عنوان Halo Infinite می‌خواهد یکی از برترین تجربه‌ها در این فرنچایز را به طرفداران ارائه کند

عنوان Halo Infinite می‌خواهد یکی از برترین تجربه‌ها در این فرنچایز را به طرفداران ارائه کند

نوشته‌ی
avatar
3 سال و 1 ماه و 28 روز پیش

فهرست مطالب

تیم توسعه‌‌ی بازی به شدت منتظر است تا واکنش بازیکنان و طرفداران را در مورد تجربه‌ی بخش Co-op و موارد دیگر متوجه شود. با اگزوگیم همراه باشید.

سرانجام و پس از تاخیرهای متوالی قرار است امسال شاهد عرضه‌ی عنوان به شدت موردانتظار Halo Infinite باشیم. جدیدترین نسخه از فرنچایز محبوب Halo، اکنون و تا زمان عرضه‌ی خود لقب بزرگترین انحصاری کنسول نسل نهمی Microsoft را یدک می‌کشد که ابتدا قرار بود عنوان لانچ Xbox Series X و Xbox Series S باشد اما به دلایلی تاخیر خورد تا 2021 سال عرضه‌ی بازی لقب بگیرد.

توسعه‌دهنده‌ی بازی،  Halo Infinite را به عنوان "شروع ریبوت معنوی" این فرنچایز مشهور درنظر دارد. اکنون شاهد هستیم که موارد بیشتری مانند عکس‌هایی از محیط و حال و هوای جهان بازی منتشر شده است. اگر به این عکس‌ها توجه کنیم، شاهد بهبودهای بصری در زمینه‌های مختلف هستیم که نشان از تلاش تیم توسعه برای پاسخ مناسب به انتقادهای بازی است. همچنین به نظر می رسد استودیوی 343 Industries در مورد بازی، بزرگ فکر می‌کند و امیدوار است که طرفداران هم چنین باشند.

در ویدیوی جدید از رویداد Halo Waypoint ، کارگردان بخش داستانی بازی، جاستین دینگز و کارگردان بخش Sandbox ، تروی ماشبرن به طور مفصل در مورد جنبه‌های مختلف بازی صحبت کردند. آن‌ها می‌گویند که جنبه Sandbox در بازی تجربه‌های زیاد و جدیدی را در اختیار شما قرار می‌دهد و آن‌ها مشتاقانه منتظرند تا ببینند بازیکنان با این sandbox های جدید چه خواهند کرد، به خصوص در حالتی که به صورت Co-op به تجربه‌ی بازی بپردازند.

جاستین دینگز می‌گوید: " بخش داستانی این نسخه در مورد روایت فصل دیگری از داستان شخصیت محبوب Master Chief است و تجربه بخش Co-op بازی نیز در مورد جلو رفتن در این داستان به همراه دوستانتان است. تجربه انفرادی گیم‌پلی به این منظور طراحی شده است تا بازیکنان گزینه‌های متنوعی را در مورد چگونگی مقابله با شرایط مختلف برای خود فراهم کنند. این گزینه‌ها با تبدیل سبک‌های مختلف بازی بهم به خوبی به تجربه‌ی بهتر و عمیق‌تر حالت Co-op کمک می‌کنند.

نکته مهم در مورد یک بازی، sandbox بودن آن است، این بدان معناست که هیچ روش صحیحی برای استفاده از یک وسیله یا ویژگی خاص وجود ندارد. من نمی‌توانم صبر کنم تا ببینم بازیکنان در حالت کوآپ مشغول چه کارهای دیوانه‌وار و ترکیباتی هستند که ما حتی فکرش را نمی‌کردیم ".

ماشبرن نیز بیان کرده است: "همانطور که در بالا ذکر شد، Halo Infinite می‌خواهد یکی از بازترین تجربه‌های موجود در تاریخ فرنچایز Halo را با یک سیستم  Sandbox  عظیم و متنوع از مواد لازم برای پیشرفت ارائه دهد. بنابراین، وقتی این ایده را اضافه می‌کنید که ما می‌توانیم در کنار هم به تجربه‌ی این جهان پر از موارد جدید بپردازیم، احتمالات ( که بازیکنان می‌توانند از آن‌ در طی بازی خود استفاده کنند) منفجر می‌شود. "

همچنین هدف آن‌ها این است که Infinite را به ریشه‌های این سری برگردانند و امیدوارند که بتوانند همه‌چیز را با تبدیل بسیاری از ویژگی‌های نوستالژیک در عناوین قدیمی‌تر، به یک احساس کلاسیک برگرداند.

دینگز می‌گوید: "از نظر هنری این بدان معنی است که ما می‌خواهیم بازیکنان جدیدی به این سری معرفی کنیم و از بازیکنان قدیمی با محیط‌ها و روایت‌های نمادین Halo که بازی‌های اصلی بر اساس آن‌ها ساخته شده است، استقبال کنیم. ما می‌خواهیم بازیکنان هنگام ورود به دنیایی که ما در حال ساخت آن هستیم، این حس هیبت و تعجب را داشته باشند - این به تعریف ما از واژه‌های "میراث" و "سادگی" برمی‌گردد که ما دائماً به عنوان لنزهای خود برای تصمیم‌گیری‌های هنری از آن‌ها استفاده می‌کنیم."

"به عنوان یک نمونه برجسته، ما به طور خاص انتخاب کرده‌ایم که سفر شخصیت محبوب Chief را در Halo Infinite در داخل بیوم جنگل اقیانوس آرام شمال غربی با یک حلقه Halo جدید، یعنی به قصد عمدی در روایتی به سبک عناوین گذشته سری آغاز کنیم.

مثال خوب دیگر این است که چگونه طراحی بصری Jackals and Grunts را در Halo 3 و عناوین قبلی به ظاهر آن‌ها نزدیک کرده‌ایم. ما می‌خواهیم بازیکنان با این طراحی‌ها، مانند ملاقات با یک دوست قدیمی، یک احساس آشنایی و نوستالژیک داشته باشند، زیرا آن‌ها تمام آنچه Halo Infinite ارائه می‌دهد را تجربه می‌کنند. "

"" ریبوت مجدد معنوی " اصطلاحی است که ما برای توصیف رویکرد خود در معرفی ایده‌های جدید و در عین حال وفادار نسبت به عناوین قبلی سری استفاده می‌کنیم. ماشبرن ادامه داد: "احساس" در اینجا کلمه کلیدی است زیرا ما می‌خواهیم با ایجاد تجربیات جدید و فرصت‌های جدید تکامل یابیم، اما همچنان هسته‌ی اصلی را حفظ می‌کنیم. "

عنوان به شدت موردانتظار Halo Infinite قرار است پاییز امسال برای پلتفرم‌های Xbox Series X / S ، Xbox One و منتشر شود.

 

فروشگاه اگزوگیم عرضه کننده تمامی تجهیزات و کالاهای گیمینگ است و همچنین در کنار آن، خدماتی نظیر مشاوره رایگان فنی نیز به گیمرهای ایرانی ارائه می‌دهد. برای دریافت مشاوره یا هرگونه سوالی می‌توانید با شماره 88226531 تماس گرفته یا به بخش دایرکت اینستاگرامِ اگزوگیم مراجعه کنید.

logo
امتیاز این مطلب: 3
امتیاز شما:
مقالات مرتبط
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.
محصولات مرتبط