چگونه Abby ممکن است در The Last of Us Remake گنجانده شود

چگونه Abby ممکن است در The Last of Us Remake گنجانده شود

نوشته‌ی
avatar
1 سال و 8 ماه و 5 روز پیش

فهرست مطالب

ریمیک بازی The Last of Us توسط استودیوی Naughty Dog در دست توسعه می‌باشد و در این حین گمانه‌زنی‌های زیادی را با خود به همراه داشته است؛ از جمله اینکه آیا این بازی واقعاً برای طرفداران ارزش قیمت یک بازی کامل 70 دلاری را خواهد داشت یا اینکه این فقط یک روش درآمدزایی آسان برای استودیوی ناتی‌داگ است. در هر صورت، این ریمیک یکی از پرطرفدارترین بازی نسل هفتم و حتی نسل هشتم است که مطمئناً برای طرفداران جدید و قدیمی تجربۀ هیجان‌انگیزی را به همراه خواهد داشت.

در مراسم Summer Game Fest، اعلام شد که انیمیشن چهره‌ها و طراحی هنری بازی نیز علاوه بر گرافیک و ظاهر بازی بهبود خواهند یافت، اما هنوز نمی‌دانیم که با این تغییرات، آیا در داستان بازی هم یکسری تغییر و تحولاتی اعمال خواهد شد یا خیر. با این حال، احتمالش وجود دارد که بنا به هر دلایلی، تغییرات مختصری در روایت و شخصیت‌های محبوب The Last of Us ایجاد خواهد شد و در این میان "اَبی اندرسون" (Abby Anderson) از The Last of Us 2 یکی از کاندیدای اصلی برای تغییرات داستانی نسخه ریمیک است.

ریمیک The Last of Us ممکن است برخی کرکترها را برجسته‌تر کند

ساخت ریمیک The Last of Us نشان می‌دهد که یک ریمستر بصری دیگر روی PS5 برای مدرن‌سازی بازی اصلی برای پلتفرم‌های نسل جدید کافی نبود. در عوض، سونی و ناتی‌داگ تصمیم به ریمیک این عنوان گرفتند و اگرچه هنوز چیزی از گیم پلی نسخه ریمیک ندیده‌ایم، اما تغییرات اعمال شده در ظاهر بازی حس و حال The Last of Us 2 را القا می‌کنند و از همین جهت انتظار می‌رود که تغییرات در زمینه گیم‌پلی هم به همین شکل باشند.

اما فرصت دیگری که ناتی‌داگ با این ریمیک دارد، این است که اکنون می‌تواند برخی داستان‌ها و پیشرفت‌های شخصیتی را به گونه‌ای برجسته کند که شاید در طول توسعه بازی اصلی مورد توجه قرار نگرفته بودند یا اینکه شاید بخاطر محدودیت‌های تکنولوژیکی PS3 ممکن نبود. ناتی‌داگ این فرصت را دارد که این شخصیت‌ها را به روش‌های مختلفی برجسته سازد تا داستان و گیم پلی The Last of Us را در نسخه ریمیک بهبود بخشد.

اگر ناتی‌داگ با این ریمیک صرفاً قصد دارد نسخه اصلی را با ظاهر و گیم‌پلی اصلاح شده ارائه دهد، فرصت بزرگی را برای بهبود تجربه بازی از دست خواهد داد؛ اگرچه الزامی برای تغییرات بیشتر یک ریمیک وجود ندارد. با این حال، برخی از طرفداران امیدوارند که ریمیک The Last of Us مسیرهای جدیدی را طی کند و نوآوری‌هایی بسیار فراتر از نسخه اصلی داشته باشد تا از بازگویی داستان همان تکراری اجتناب کند.

با این طرز فکر، شخصیت‌هایی مانند "بیل" (Bill) و "فرانک" (Frank) را می‌توان با دقت و توجه بیشتری به نمایش گذاشت. علاوه بر این، دوستی و شراکت "تس" (Tess) و "جوئل" (Joel) به‌عنوان قاچاقچیان سابق، می‌تواند پس‌زمینه‌های بیشتری داشته باشد؛ همچنین به رابطه جوئل و "تامی" (Tommy) و اینکه دقیقاً چرا بخاطر ایده‌آل‌های متضادشان از هم جدا شده‌اند، پرداخته شود.

این پیش‌زمینه‌ها می‌توانند بازیکنان را بیشتر با کرکترهایی که سال‌هاست می‌شناسند، اما ممکن است به طور کامل درک نکنند که چرا هرکدام آن‌ها اعتقادات خود را در طول The Last of Us دارند، آشناتر کند؛ به خصوص اگر ناتی‌داگ هرگز قصد ساخت یک پیش درآمد کامل را نداشته باشد.

کرکتر اَبی نیازی به معرفی رسمی در ریمیک ندارد، زیرا او یکی از جنجالی‌ترین شخصیت‌هایی است که در The Last of Us 2 حضور داشته است، اما حتی او نیز می‌تواند در ریمیک The Last of Us جایگاهی داشته باشد تا زمینه داستان خود را تمیکل سازد.

اَبی می‌تواند در ریمیک بخش‌های قابل کنترل خودش را داشته باشد

بدون شک جوئل و "الی" (Ellie) محور اصلی داستان ریمیک The Last of Us باقی خواهند ماند و توسعه روابط پدر و دختری آن‌ها مرکز ماجرا خواهد بود. با این حال، اگر تصمیم گرفته شود که به داستان‌های جدید و اطلاعات پیش‌زمینه‌ای کرکترها نیز پرداخته شود، ممکن است این شانس وجود داشته باشد که اَبی هم در روایت ریمیک مورد توجه قرار بگیرد.

اما ابی در زمان وقوع داستان بازی اول نوجوانی بیش نبود و حضور او در ریمیک نیز به این معنی است که به ماجرای ابی نوجوان و چالش‌های زندگی او در آن زمان باید پرداخته شود. این احتمال وجود دارد که ناتی‌داگ بتواند او را در سکانسی از بازی بگنجاند که در آن او و "اوون" (Owen) از افراد آلوده فرار یا با آن‌ها مبارزه کنند. اما از آنجایی که منشأ انتقام ابی تا پس از مرگ پدرش آغاز نمی‌شود، ناتی‌داگ باید برای شخصیت او قبل از مرگ پدرش، پیشرفت و هدف جالبی داشته باشد که بتواند به داستان بیافزاید، در غیر این صورت حضور او بی‌معنی خواهد بود.

نیازی نیست اَبی در ریمیک حضور برجسته‌ای داشته باشد

اگر پایان نسخه ریمیک صحنه‌های بیشتری از بازگشت جوئل و الی به جکسون را نشان دهد، یک سکانس قابل بازی می‌تواند اَبی را در یادگیری آموزش‌های رزمی و پیوستن به WLF نشان دهد. اما بخش عمده‌ای از این پیشرفت شخصیتی را در داستان سرایی محیطی The Last of Us 2 دیده‌ایم، که ممکن است از اهمیت این بخش اضافه در ریمیک بکاهد.

در نهایت، خود ابی، به ویژه در سنین جوانی‌اش، لزوماً نیازی به حضور در ریمیک The Last of Us ندارد و این واقعیت که پدرش هنوز تا آخرین لحظه بازی The Last of Us زنده است، ممکن است هیچ نیازی را برای حضور او توجیه نکند.

تأثیری که ابی بر زندگی جوئل و الی گذاشته است اکنون از The Last of Us به عنوان یک فرنچایز جدایی ناپذیر است. این موضوع به طور کامل در طی رویدادهای The Last of Us 2 نشان داده شده است و ظاهر شدن او در طول رویدادهای The Last of Us، چندان منطقی نیست. ناتی‌داگ اگر قصد داشت اَبی را در هر نقطه‌ای ظاهر کند، باید تغییرات نسبتاً شدیدی ایجاد کند، به خصوص پس از اینکه که طرفداران وقایع مرگ پدرش را به وضوح از دید خود او در The Last of Us 2 دیده‌اند.

بهترین تغییری که عنوان ریمیک می‌تواند ایجاد کند، این است که سکانس‌های فلش‌بک قابل بازی باشند تا تجربیات گذشته جوئل و تامی را برجسته سازد. اما در مورد اَبی، اگر بازی بخواهد اَبی را به گونه‌ای معناداری نشان دهد، داستان ریمیک باید بسیار خلاقانه عمل کند تا دچار تناقض داستانی و مهم‌تر از همه، دوگانگی مجدد طرفداران نشود.

منبع: Gamerant

logo
امتیاز این مطلب: 3
امتیاز شما:
مقالات مرتبط
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.
محصولات مرتبط