پرسشهای متداول
در این بخش میتوانید جواب پرسشهای خود را در زمینه نحوه ثبت سفارش، ارسال کالا و شیوههای پرداخت، پیدا کنید. چنانچه جواب پرسش شما در این قسمت پیدا نشد. در قسمت ارتباط با ما میتوانید پیام بگذارید تا کارشناسان فروش ما جوابگوی شما باشند.
چگونه از اگزو خرید کنیم؟
برای ثبت سفارش در اگزو، کافی است کالای مورد نظر را به سبد خرید خود اضافه کنید. سپس باید به بخش تسویه حساب رفته و با وارد کردن دقیق مشخصات شخصی و انتخاب یکی از شیوههای حمل و نقل و پرداخت، سفارش خود را ثبت کنید.
آیا میتوانم به شکل حضوری از اگزو خرید کنم؟
برای مشتریانی که ساکن تهران هستند، امکان خرید حضوری از طریق مراجعه به "فروشگاه اگزو" میسر است.
ارسال کالا توسط فروشگاه اگزو در قالب شیوههای مختلف امکان پذیر است.
ارسال از طریق پیک ویژه فروشگاه: پیک ویژه فروشگاه اگزو شامل زبدهترین و ماهرترین نیروهای بخش ارسال کالا است که تلاش میکنند در سریعترین زمان ممکن کالا را درب منزل تقدیم مشتریان عزیز کنند. ارسال از طریق پیک اگزو، تنها برای مشتریان ساکن در شهر تهران امکان پذیر است و معمولا یک روز کاری پس از ثبت سفارش صورت میگیرد.
ارسال از طریق پست پیشتاز: شیوه دوم ارسال کالا در فروشگاه اگزو، ارسال از طریق پست پیشتاز است که تحت نظر اداره مرکزی پست، سفارشات برای مشتریان در سرتاسر کشور ارسال شده و حدود چهار تا هفت روز کاری پس از ثبت سفارش، درب منزل تقدیم مشتریان میگردد.
ارسال از طریق تیپاکس: شیوه سوم ارسال کالا در فروشگاه اگزو، ارسال از طریق شرکت تیپاکس است که سالهاست به شرکتی نامدار و مطمئن در زمینه ارسال کالا تبدیل شده است. مزیت تیپاکس در ارسال بسیار سریع کالا است، به طوری که پس از طی شدن فرآیند پردازش و تامین کالا و بسته بندی آن، طی 24 تا 48 ساعت مرسوله بدست مشتریان گرامی میرسد.
تحویل حضوری کالا: اگر شما ساکن شهر تهران هستید، میتوانید در بخش نوع ارسال، دریافت حضوری را انتخاب کرده و پس از تماسِ کارشناسان بخش لاجستیک اگزو، برای دریافت به "فروشگاه اگزو" مراجعه نمایید.
فروشگاه اگزو نهایت تلاش خود را میکند تا مشتریان بتوانند براحتی سفارشات خود را براساس شیوه مدنظر خود پرداخت کنند. به طور کلی شیوههای پرداخت سفارش در فروشگاه اگزو به شرح زیر میباشد: