خلاصه اخبار روز: از انحصار New World تا علت تاخیر God of War: Ragnarok

خلاصه اخبار روز: از انحصار New World تا علت تاخیر God of War: Ragnarok

نوشته‌ی
avatar
2 سال و 6 ماه و 28 روز پیش

فهرست مطالب

استودیو Firesprite یک استودیو دیگر را خرید!

اخیرا PlayStation استودیو Firesprite را که دفتر اصلی آن در شهر لیورپول کشور انگلستان قرار دارد خرید و حالا خود استودیو Firesprite اقدام به خرید استودیو Fabrik Games کرده است، استودیویی که دفتر اصلی آن در منچستر قرار دارد و حالا با این خرید تعداد افراد مشغول در Firesprite به ۲۶۵ نفر رسید.

استودیو Fabrik Games برای عنوان The Persistence با استودیو Firesprite همکاری داشت و همچنین روی آی‌پی‌هایی مثل Filthy Lucre و The Lost Bear نیز کار کرده است. گفته می‌شود که این خرید حتی قبل از این که سونی Firesprite را بخرد در دستور کار این استودیو بوده و حتی این اتفاق محرکی برای این شده بود که سونی Firesprite را بخرد.

رئیس Firesprite گفت: «آن‌ها تیمی متشکل از سازندگان مشتاق و متعهد هستند که به دست کهنه‌کاران صنعت مدیریت می‌شوند، کسانی که سابقه کار روی فرانچایز‌های بزرگ و AAA را دارند. ما به دنبال این هستیم تا در ادامه ماجراجویی‌هایمان، استعدادهای بیشتری را در میان خود داشته باشیم و تجربه‌هایی منحصر به فرد را به طرفداران PlayStation ارائه دهیم.»

حالا با پیوستن Fabrik Games به Firesprite Studios، این استودیو تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین استودیوهای بازی‌های ویدیویی در بریتانیا می‌شود. بخش PlayStation در چند وقت اخیر پیرو گسترش افق‌های خود بوده است و علاوه بر FIresprite، استودیوهایی همچون Housemarque و Nixxes خریداری شده و در کنار آن‌ها همکاری‌هایی با استودیوهای Deviation Games و Haven Studio نیز صورت گرفته است.

بتای Battlefield 2042 به Xbox Live Gold نیاز دارد اما PlayStation Plus لازم نیست

استودیو DICE تایید کرد که بتای آزاد عنوان Battlefield 2042 از تاریخ ۶ اکتبر (۱۴ مهر) تا ۹ اکتبر (۱۷ مهر) برقرار خواهد بود و همچنین طرفداران می‌توانند آن را از تاریخ ۵ اکتبر (۱۳ مهر) Pre-Load کنند. کسانی که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند زودتر از بقیه به بازی دسترسی دارند و همچنین می‌توانند در نقشه جدید Orbital که برای مد Conquest در دسترس است بازی کنند.

در حالی که این بتای آزاد برای همه پلتفرم‌ها در دسترس خواهد بود، طبق چیزهایی که در FAQ نوشته شده، کاربران Xbox نیازمند Xbox Live Gold برای دسترسی به آن خواهند بود. داشتن Xbox Live Gold برای بازی کردن تمام عناوین چندنفره (بجز آن‌هایی که رایگان هستند) لازم است اما تعجب انگیز می‌باشد که کاربران PlayStation این محدود را ندارند!

برای تجربه این بتا روی پلتفرم‌های PS4 و PS5 شما هیچ نیازی به اشتراک سرویس PlayStation Plus نخواهید داشت. البته قطعا برای بازی کامل شما نیاز به این اشتراک خواهید داشت ولی باز هم با شرایط پیش آمده، حالا کاربران بیشتری از سوی PlayStation می‌توانند به تجربه این عنوان بپردازند.

عنوان Battlefield 2042 در تاریخ ۱۹ نوامبر (۲۸ آبان) برای پلتفرم‌های Xbox Series X|S / Xbox One / PS4 / PS5 / PC عرضه می‌گردد.

عنوان New World تا آینده‌ای نامعلوم در انحصار PC خواهد ماند

پس از مدت‌ فراوانی صبر و همچنین مقدار زیادی منفی‌نگری، عنوان New World بالاخره منتشر شد، این که بازی در دراز مدت چطور عمل می‌کند در طول زمان مشخص خواهد شد اما بازخوردهای اولیه دریافت شده از بازی مثبت و خود به نظر می‌رسند و ایطور که مشخص است، این عنوان MMORPG قرار است اولین عنوان بزرگ Amazon در دنیای بازی‌های ویدیویی باشد، همانطور که کمپانی پیش‌بینی می‌کرد.

اما کسانی که دنبال بازی کردن این عنوان روی کنسول‌ها هستند، بعید است که به این زودی به مراد دل خود برسند! صفحه رسمی بازی در توییتر تایید کرد که عنوان New World قرار است تا آینده‌ای نامشخص در انحصار PC بماند و اگر برنامه دارید که بازی روی PlayStation یا Xbox عرضه شود تا آن را تجربه کنید، احتمالا باید بیخیال این برنامه شوید.

البته با توجه به شرایط حال حاضر بازی و بارگذاری‌های طولانی و مشکلات مربوط به این بخش‌ها، بسیاری از بازیکنان حتی روی پلتفرم PC نیز قادر به انجام این بازی نیستند و انتظار می‌رود که هرچه زودتر این مشکلات حل شوند.

اگر New World موقعیت خوبی که به هنگام عرضه به دست آورده را حفظ کند، می‌توان گفت که Amazon عنوان بزرگی را در دست خود می‌بیند و اگر اینطور شود، دور از ذهن نیست که آن‌ها بازی را برای سایر پلتفرم‌ها نیز عرضه کنند.

فروش سری Donkey Kong از ۶۵ میلیون واحد عبور کرد

حتی با وجود فرانچایز‌های عظیم و بزرگی که Nintendo در اختیار دارد و در طول سال‌ها منتشر نموده، باز هم Donkey Kong یکی از بزرگ‌ترین و نمادین‌ترین فرانچایزهای تاریخ به حساب می‌آید و با وجود این که در زمینه فروش در سطح عناوینی مثل Mario نبوده، باز هم میزان فروش بازی در نوع خودش بسیار خوب می‌باشد و حالا نیز رکورد جدیدی به ثبت رسیده است.

در کنفرانس خبری‌ای که اخیرا برگزار شد و در آن معرفی تم Donkey Kong برای Super Nintendo World انجام گشت، اعلام شد که سری Donkey Kong در مارس امسال موفق شد بیش از ۶۵ میلیون واحد در سراسر جهان بفروشد. از هر نظر به این رقم نگاه کنیم جالب توجه به نظر می‌رسد، خصوصا که عناوین بزرگ سری Donkey Kong هیچوقت به شکل مرتب عرضه نشده‌اند و فاصله زیادی میان عرضه‌های آن وجود دارد.

لیک‌های زیادی اخیرا منتشر شده بودند که طبق آن‌ها تیم توسعه Super Mario Odyssey در Nintendo در حال کار کردن روی یک عنوان سه بعدی از سری Donkey Kong بودند و نینتندو نیز می‌خواهد این فرانچایز را گسترش دهد و در رسانه‌های مختلفش از آن استفاده بنماید، درست همانطور که از فرانچایز Mario استفاده می‌کند. تم مربوط به Super Nintendo World نیز بخشی از این موضوع به نظر می‌رسد.

شایعه: بازسازی سری Twisted Metal به دست استودیو سازندهDestruction AllStars  انجام می‌شود

در چند هفته اخیر شایعاتی از بازیابی سری Twisted Metals منتشر شدند، شایعاتی که طبق آن‌ها سونی چراغ سبز بازگشت این سری که براساس مبارزات وسایل نقلیه است را پس از مدت زمانی طولانی داده. گزارشی که اخیرا از طریق VGC منتشر شده نیز اطلاعات جالبی در مورد این پروژه به ما داده است.

طبق گفته‌های VGC، منابع نزدیک پروژه گفته‌اند که  بازیابی سری Twisted Metal به دست استودیو Lucid Games انجام می‌شود، استودیویی که پیش از این عنوان Destruction AllStars را توسعه داده بود. این عنوان نیز یک بازی چندنفره با محوریت مبارزاتی ماشینی است که پیش از این در سال جاری برای PS5 منتشر شده بود.

گویا این عنوان جدید سری Twisted Metal در مراحل اولیه توسعه قرار دارد و قرار است در سال ۲۰۲۳ عرضه شود تا با سریال تلویزیونی Twisted Metal که در حال حاضر در مرحله ساخت قرار دارد همزمان شود. گفته می‌شود که ممکن است بازی رایگان باشد!

سونی در چند ماه اخیر به شدت نشان داده که به دنبال تنوع بخشیدن به عناوین انحصاری خود است و با توجه به این که آن‌ها در حال حاضر بازی‌های چندنفره یا لایو سرویس محور در میان انحصاری‌های خود ندارند، یک عنوان رایگان از سری Twisted Metal می‌تواند برای آن‌ها بسیار خوب عمل کند. البته در حال حاضر چیزی تایید شده نیست و باید منتظر اعلامیه رسمی از سوی Sony بمانیم.

فیل اسپنسر می‌گوید کمبود کنسول‌ها در سال ۲۰۲۲ نیز مشکل‌ساز خواهد شد

هردوی کمپانی‌های Sony و Microsoft نسل جدید کنسول‌های خود را در اواخر ۲۰۲۰ عرضه کردند، کنسول‌هایی که Xbox Series X|S و PS5 نام داشتند. اما همانطور که خیلی‌ها می‌دانند، خرید این کنسول‌ها در حال حاضر اصلا آسان نیست. با همه‌گیری COVID، کمبود قطعات سخت‌افزاری بوجود آمده است و بسیاری از مردم از این که نمی‌توانند این کنسول‌ها را در اختیار داشته باشند عصبانی هستند.

در حالی که روند تولید کنسول‌ها در ۲۰۲۱ آهسته‌تر شده بود، پیدا کردن آن‌ها «غیرممکن» نیست و می‌توان آن‌ها را اصولا از نزدیک‌ترین فروشگاه‌های سخت‌افزار خرید یا به آن‌ها سفارش داد که برایتان کنسول را بیاورند ولی اگر به دنبال این می‌باشید که سال ۲۰۲۲ متفاوت باشد، "فیل اسپنسر" (Phil Spencer) معتقد است که اینگونه نخواهد بود!

در مصاحبه‌ای با The Wrap رئيس Xbox در مورد چالش‌های احتمالی‌ای که ممکن است در سال آینده با آن‌ها رو به رو شوند صحبت کرد. او اظهار داشت که مشکلات موجود فراتر از کمبود چیپ‌ها می‌باشند و بخش‌های دیگر نیز نیاز هستند تا اطمینان از روند تولید کنسول حاصل گردد.

او گفت: «من فکر می‌کنم منطقی نیست که تنها در مورد مشکلات چیپ صحبت کنیم. وقتی من در مورد این فکر می‌کنم که چه بخش‌هایی نیاز است تا بتوان امروزه یک کنسول ساخت و سپس به بازار می‌روم و می‌بینم میزان تقاضا چقدر است، دست اندازهای زیادی را در این پروسه می‌بینم. متاسفانه این موضوع قرار است ماه‌ها ادامه داشته باشد و حتی در پایان سال و حتی سال آینده نیز شاهد این مشکلات باشیم.»

«مهم‌ترین مشکل اما این است که طرفداران ناامید می‌شوند. مردم واقعا خواهان نسل جدید کنسول‌ها هستند، این کنسول‌ها نیز دستگاه‌های خوبی هستند، چه دستگاه ما و چه دستگاه سایر کمپانی‌ها و مردم می‌خواهند ویژگی‌های جدید داشته باشند. ما سخت در حال کار هستیم تا کنسول‌های جدید را به بازار بیاوریم اما این موضوع برای مدتی بسیار چالش برانگیز خواهد بود.»

هردوی کنسول‌های PS5 و Xbox Series X|S در حال حاضر عملا در دسترس هستند اما انبار موجودی هردوی آن‌ها بسیار نوسان دارد و بعید به نظر می‌رسد که این نوسان به زودی پایان یابد.

نینتندو گزارش‌های مربوط به نسخه 4K را تکذیب کرد، هیچ برنامه‌ای برای نسخه جدید Switch نیست

نینتندو گزارش‌هایی که مبنی‌بر فراهم کردن ابزار لازم جهت ساخت کنسول‌های Nintendo Switch با پشتیبانی از 4K بودند را تکذیب کرد. برای از بین رفتن هرگونه سوء‌تفاهم برای هردوی سهامداران و مشتریان، در بیانیه نینتندو گفته شده که: «گزارش‌های منتشر شده صحیح نیستند و کمپانی در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای عرضه مدل جدیدی از کنسول، به جز کنسول پیش روی Nintendo Switch OLED ندارد.»

گزارش اصلی از سوی Bloomberg منتشر شده بود که گفته بود حداقل ۱۱ کمپانی گیم در حال کار با کیت 4K Nintendo Switch بودند. این لیست شامل استودیوهای بزرگ و کوچکی می‌شد که به هنگام معرفی Nintendo Switch OLED شگفت‌زده شدند. در واکنش به این گزارش نینتندو ادعاهای Bloomberg را غلط خواند.

کنسول Nintendo Switch OLED در تاریخ ۸ اکتبر (۱۶ مهر) همراه با عنوان Metroid Dread عرضه می‌گردد. این کنسول ۳۵۰ دلار قیمت خواهد داشت و داک آن نیز بزرگ‌تر از کنسول اصلی خواهد بود، شامل درگاه LAN خواهد شد و به سبب صفحه نمایش OLED، سنگین‌تر نیز خواهد بود. در زمینه سخت‌افزار و حتی Joy-Conها کنسول هیچ تفاوتی با Switch‌ ندارد.

تاخیر عنوان God of War: Ragnarok به سبب جراجی صداپیشه Kratos بود

عنوان God of War: Ragnarok قرار است سال بعد عرضه شود اما براساس بخش‌های نشان داده شده از گیم‌پلی، بازی بسیار آماده به نظر می‌رسد. در حالی که ناشر بازی یعنی Sony گفته بود به دلیل مشکلات مربوط به COVID و نیاز مبرم بازی به موشن کپچر‌های سنگین (درست همانند Horizon Forbidden West که تا فوریه ۲۰۲۲ تاخیر خورد) بازی تاخیر خورده است اما حالا به نظر می‌رسد که فاکتور دیگری هم در این تاخیر موثر می‌باشد.

حالا آقای "کریستوفر جاج" (Christopher Judge) که صداپیشگی شخصیت Kratos را برعهده دارد، در توییتر اعلام نمود که در آگوست ۲۰۱۹ او جراحی پشت و زانو و همچنین جایگزینی مفصل ران داشت.

«باید با شما صادق باشم. هیچکس از این موضوع خوشش نمی‌آید! به طرفداران عزیز می‌گویم که Ragnarok به خاطر من تاخیر خورد. در آگوست ۲۰۱۹ من نمی‌توانستم راه برم، باید پشتم را جراحی می‌کردم، هردوتا مفصل رانم جایگزین شدند و یک جراحی زانو نیز داشتم. آن‌ها برای دوره نقاهت من صبر کردند. چیزی از عشق و حمایت از تیم توسعه ندیدم.»

«استودیو Santa Monica نیز هیچ گاه صحبتی در مورد این تاخیر و دلیل رخ دادنش نکرد. استودیوها گاها عوضی هستند اما این کمپانی برای ما امیدبخش است!»

جاج اظهار داشت استودیو کارهای دیگری برای اعضای خودش کرده اما او نمی‌تواند در موردشان حرف بزند اما گفت که این باکلاس‌ترین کاری بود که او تاکنون در صنعت بازی‌های ویدیویی دیده است. او در ادامه صحبت‌هایش اظهار داشت هرکسی که در این ساخت فرانچایز God of War نقشی دارد، قلب و روحش را در هر  فریمی که بازیکنان می‌بینند قرار می‌دهد و در نهایت نیز از تمام کسانی که به او اجازه دادند بدون هیچ‌گونه قضاوت و تنها با حمایت و عشق بازی کند، بخندد، عشق بورزد و گریه کند تشکر کرد.»

عنوان God of War: Ragnarok برای پلتفرم‌های PS4 و PS5 در دست توسعه می‌باشد. تایید شده که این بازی آخرین عنوان مربوط به Norse Saga یا داستان مربوط به افسانه‌های نورس می‌باشد و همانند عنوان قبلی خودش بدون کات خواهد بود.

عنوان Starfield بیش از ۱۵۰ هزار لاین دیالوگ خواهد داشت

در حالی که معرفی‌های جدیدی در نمایش Xbox در TGS 2021 دیده نشد، مایکروسافت اعلامیه‌های جدیدی را در اختیار طرفداران قرار دارد. "تاد هاوارد" (Todd Howard) از Bethesda Game Studios که در حال حاضر کارگردان عنوان Starfield می‌باشد نیز در این نمایش حضور یافت و اظهار داشت که عنوان نقش آفرینی علمی تخیلی پیش رو بیش از ۱۵۰ هزار لاین دیالوگ خواهد داشت.

همچنین او گفت که بازی زبان ژاپنی خواهد داشت و تمام دیالوگ‌های آن صداپیشگی ژاپنی دارند، درست همانند عنوان Redfall که به دست استودیو Arkane ساخته می‌شود. در زمینه تعداد دیالوگ نیز برای مقایسه باید گفت که عنوان Fallout 4 حدود ۱۱۰ هزار لاین دیالوگ داشت در حالی که تعداد این دیالوگ‌ها در The Elder Scrolls 5: Skyrim حدودا ۶۰ هزار لاین می‌شد، دیالوگ‌هایی که تمام آن‌ها صداپیشگی شده‌اند. البته این موضوع به هیچ وجه نشان دهنده اندازه بازی نیست اما می‌توان از آن این برداشت را کرد که بازی در بخش داستانی محتوای خوبی دارد.

عنوان Starfield‌در حال حاضر برای پلتفرم‌های Xbox Series X|S / PC در دست توسعه است و در روز ۱۱ نوامبر ۲۰۲۲ (۲۰ آبان ۱۴۰۱) عرضه می‌گردد. بازی همچنین روز اول از طریق Xbox Game Pass در دسترس خواهد بود.

سیستم موردنیاز Forza Horizon 5 برای PC مشخص شد

تنها کمی بیشتر از یک ماه به عرضه عنوان Forza Horizon 5 باقی مانده است و به همین دلیل نیز پیوسته جزئيات جدیدی از بازی منتشر می‌شوند. اگر شما برنامه دارید این عنوان را روی PC، از طریق Microsoft Store یا Steam بازی کنید، استودیو Playground Games سیستم موردنیاز آن را در اختیار شما قرار داده است. سیستم موردنیاز منتشر شده سه بخش حداقلی، پیشنهادی و ایده‌آل دارد. نکته جالب این است که حداقل سیستم موردنیاز نسبت به چیزی که در ماه ژوئن منتشر شده بود بسیار متفاوت می‌باشد!

سازندگان می‌گویند که بازیکنان هر سیستمی داشته باشند، عنوان Forza Horizon 5 طوری بهینه سازی شده تا روی همه آن‌ها، روی همه تنظیمات گرافیکی به خوبی انجام شود. سیستم‌های منتشر شده در عکس زیر دیده می‌شوند. همچنین در یک پستی که از طریق بلاگ رسمی Forza منتشر شد، استودیو Playground Games پشتیبانی از مانیتور‌های 21:9، تغییر میدان دید، فریم‌ریت آزاد و بازخورد لمسی را از طریق Xbox Wireless Controller تایید کرد.

همچنین فرمان‌های مختلف کمپانی‌های Logitech، Thrustmaster و Fanatec نیز پشتیبانی خواهند شد که می‌توانید لیست آن‌ها را مشاهده نمایید:

  • Logitech: Driving Force, G25, G27, G29, G920, G923PS, G923XB, Momo
  • Thrustmaster: Ferrari 458, T150 RS, T300 RS, T500 RS, TMX, T-GT, TS-XW, TX, TS-PC
  • Fanatec: V1, V2, V2.5, CSL, CSL DD, DD1, DD2, Universal HUB device

عنوان Forza Horizon 5 در تاریخ ۹ نوامبر (۱۸ آبان) برای Xbox Series X|S / Xbox One / PC عرضه می‌گردد.

حجم دانلودی بتای Battlefield 2042 روی PS5 تنها ۱۶.۸ گیگابایت است

تاخیر زدن عنوان Battlefield 2042 تا نوامبر به این معنی بود که بتای آزاد بازی نیز دیرتر منتشر می‌شود اما همانطور که می‌دانید اخیرا DICE و EA اعلام نمودند که این بتا در ۶ اکتبر (۱۴ مهر) آغاز می‌گردد، البته برای کسانی که بازی را پیش‌خرید کرده‌اند! برای سایرین نیز بازی از ۸ اکتبر (۱۶ مهر) در دسترس خواهد بود. در عین حال از ۵ اکتبر قابلیت Pre-Load کردن بازی در دسترس است و سوالی که پیش می‌آید، این است که حجم بازی چقدر می‌باشد؟

اینطور که به نظر می‌رسد، این بتا زیاد حجیم نیست، حداقل روی PS5! به گزارش صفحه PlayStation Size در توییتر، حجم دانلودی بتای Battlefield 2042 روی پلتفرم PS5 تنها ۱۶.۸ گیگابایت است، حجمی که بسیار منطقی به نظر می‌رسد. می‌توان همین اندازه را برای کنسول Xbox Series X|S نیز در نظر گرفت ولی باید ببینیم حجم بازی روی پلتفرم‌های نسل قبلی چطور خواهد بود.

تاریخ عرضه Monster Hunter Rise روی PC مشخص شد، مشخصات فنی بازی

کمپانی کپکام در طول برنامه خبری TGS 2021 تاریخ عرضه عنوان Monster Hunter Rise روی PC را اعلام نمود. این عنوان در تاریخ ۱۲ ژانویه ۲۰۲۲ (۲۳ دی) از طریق Steam منتشر می‌شود.

نسخه PC تنظیمات گرافیکی مختلفی مثل پشتیبانی از رزولوشن 4K، تکسچر‌هایی با رزولوشن بالا، فریم‌ریت قفل نشده و پشتیبانی از مانیتور‌های 21:9 Ultrawide خواهد داشت. همچنین در تاریخ ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر) نیز دموی بازی روی Steam‌ عرضه می‌شود که انتظار می‌رود شبیه دموی دوم نسخه Switch باشد، دمویی که به بازیکنان اجازه می‌داد به سراغ Magnamalo بروند.

استودیو Bluepoint Games رسما به PlayStation Studios پیوست

خرید جدیدی برای بخش PlayStation Studios انجام شد و استودیو Bluepoint Games که ریمیک عناوین Demon’s Souls و Shadow of the Colossus را انجام داده بود حالا بخشی از PlayStation Studios است. این اعلامیه مدت‌ها پیش توسط صفحه توییتر PlayStation Japan لو رفته بود.

در بلاگ PlayStation رئيس استودیو Bluepoint یعنی آقای "مارکو ثراش" (Marco Thrush) اظهار داشت:

«خیلی هیجان‌زده هستیم که رسما به PlayStation Studios پیوستیم! از زمان تاسیس استودیو در سال ۲۰۰۶ خانه ما شهر آستین در تگزاس بوده است و حالا ما عضوی از یک تیم متشکل از هفتاد عضو بسیار خلاق و در حال رشد هستیم.»

«در حالی که استودیو در ۱۵ سال اخیر رشد زیادی داشته، ارزش‌های اخلاقی ما ثابت مانده است، ما می‌خواهیم مرزها درنوردیم و باکیفیت‌ترین بازی‌های ممکن را بسازیم و در هنگام ساختن این بازی‌ها نیز لذت ببریم.»

«توجه به فرهنگ در موفقیت ما خیلی مهم بوده است و ما بسیار خوشحالیم که PlayStation Studios نیز همین فرهنگ را دارد.»

«پلی‌استیشن در دنیای گیم بسیار نقش مهمی دارد و برای ما نیز بسیار لذت‌بخش بود تا شاهکارهای دنیای بازی را در اختیار بازیکنان جدید قرار دهیم. این که بخشی از پلی‌استیشن باشیم ما را قدرتمند‌تر می‌کند و باعث می‌شود مرزهای کیفیت را بیشتر در نوردیم و تجربه‌های لذت‌بخش‌تری برای جامعه PlayStation بسازیم. نمی‌توانیم صبر کنیم تا در Bluepoint Games بازی‌های فوق‌العاده بیشتری را برای شما بیاوریم.

استودیو Bluepoint Games ابتدا سازنده پورت‌های HD عناوینی مثل God of War Collection، The Ico and Shadow of the Colossus Collection و the Metal Gear Solid HD Collection بود. همچنین این استودیو روی پورت عنوان Titanfall برای Xbox 360 و همچنین Uncharted: The Nathan Drake Collection و Gravity Rush Remastered کار کرد. عنوان Shadow of the Colossus بخش بسیار مهمی از کارنامه آن‌ها به حساب می‌آید زیرا بازی از پایه برای PS4‌ساخته شده بود.

عنوان Demon’s Souls نیز همین وضعیت را داشت و از نظر بصری پیشرفت فوق‌العاده‌ای را شامل می‌شد. به نظر شما این استودیو به دنبال ساخت چه عناوینی برای سونی است؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

logo
امتیاز این مطلب: 3
امتیاز شما:
مقالات مرتبط
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.
محصولات مرتبط