توسعه‌دهنده عنوان Biomutant در خصوص علت تاخیر بازی توضیح می‌دهد

توسعه‌دهنده عنوان Biomutant در خصوص علت تاخیر بازی توضیح می‌دهد

نوشته‌ی
avatar
3 سال و 3 ماه و 16 روز پیش

فهرست مطالب

طبق اعلام سازنده‌ی بازی، این عنوان اکنون در ماه می منتنشر خواهد شد. با اگزوگیم همراه باشید.

Biomutant نامی است که مدتی است در خبرگزاری‌ها و صفحات مجازی مختلف در خصوص آن می‌شنویم. این بازی اکشن-نقش‌آفرینی جهان باز در اوایل سال 2018 به نمایش درآمد، اما برای مدت طولانی در سکوت خبری فرو رفت. این سکوت خبری به قدری طولانی و عجیب بود که بسیاری تصور کردند که توسعه‌ی این بازی لغو شده و سازنده‌ی آن در حال کار بر رو ی پروژه‌ دیگری است تا اینکه دوباره و در اواسط سال 2020 تیتر خبرها شد.

 این بازی که توسط موتور Unreal Engine 4 در دست توسعه‌ است، اکنون قرار است در ماه می منتشر شود، اما چه چیزی باعث شد تا روند ساخت بازی طولانی شود و شاهد تاخیر خوردن آن باشیم؟ به نظر می‌رسد که هم بازی بزرگتر و جاه‌طلبانه‌تر از قبل شده و هم تیم توسعه به زمان بیشتری برای تکمیل فرایند ساخت نیاز داشته است.

استفان لیونگ کوویست، رئیس استودیوی Experiment 101، توسعه‌دهنده‌ی بازی، در یک مصاحبه طولانی با IGN، در مورد ماهیت تاخیر بازی که اکنون مشخص شده صحبت کرد. به نظر می‌رسد توضیح این قضیه به اندازه کافی ساده است: بازی فقط از آنچه در ابتدا انتظار داشتند بزرگتر شد.

 به عنوان مثال گفته شده که فیلم‌نامه این عنوان از 80000 کلمه به 250000 رسیده است. و خب می‌دانیم که بزرگتر شدن بازی به معنای امکان وجود  مشکلات بیشتر و باگ‌های فراوان‌تر است. اعضای استودیو می‌خواستند اطمینان حاصل کنند که بهترین تجربه ممکن از این بازی به طرفداران ارائه می‌شود که با توجه به وسعت بازی این هدف نیاز به زمان بیشتری برای اجرایی شدن داشت.

" تاکنون کار بسیار زیادی برای QA انجام شده است، زیرا یافتن آن‌ها در یک بازی جهان باز آسان نیست. و بعد از پیدا شدن آن‌ها، ما باید آن‌ها را برطرف کنیم و این قضیه یک چالش اضافی را برای تیم کوچک ما ایجاد می‌کند. "

" هر بازی می‌تواند با مشکلات و باگ‌های [کوچک] روانه بازار شود، اما من در مورد باگ‌هایی صحبت می‌کنم که واقعاً برای تجربه بازی مخل هستند. ما نمی‌خواهیم عنوان خود را با وجود آن‌ها ارسال کنیم. من فکر می‌کنم این همان چیزی است که باعث شد ما فقط منتظر بمانیم تا آماده‌ی انجام آن شویم. "

عنوان موردانتظار Biomutant قرار است در تاریخ 25 می برای پلتفرم‌های PlayStation 4 ، Xbox One  و رایانه‌های شخصی منتشر شود. این عنوان اولین ساخته‌ی استودیوی Experiment 101 است که در سال 2015 توسط Avalanche Studios  تاسیس شد. پس از همکاری در توسعه‌ی تعدادی از عناوین فرنچایز محبوب Just Cause، این استودیو تصمیم گرفت تا در مسیر جدیدی قدم بگذارد و اقدام به توسعه‌ی عنوان Biomutant زد. حال باید دید که اولین عنوان این استودیو می‌تواند نظرات بازیبازان و منتقدین را به خود جلب کند یا خیر.

 

فروشگاه اگزوگیم عرضه کننده تمامی تجهیزات و کالاهای گیمینگ است و همچنین در کنار آن، خدماتی نظیر مشاوره رایگان فنی نیز به گیمرهای ایرانی ارائه می‌دهد. برای دریافت مشاوره یا هرگونه سوالی می‌توانید با شماره 88226531 تماس گرفته یا به بخش دایرکت اینستاگرامِ اگزوگیم مراجعه کنید.

مقالات مرتبط
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.
محصولات مرتبط