربه‌ای منحصر به فرد باشد و چیزی را ارائه می‌دهد که شاید طرفداران سری به آن عادت نداشته باشند. او گفت:

«اگر من به دنبال تجربه واقع‌گرایانه و هیجانی مسابقه‌ای باشم، روی PlayStation منتظر آن می‌مانم. در عین حال ما مفخریم که بگوییم توانستیم عنوان WipEout را به موبایل بیاوریم و در کنار جلوه‌های بصری زیبا، در بر دارنده مکانیک‌های جدیدی در گیم‌پلی باشیم.»

سونی بار‌ها در ماه‌های اخیر گفته که می‌خواهد تمرکز در زمینه بازی‌های موبایلی را بیشتر کند و این موضوع نیز از طریق انتشار نسخه موبایلی فرانچایز‌های بزرگ پلی‌استیشن خواهد بود.

این که سری WipEout آینده‌ای فراتر از بازی‌های موبایلی خواهد داشت یا خیر مشخص نیست اما اخیرا شایعاتی منتشر شده بود که طبق آن‌ها عنوانی از سری برای PS5 و PSVR2 در دست توسعه بود. در هر صورت باید ببینیم در آینده چه رخ می‌دهد.

سیستم موردنیاز eFootball روی PC مشخص شد

در پایان این ماه، قرار است کونامی سری شبیه‌سازی فوتبال خود را تحت عنوان eFootball بازیابی کند، عنوانی که قرار است لایو سرویس و رایگان باشد و در حالی که تمام این‌ها تنها آغاز کار به حساب می‌آیند، به نظر می‌رسد که محتوای بازی به هنگام عرضه بسیار کم است و چنگی به دل نمی‌زند. خیلی‌ها نیز منتظرند که ببیند این آزمایش سری چطور پیش می‌روند.

اگر می‌خواهید این بازی را روی PC بازی کنید، نیازمند سیستم زیاد قدرمندی نخواهید بود و سیستم موردنیازی که در صفحه بازی در Steam در دسترس قرار گرفته، گواه این موضوع است.

برای اجرای حداقلی بازی، شما نیاز به Intel Core i5-2300 یا AMD FX-4350 در کنار ۸ گیگابایت رم و کارت گرافیک‌های GeForce GTX 660 Ti یا Radeon HD 7790 دارید. در عین حال سیستم پیشنهادی بازی نیز تشکیل شده از Intel Core i5-7600 یا AMD Ryzen 5 1600 در کنار ۸ گیگابایت رم و کارت گرافیک‌های GeForce GTX 1060 or a Radeon RX 590 است.

این عنوان در تاریخ ۳۰ سپتامبر (۸ مهر) برای PC / Xbox One / Xbox Series X|S / PS5 / PS4‌ عرضه می‌گردد.

عنوان Sherlock Holmes: Chapter One در تاریخ ۱۶ نوامبر برای Xbox Series X|S / PS5 / PC عرضه می‌شود

استودیو Frogwares تایید کرد که عنوان Sherlock Holmes: Chapter One قرار است در تاریخ ۱۶ نوامبر (۲۵ آبان) برای پلتفرم‌های Xbox Series X|S / PS5 / PC عرضه شود. همانطرو که پیش از این اعلام شده بود نسخه‌های Xbox One و PS4 چند هفته بعد از این تاریخ عرضه می‌شوند.

تریلر جدید منتشر شده از بازی همچنین نگاهی دقیق‌تر به مکانیک‌های بازجویی بازی می‌اندازد و در کنار آن نیم‌نگاهی به مبارزات و گشت و گذار نیز دیده می‌شود. همانند بازی‌های قبلی، شما باید به شواهدی که جمع کردید نگاه کنید، همچنین می‌توانید NPCهای مختلف را دست‌گیر کنید یا اگر بی‌گناه بودند، رهایشان کنید.

مبارزات بازی نیز سوم شخص است و کرکتر Sherlock می‌تواند از حرکاتی مثل Dodge و Roll استفاده کند یا حتی زمان را آهسته بنماید که با استفاده از تیرهایش، دشمنان را از بین ببرد.

 

logo
امتیاز این مطلب: 3
امتیاز شما:
مقالات مرتبط
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.
محصولات مرتبط