فروشگاه آنلاین اگزو، یک فروشگاه تخصصی در حوزه بازی‌های رایانه‌ای است که از سال ۹۵ کار خود را با هدف ارائه‌ی خدمات اعم از فروش و مشاوره تخصصی کالاهای گیم آغاز کرد. شما می‌توانید در این فروشگاه بهترین کالاهای گیمینگ از برندهای معتبر را با بهترین کیفیت دریافت کنید و یا از طریق تماس با کارشناسان فروشگاه اگزو، که خود گیمرهای توانمند کشور هستند، سوالات و مشکلات خود در میان بگذارید. اگزو گیم تلاش کرده است تا به مرجعی برای خرید کالاهای گیمینگ و البته مشاوره تخصصی به گیمرهای عزیز ایرانی تبدیل شود.

اما چرا خرید از اگزو گیم؟

  • فروشگاه اگزو گیم از ماهرترین و باتجربه‌ترین کارشناسان حوزه گیم، کامپیوتر، قطعات و اسمبل کردن استفاده می‌کند.
  • تمامی کالاهای گیمینگ اگزو گیم، دارای گارانتی شرکتی هستند.
  • فروشگاه اگزو گیم، اصالت کالا را ضمانت می‌کند.
  • فروشگاه اگزو گیم دارای مجوز رسمی وزارت صنعت، معدن و تجارت و نماد اعتماد و ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

اگزو گیم، موفق به اخذ مجوزهای حقوقی لازم از وزارت صنعت، معدن و تجارت و همینطور وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شده است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:

فروشگاه اگزو گیم همچنین مجوز ویژه فعالیت تحت نظر بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای را نیز کسب کرده است.

شما عزیزان می‌توانید از طریق شبکه‌های اجتماعی فروشگاه اگزو از قبیل کانال تلگرام٬ صفحه‌ی اینستاگرام و آپارات از آخرین اخبار دنیای بازی و پشنهادهای ویژه ما آگاه شوید. همچنین می‌توانید از طریق شماره تلفن ۰۲۱۸۸۲۲۶۵۹۶ و ۰۲۱۸۸۲۲۶۵۳۱  ( از ساعت ۱۰ تا ۱۸) و ایمیل info@exo.ir جهت مشاوره و یا طرح سوالات خود با کارشناسان فروشگاه در ارتباط باشید.

این محصول در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا ایمیل و مشخصات خود را کامل کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.