خلاصه اخبار روز: از حواشی عجیب Lost Judgement تا مستند Demon's Souls Remake

خلاصه اخبار روز: از حواشی عجیب Lost Judgement تا مستند Demon's Souls Remake

نوشته‌ی
avatar
2 سال و 9 ماه و 15 روز پیش

فهرست مطالب

شایعه: ممکن است Lost Judgment به خاطر مشکلات میان SEGA و مدیر برنامه صداپیشگان آخرین نسخه سری باشد

با وجود اتفاقات اخیر حول محور Ryu Ga Gotoku Studio و همچنین سیاست‌های سگا در زمینه عرضه همزمان بازی‌های خود در شرق و غرب و همچنین تبدیل سری Yakuza به یک سری RPG، به نظر می‌آمد که آینده‌ای درخشان در انتظار اسپین‌آف این سری یعنی Judgement می‌باشد ولی اینطور نیست و به نظر می‌رسد که عنوان Lost Judgement یعنی دومین نسخه این سری، آخرین نسخه از آن نیز سری خواهد بود.

طبق گزارشی که از Nikkan Taishu بر اساس اطلاعاتی که از اینسایدر‌ها به دست ‌آمده، منتشر شده است، گویا سگا و Johnny and Associates که مدیر برنامه‌های بازیگر نقش پروتاگونیست عنوان Lost Judgement یعنی آقای "تاکویا کیمورا" (Takuya Kimura) است با هم به مشکل خورده‌اند و ممکن است این مشکل باعث به پایان رسیدن این سری شود!

گویا این دو جناح سر پلتفرم‌هایی که بازی قرار است روی آن‌ها منتشر و فروخته شوند به توافق نرسیده‌اند. سگا می‌خواهد که عنوان Judgement را روی PC عرضه کند اما مدیر برنامه‌های آقای کیمورا (که شهرتی برای آشنا نبودن با دنیای تکنولوژی و اینترنت دارند!) نمی‌خواهند که کیمورا روی پلتفرمی که آن‌ها آن را مربوط به دنیای گیم‌ نمی‌دانند به تصویر کشیده شود.

گویا این موضوع که کامپیوتر‌های شخصی به اینترنت وصل هستند مشکل ساز است که مورد عجیبیست زیرا هر کنسول دیگری، خصوصا کنسول Stadia که بر محور سیستم‌های ابری می‌باشد و اخیرا عنوان Judgement Remaster روی آن عرضه می‌شود نیز به اینترنت متصل است و براساس آن کار می‌کند.

با توجه به این که در حال حاضر تمامی عناوین سری Yakuza روی PC موجود هستند و مشخصا SEGA نیز این پلتفرم را بسیار مهم می‌بیند، عدم عرضه عناوین سری Judgement روی این پلتفرم بسیار جلب توجه کرده است و به نظر می‌آید که باید منتظر توضیحاتی از سوی Johnny and Associates برای این اتفاق باشیم.

این کمپانی در گذشته نیز نشان داده‌اند که دخالت‌های بیش از حدی روی فعالیت‌های مراجعین خود دارند، خصوصا وقتی پای شبکه‌های اجتماعی و اینترنت وسط کشیده می‌شود. پیش از این نیز سگا تایید کرده بود که فعلا برنامه‌ای برای عرضه Lost Judgement روی PC ندارد.

عنوان Lost Judgement در تاریخ ۲۴ سپتامبر (۲ مهر) برای Xbox One / Xbox Series X|S / PS4 / PS5 عرضه می‌گردد.

هیدئو کوجیما: Death Stranding Director’s Cut نباید Director’s Cut نامیده شود!

نام عنوان Death Stranding Director’s Cut’s چشم‌ خیلی‌ها را گرفته است زیرا در نگاه اول اینگونه نام‌گذاری اصلا منطقی به نظر نمی‌رسد! در واقع نسخه اصلی بازی خودش به گونه‌ای Director’s Cut بود زیرا "هیدئو کوجیما" (Hideo Kojima) کارگردان بازی استودیوی خودش را داشت و به طور کامل کنترل بازی و روند توسعه‌اش را در اختیار گرفته بود و محتوای نهایی بازی طبق انتخاب خود او گلچین شد.

حالا اینگونه که به نظر می‌آید خود کوجیما نیز معتقد است که نسخه PS5 بازی که قرار است به زودی عرضه شود، نباید Director’s Cut نامیده شود. در تعدادی توییت که او اخیرا منتشر کرد، اشاره کرد که Director’s Cut برای فیلم‌هایی استفاده می‌شود که شامل صحنه‌های حذف شده از نسخه اصلی فیلم می‌شوند که این صحنه‌ها نیز برخلاف میل کارگردان فیلم حذف شده بودند.

اما از آن جایی که عنوان Death Stranding Director’s Cut محتوایی اضافه نمی‌کند که پیش از این حذف شده باشد، بلکه محتواهای افزوده شده به آن کاملا جدید هستند، برای همین بازی نباید Director’s Cut نامیده شود.

به هرحال عنوان Death Stranding Director’s Cut در تاریخ ۲۴ سپتامبر (۲ مهر) برای پلتفرم PS5 منتشر می‌شود.

ممکن است به زودی بتای Gran Turismo 7 منتشر شود

به خاطر تاخیرهای پیش آمده برای این عنوان، حالا Gran Turismo 7 قرار نیست تا سال ۲۰۲۲ منتشر شود، این در حالی است که پیش از این انتظار می‌رفت که بازی زودتر از این‌ها عرضه شود. حالا اما شانس این وجود دارد که بازیکنان و طرفداران این سری، بتوانند قبل از عرضه کامل بازی به انجام این عنوان شبیه‌ساز مسابقه‌ای بپردازند. به گزارش GT Planet، گویا صفحه Experience PlayStation اطلاعاتی از یک بتای پیش رو برای بازی را لو داده!

اگر در این صفحه به بخش Start Quest بروید و سپس Related Campaigns را انتخاب نموده و در بخش Italia Quest بروید، می‌توانید ببینید که Gran Turismo Beta (Test) در این بخش دیده می‌شود و سپس می‌توانید با دیدن تریلر ده ثانیه‌ای معرفی بازی، کد بتای بازی را دریافت کنید.

البته کدی که در حال حاضر قرار دارد، کد اصلی نیست و صرفا در آن قسمت قرار دارد تا آن بخش خالی نباشد و هنگامی که سعی می‌کنید آن را فعال کنید، کار نمی‌کند. اما این موضوع می‌تواند به این معنی باشد که سونی در حال تست کردن این بتا روی پلتفرم موردنظر خود است و شاید زودتر از موعد این برنامه آغاز شده است.

عنوان The Legend of Zelda: Skyward Sword HD شامل سیو خودکار یا Autosave خواهد بود

عنوان The Legend of Zelda: Skyward Sword HD ریمستر بسیار ساده و محافظه‌ کارانه‌ای از عنوان اصلی که برای Wii منتشر شد به حساب می‌آید، تا جایی که برای خیلی‌ها سوال شده آیا بازی باید به قیمت کامل فروخته شود یا خیر (که البته اصولا ریمستر‌های نینتندو با قیمت کامل ۶۰ دلار به فروش می‌رسد). با این وجود بازی تعدادی ویژگی جدید نیز خواهد داشت که نینتندو در چند وقت گذشته مانور زیادی روی آن‌ها داده است.

یکی از این ویژگی‌ها قابلیت سیو خودکار و یا Autosave‌ است، نسخه اصلی بازی فاقد این ویژگی بود و حالا این ریمستر این قابلیت را به بازی اضافه می‌کند. در عین حال اگر به طور دستی در کنار Bird Statue بازی را سیو کنید، می‌توانید از بین سه جایگاه در نظر گرفته شده برای سیو کردن بازی انتخاب کنید، در حالی که نسخه اصلی فقط یک جایگاه سیو به شما می‌داد. این موضوع به معنای این است که می‌توانید چندین کپی از یک سیو داشته باشید. این ویژگی زیاد بزرگ به نظر نمی‌رسد اما داشتن آن قطعا به نفع همگان است.

عنوان The Legend of Zelda: Skyward Sword HD تاکنون شامل کنترل‌های حرکتی بهتر، بخش‌‌های آموزشی بهبود یافته، بهبود قابلیت‌های Quality of Life، تجربه‌ای روان‌تر در بخش اولیه بازی و چیزهای دیگر می‌شود، ویژگی‌هایی که در نسخه اصلی بازی نبودند و در کنار آن با بهبود فنی و بصری بازی و همچنین دکمه گذاری‌های جدید، باید دید که بازی چطور عمل می‌کند. بازی در تاریخ ۱۶ جولای (۲۵ تیر) منتشر می‌شود.

موجودی Final Fantasy 14 حتی به شکل دیجیتالی هم در Square Enix Store به اتمام رسیده است!

طبق دیده‌های کاربران Reddit، موجودی عنوان Final Fantasy 14 به شکل دیجیتالی روی فروشگاه Square Enix به اتمام رسیده است. به نظر می‌آید که یک لیست انتظار برای کسانی که بازی را می‌خواهند در  فروشگاه وجود دارد که به معنای اتمام موجودی بازی است. این موضوع دو حالت دارد، یا کدهایی که Square Enix برای این عنوان تولید کرده بود به اتمام رسیده‌اند و یا ظرفیت سرورهای بازی پر شده است.

در چند وقت اخیر میزان فعالیت‌های بازی بسیار بیشتر شده است. در چند ماه اخیر عنوان Final Fantasy 14 حدود ۲۲ میلیون کاربر داشت و قطعا پیش از انتشار افزونه Endwalker، آن عدد قطعا افزایش خواهد یافت. پیش از این نیز گفته شده بود که میزان پیش‌خریدهای افزونه Endwalker این بازی حدود ۱۶۰ الی ۱۸۰ درصد بیشتر از افزونه قبلی یعنی Shadowbringers بوده است و آن‌ها نیز برنامه دارند که سرمایه‌گذاری‌های چند میلیونی دلاری روی این عنوان انجام دهند.

افزونه Endwalker در تاریخ ۲۳ نوامبر (۲ آذر) برای پلتفرم‌های PS4 / PS5 / PC عرضه می‌گردد.

عنوان Titanfall 2 اخیرا هک شد؛ سرورها به حالت آنلاین برگشته‌اند

عنوان Titanfall 2 استودیو Respawn Entertainment اخیرا از یک حمله DDoS مشابهی که برای Titanfall نیز اتفاق افتاده بود، رنج برد. این حمله دقیقا پس از حمله بازیکنان Titanfall با عبارت Save Titanfall به عنوان Apex Legends بود. طبق گزارش‌های بازیکنان، پینگ آن‌ها به میزان بسیار زیادی بالا می‌رفت و بازی غیر قابل بازی می‌شد. حالا اما به نظر می‌رسد که این مشکل حل شده است، حداقل روی Xbox.

این هک روی پلتفرم‌های Xbox و PC تاثیر گذاشت و گمان می‌رود که یک هکر به نام Jeanue پشت همه این اتفاقات است. همچنین بسیاری از طرفداران از Respawn به دلیل نداشتن زیرساخت‌هایی که توان مقابله با حملات DDoS را داشته باشد عصبانی هستند.

توسعه دهندگان Forza Horizon 5 جزئیات جدیدی در مورد بازی منتشر کردند

توسعه دهنده عنوان Forza Horizon 5 استودیو Playground Games اخیرا جزئیات جدیدی را از این عنوان منتشر کرد. به طور کلی سازندگان بازی در انتشار اطلاعات جدید بازی بسیار دست و دل باز بوده‌اند و در استریم‌های مختلف، Ask Me Anythingهای متعدد و سایر بخش‌ها همیشه در مورد این بازی جزئيات جدیدی به ما داده‌اند.

حالا با جدیدترین ویدیوی منتشر شده از طرف‌ آن‌ها، ویژگی‌های مختلفی از بازی تایید شده است و مهم‌ترین‌های آنان ماشین‌های کروکی و Drag Raceها هستند. بازیکنان می‌توانند در سرتاسر مکزیک با استفاده از ماشین‌های کروکی بتازند و سقف ماشین‌ها را طبق اختیار خود تنظیم کنند. همچنین گفته شد که Drag Raceها نیز در بازی وجود خواهند داشت و می‌توان در بخش Horizon Festival آن‌ها را یافت.

این عنوان در تاریخ ۹ نوامبر برای پلتفرم‌های Xbox One / Xbox Series X|S / PC عرضه خواهد شد.

مستند ساخت عنوان Demon’s Souls Remake Gets منتشر شد

سال گذشته با عرضه سیستم‌ها و کنسول‌های جدید بازی بسیار هیجان انگیز رقم خورد، به طور کلی عرضه اولیه سیستم‌های گیمینگ همیشه هیجان انگیز است اما یکی از مواردی که سال گذشته وجود داشت و مقداری مشکل ساز بود، نبود هیچ‌گونه عنوان انحصاری که قدرت کنسول‌ها را به تصویر بکشد بود. در حالی که Xbox تقریبا هیچ عنوانی برای این هدف نداشت، PlayStation چندین عنوان عرضه کرد که یکی از جذاب‌ترین آن‌ها عنوان Demon’s Souls Remake بود.

حالا اما قرار است به پشت صحنه‌های توسعه این عنوان برویم و ببینیم که ساختن این ریمیک چگونه و چطور بوده است. کانال یوتیوبی NoClip مستندی در صفحه یوتیوب خود منتشر کرده است که روی ساخت عنوان Demon’s Souls Remake متمرکز است. آن‌ها با افراد مختلفی از هردو سوی Sony Japan و Bluepoint Games که بازی را توسعه دادند، صحبت کردند.

این ویدیو بیش از یک ساعت است و همه چیز را پوشش می‌دهد، از بهبودهای گرافیکی تا باس‌فایت‌های ماندگار بازی و بسیاری چیزهای دیگر.

توسعه دهندگان Gears اسکرین‌شاتی از دموی تکنیکی خود روی Unreal 5‌ به نام Alpha Point منتشر کردند

سال گذشته ما نمایش‌ها و دموهایی از موتور بازی سازی Unreal Engine 5 روی کنسول PS5‌ سونی دیدیم و حالا ظاهرا نوبت مایکروسافت است که قدرت کنسول خودش را به رخ بکشد و حالا نیز بخشی از این قدرت با یک اسکرین‌شات نمایش داده شده است.

پیش از این ما می‌دانستیم که استودیو The Coalition، سازندگان عناوین فرانچایز Gears of Wars قرار است یک دموی تکنیکی از موتور Unreal Engine 5 در رویداد GDC 2021 نشان دهند. حالا کمپانی تصمیم گرفته تا یک اسکرین‌شات از این دموی تکنیکی را منتشر کند که آن‌ها آن را Alpha Point می‌نامند و شما می‌توانید این اسکرین شات را زیر خبر ببینید.

نمایشگاه GDC 2021 امسال از تاریخ ۱۹ جولای (۲۸ تیر) تا ۲۳ جولای (۱ مرداد) برگزار می‌شود و آن‌جا می‌توانیم دموی Alpha Point را کامل ببینیم.

وب‌سایت گرامی‌داشت سالگرد ۲۵ سالگی سری Persona نوید ۷ معرفی جدید را می‌دهد

سال ۲۰۲۱ سالگرد ۲۵ سالگی سری Persona است، فرانچایزی که به عنوان یک انشعاب از سری Shing Migami Tensai کار خود را شروع کرد و سپس به موفقیت و محبوبیتی فوق‌العاده رسید. سازنده این عناوین یعنی استودیو Atlus یک وب‌سایت به مناسبت گرامی‌داشت این سالگرد تاسیس کرده است و اینطور که به نظر می‌آید، در این وب‌سایت می‌توان ردی از معرفی ۷ عنوان مختلف را دید!

از سپتامبر امسال تا پاییز سال ۲۰۲۲ این کمپانی قرار است معرفی‌های مختلفی داشته باشد و اینطور که به نظر می‌آید، سرنخ‌هایی در مورد این که باید منتظر چه چیزهایی باشیم یافت می‌شوند. برای مثال پوستر باکس‌آرت‌های همه عناوین سری نشان داده شده است و در کنار آن Atlus دو فضای «مخفی» قرار داده است که به شکل عجیبی خالی مانده‌اند. این موضوع می‌تواند به معنای این باشد که دو بازی برای سری اصلی قرار است به زودی معرفی شوند.

همچنین Atlus اقدام به فروش کارت‌های تصویری مختلفی از پروتاگونیست‌های سری کرده است و تاکنون همه پروتاگونیست‌های سری نشان داده شده‌اند. در کنار آن‌ها نیز یک فضای خالی مخفی وجود دارد که ممکن است مربوط به یکی از آن‌ دو عنوان اصلی سری که در بالا اشاره کردیم باشند.

هنوز مشخص نیست که مراسم‌ها و معرفی‌ها در مورد چه چیزی هستند اما خیلی‌ها امیدوارند که Persona 6 جزو این معرفی‌ها باشد. با توجه به این که عنوان Persona 5 Royal در سال ۲۰۱۹ در ژاپن منتشر شد و نسخه اصلی Persona 5 نیز به سال ۲۰۱۶ برمی‌گردد، امکان این اتفاق بالا به نظر می‌رسد.

شایعاتی از یک پورت PC برای عنوان Persona 3 نیز وجود داشته است و در عین حال خیلی‌ها امیدوارند که بازی به طور کامل ریمیک شود. این اتفاق همچنین با سخنانی که اخیرا سگا در مورد عرضه بیشتر ریمیک‌ها و ریمستر‌ها داشت منطبق است.

فیل اسپنسر: Xbox پیوسته در حال سرمایه گذاری روی عناوین ریسکی و جدید است

در حالی که چند وقت اخیر عناوین لایو سرویس و یا چندنفره محور استودیوهای Xbox مثل Sea of Thieves، Gears of Wars و Forza موفقیت‌های زیادی به دست آورده‌اند، بازی‌های داستان‌محور و AAA مانند عناوینی که از طرف PlayStation منتشر می‌شود، زیاد در کارنامه Xbox دیده نشد. حالا اما طبق گفته‌های "فیل اسپنسر" (Phil Spencer) بخش Xbox روی انواع و اقسام مختلف عناوین تمرکز کرده است.

در مصاحبه‌ای با The Guardian فیل اسپنسر اظهار داشت که در حال حاضر، بیش از هر زمان دیگری Xbox در حال توسعه عناوین داستان‌محور و AAA می‌باشد و سپس افزود که Xbox پیوسته در حال سرمایه‌گذاری روی عناوین ریسکی و جدید است، زیرا اگر این عناوین موفق شود، ریسک آن‌ها بسیار سودآور خواهد بود و نتیجه خوبی می‌دهد.

اسپنسر گفت: «من فکر می‌کنم در حال حاضر ما بیش از هر زمان دیگری در تاریخ Xbox در حال توسعه آن بازی‌ها هستیم. صاحبان پلتفرم‌ها، چه آن پلتفرم سرویس محور باشد و یا چه سخت‌‌افزاری و یا حتی یک فروشگاه، همیشه در حال سرمایه گذاری روی چیزهای جدید‌تر و پرخطرتر هستند زیرا اگر کارشان موفق شود، بازیکنان بیشتری وارد اکوسیستم ما می‌شوند.»

اخبار کوتاه:

عنوان Cyberpunk 2077 پرفروش‌ترین بازی به شکل دیجیتالی روی پلتفرم PlayStation 4 در ماه ژوئن بود

معرفی Company of Heroes 3 نزدیک به نظر می‌رسد. گویا Relic Entertainment به زودی نسخه جدید این عنوان را معرفی خواهد کرد.
ویرایش: این عنوان به طور رسمی معرفی شد

فیکس جدید Assassin’s Creed Valhalla باعث می‌شود که راحت‌تر در مرحله Odin Mine Hideout مدال طلا را به دست بیاورید

ویدیوی جدید Shin Megami Tensei 5 در مورد سیستم پیشرفت بازی اطلاعاتی به ما می‌دهد

 آخرین Insider Build که برای کنسول Xbox One منتشر شده باعث ایجاد مشکلاتی در کنسول شده است

 

مقالات مرتبط
برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد شوید.
محصولات مرتبط