کپچر کارت J5 Create JVA04
کپچر کارت J5 Create JVA04

کپچر کارت J5 Create JVA04

تولیدکننده: J5 Create / کپچر کارت J5 Create
مدل کالا: JVA04
product-image کپچر کارت J5 Create JVA04
ناموجود
بررسی محصول

نکته مهم: با توجه به تست‌های انجام شده این مدل کپچر کارت با کنسول PS5 سازگاری ندارد. لطفا برای این کنسول از سایر مدل‌ها استفاده نمایید.

شرکت J5 Create جدیدترین کپچر کارت خود ینی JVA04 روانه‌ی بازار کرده است. این کپچر کارت از جدید ترین محصولات گیمینگ کمپانی j5 است که به بازار عرضه شده است. طریقه‌ی استفاده از این کپچر کارت بسیار آسان است و شما میتوانید با استفاده از این محصول بدون هیچگونه ترفند یا نرم افزار خاصی استریم کنید و از آن لذت ببرید.

کپچر کارت JVA04 برای استریم‌های کاملا زنده طراحی شده و قابلیت ظبط با کیفیت FULL HD 1080P را داراست، حتی زمانی که شما با کیفیت بسیار بالاتر مانند 4k درحال بازی هستید، می‌تواند با کیفیت 1080P بازی شما را ضبط کند و شما بدون کوچک‌ترین لگ و افت فریمی به ادامه‌ی بازی خود بپردازید. همچنین این کپچر کارت با همه‌ی کنسول‌های دارای پورت HDMI کاملا سازگار است.

این کپچر کارت قابلیت ساپورت کردن چت های داخل بازی ( چه صوتی و چه متنی) را دارد و شما با این قابلیت می‌توانید همزمان با استریمتان چت‌های درون برنامه‌ای خودتان را هم ذخیره کنید و دیگر نیاز به ادیت کردن فیلم بازی خودتان برای افزودن چت‌های خود ندارید.


نظرات (1)
لطفا برای ثبت نظر وارد حساب خود شده یا ثبت نام نمایید.

سوالات (16)
لطفا برای ثبت نظر وارد حساب خود شده یا ثبت نام نمایید.

این محصول در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا ایمیل و مشخصات خود را کامل کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.