قصه‌ی برند - آشنایی با محصولات HyperX

قصه‌ی برند - آشنایی با محصولات HyperX

نوشته‌ی
avatar
3 سال و 11 ماه و 4 روز پیش

فهرست مطالب

طی سری مقالاتی در اگزومگ، می‌خواهیم شما عزیزان را با برندهای معتبر تولید تجهیزات جانبی گیمینگ آشنا کنیم، برندهایی که جزو بهترین‌های دنیای گیم هستند و حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. همیشه در اگزوگیم تلاش کرده‌ایم که محصولات کمپانی‌های مختلف را با ویژگی‌های متفاوت و در گسترده‌ی قیمتی متفاوت برای تمام سلیقه‌ها و نیازها داشته باشیم، و فکر می‌کنیم آشنایی با این برندها می‌تواند آگاهی و درک بهتری به شما و برای انتخاب محصول مورد علاقه‌ی شما بدهد. امروز می‌خواهیم با یکی از این برندها آشنا شویم: هایپرایکس! برندی دوست داشتنی با محصولات متنوع برای همه‌ی گیمرها. با اگزوگیم همراه باشید..

زمینه‌ی شناخت برند

هایپرایکس (HyperX) در واقع دپارتمان حرفه‌ای گیمینگِ کینگ‌استون (Kingston Technology) بزرگ‌ترین تولید کننده‌ی مستقل انواع حافظه‌ی رم در جهان است. هایپرایکس در سال 2002 آغاز به کار کرد و طی سال‌ها تحقیق و توسعه در صنعت گیم و سخت افزار توانست به رشد قابل توجهی دست پیدا کرده و سبد کالایی خود را کامل‌تر کند. خط تولید این برند بسیار گسترده بوده و از ماژول‌های رم و حافظه‌های ‌اس‌اس‌دی تا انواع هدست و موس‌پد را دربر می‌گیرد.

محصولات هایپرایکس بسیار جذاب هستند، از تکنولوژی‌های مدرن بهره می‌برند و بسیار چشم نوار طراحی شده‌اند. بیش از یک دهه است که محصولات هایپرایکس مورد توجه جامعه‌ی گیمینگ بوده و توسط گیمرهای حرفه‌ای، استریمرهای برجسته، قهرمانان مسابقات ورزش‌های الکترونیک، مشتاقان و علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی و اورکلاکرها استفاده می‌شوند. از رکوردهای جهانی در پرفورمنس تراشه‌های حافظه گرفته تا دریافت معتبرترین گواهی‌های بین‌المللی و جوایز متعدد، هایپرایکس یک برند خوش‌نام و سطح بالاست که سعی کرده به بهترین استانداردهای تولید انواع محصولات گیمینگ دست یابد.

یکی از ویژگی‌های این برند، حضور در جامعه‌ی گیمرهای حرفه‌ای و ارتباط نزدیک با استریمرها و تیم‌های مسابقات جهانی است. در حال حاضر هایپرایکس اسپانسر بیش از بیست تیم گیمینگ در سراسر جهان بوده و در میان استریمرها نیز از محبوبتِ بالایی برخوردار است. تیم تحقیق و توسعه‌، طراحی، تکنولوژی و برنامه ریزی حرفه‌ای هایپرایکس از این برند یک نام آشنا و جدی در دنیای گیمینگ، خصوصا گیمرهای حرفه‌ای و مسابقات جهانی ساخته است.

تاریخ‌چه‌ای کوتاه از قصه‌ی شکل‌گیری برند

هایپرایکس در سال 2002 در مجموعه‌ی بزرگ کینگ‌استون شکل گرفت و با معرفی رم‌های DDR1 با ظرفیت‌های 256 و 512 مگابایت در فرکانس 370 مگاهرتز خود را به دنیا شناساند، و طی بیش از یک دهه به عنوان یکی از قطب‌های تولید حافظه‌های رم، فلش و حافظه‌های اس‌ا‌س‌دی شناخته شد. گفتی‌ست طی این ده سال هایپرایکس بیش از 700 میلیون محصول متنوع در سراسر دنیا به فروش رسانده است.

از سال 2014 هایپرایکس با معرفی موس‌پد‌های سری اسکاین و هدست‌های سری کلود، خود را کم کم به عنوان یک نام آشنا در صنعت تجهیزات جانبی گیمینگ نیز جا انداخت.

در سال 2015 در کنار حضور قدرت‌مند خود در بخش حافظه‌های رم و اس‌اس‌دی، رکورد اورکلاک کردن رَم تا فرکانس 4351 در آن زمان و عرضه‌ی برخی از سریع‌ترین اس‌اس‌دی‌های دنیا، هایپرایکس توانست در زمینه‌ی تجهیزات جانبی گیم نیز پیشرف چشم‌گیری داشته باشد. این کمپانی طی همان سال هدست‌های سوراند 7.1 کاناله‌ی خود را معرفی کرد و به موفقت‌های قابل توجهی دست یافت.

در سال 2016 هایپرایکس با برخی از ستارگان NBA قرداد همکاری و اسپانسرینگ امضا کرد و به شهرتی حتی بیش از پیش رسید. در همان سال طی یک همکاری با کمپانی مایکروسافت توانست هدست با لایسنس رسمی برای کنسول ایکس باکس وان تولید و عرضه کند. طی همین سال بود که این برند توانست به فروش بیش از یک میلیون هدست در سراسر جهان دست یابد. طی سال بعد نیز همکاری‌های تبلیغاتی خود را با بازی‌کنان بزرگ بسکت‌بال آمریکا گسترش داد و قراردادهای بیشتری نیز با کمپانی‌های دیگر برای بزرگ‌تر کردن و متنوع‌تر کردن خط تولید هدست‌های خود امضا کرد.

طی سه سال اخیر و تا به امروز هایپریکس میلیون‌ها هدست، کیبورد، موس و موس‌پد‌ گیمینگ حرفه‌ای به سراسر دنیا عرضه کرده است که به طور گسترده توسط گیمرها و تیم‌های مسابقات گیمینگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. تنها تا سال 2018 هایپرایکس برنده‌ی سه جایزه از مراسم معتبر Red Dot Awards بابت خلاقیت خود در تولید سخت افزار گیمینگ شده و تا بحال چندین جایزه نیز از مراسم iF Design Awards کسب کرده است.

 

معرفی برخی از بهترین کالاهای هایپرایکس موجود در سبد کالایی اگزوگیم

موس HYPERX PULSEFIRE SURGE RGB

یک موس زیبا با فُرم متقارن و مناسب برای تمام گیمرها اعم از راست دست و چت دست. سنسور فوق‌العاده قوی با حساسیت 16000DPI، سرعت یک میلی ثانیه در مخابره دستورات از موس به سیستم و شتاب بسیار بالا از ویژگی‌های فنی موس پلاس فایر سِرج حسوب می‌شود. هنچنین این موس با نوردهی RGB و میلیون‌ها رنگ جلوه‌ی بسیار زیبایی دارد.

کیبورد HYPERX ALLOY FPS CHERRY MX BLUE

کیبورد مکانیکال و حرفه‌ای هایپرایکس مجهز به سوئیچ‌های محبوب چِری اِم‌ایکس. کیبورد هایپرایکس از آلیاژ بسیار مقاوم و با دوام بالا ساخته شده و کلید‌های آن تا بیش از 50 میلیون بار کلیک عمر خواهند کرد. رنگ خاص برای کلیدهای پراستفاده‌ی W,A,S,D و نور پس زمینه‌ی نرم و زیبا به رنگ قرمز نیز از ویژگی‌های ظاهری این کیبورد دوست داشتنی است.

هدست HYPERX CLOUD FLIGHT

هدست‌های هایپرایکس سال‌هاست که در دنیا شهرت دارند و همیشه در لیست بهترین هدست‌های گیمینگ سال در نشریات معتبر دیده می‌شوند. هدست کلود فلایت نیز یک گزینه‌ی بسیار خوب برای گیمرهاست. درایورهای صوتی فوق‌العاده از نوع 50 میلی‌متری و میکروفون دقیق با وضوح صدای بالا تنها بخشی از امتیازات کلود فلایت است. نکته‌ی جالب دیگر در مورد این هدست امکان استفاده از آن به هر دو صورت بی‌سیم و سیمی‌ است که به شما ابتکار عمل داده و دست شما را برای استفاده از هدست باز می‌گذارد. همچنین این هدست برای استفاده با پلتفرم‌های پی‌سی و پلی‌استیشن کاملا سازگار و مناسب است.

هدست HYPERX CLOUD STINGER CORE

یکی از بهترین هدست‌های میان رده‌ی حال حاضر بازار. کلود استینگر کور تنها از یک پورت جَک برای اتصال به دستگاه استفاده می‌کند و برای کنسول‌های بازی از جمله پلی‌استیشن 4 بسیار مناسب است. درایورهای صوتی قوی، میکروفونِ فوق‌العاده و بدنه‌ی راحت و سبک، از استینگر کور یک هدست دوست داشتنی و مطلوب ساخته است. این هدست با وجود امکانات و کیفیت بالایی که دارد، قیمت بسیار مناسبی داشته و خصوصا برای کنسول گیمرها گزینه‌ی بسیار خوبی محسوب می‌شود.

 

فروشگاه اگزو گیم عرضه کننده تمامی تجهیزات و کالاهای گیمینگ است و همچنین در کنار آن، خدماتی نظیر مشاوره رایگان فنی نیز به گیمرهای ایرانی ارائه می‌دهد. برای دریافت مشاوره و یا هرگونه سوالی می‌توانید با شماره ۸۸۹۴۶۵۶۱ تماس گرفته و یا به بخش دایرکت اینستاگرامِ اگزوگیم مراجعه کنید.

 

مقالات مرتبط
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.
محصولات مرتبط